18. března 2011

Imaginarius - Druhá iluze

Příběhy o prvních iluzích



Dobrý večer všem snílkům.
Tak je to tady. Experiment se vydařil, první iluze úspěšně vyjeveny a krásně zpracovány. Na poprvé to nebylo vůbec špatné, sešly se nám celkem čtyři podařené příspěvky. Líbily se mi. Byly děsivé, i plné erotiky. Ehm, to možná pochopíte, až se začtete :D Není důležitá kvantita, ale kvalita. Nicméně doufáme, že příště se budete činit trochu víc :P


Co vám chci ještě říct... Až budete svá dílka posílat, prosím vás - uveďte do e-mailu odkaz přímo na článek na vašem blogu. To úplně stačí. Nevkládejte nám to jako přílohu, nekopírujte je do textu mailu. Zatím mě nezabilo dohledávání vašich prací, bylo vás pár. Ale nerada bych někdy v budoucnu lovila deset povídek naráz (ach ta orientace, a ještě takhle na jaře). Navíc je to z hlediska propagace praktičtější. Kdybychom nakopírovali jednotlivé povídky sem, pod sebe, nevyniknou. Málokdo si je přečte všechny naráz a takhle spíš nalákáme čtenáře na vaše blogy. Kapiš?

Minule jste tedy v obrazech viděli čarodějnictví, magii, smrt i erotiku. A především pěkné holky, co si budeme nalhávat. Tentokrát to bude možná o něco těžší. Nezjevila se nám žádná osoba, ani zvíře, ale vzdálená krajina. Nebo spíš město?


Autor/ka: flaviobolla

Kdo v takovém městě asi žije, pokud vůbec obyvatele má? Jaké jsou tu zvyklosti? Kde ho najdeme? Prostor pro vaši fantazii je naprosto neomezený. Tedy vymyslete příběh podle ilustrace, nebo složte báseň. Snad jsem vás moc neodrovnala, když se nemůžete chytit žádné živé bytosti :P

Odkazy na svá díla posílejte na klubový mail klub.snilku@email.cz a jako předmět napište Imaginarius

Těšíme se na vaše příspěvky, posledně jsme si moc pěkně početli :)

Venom a Destinaetus

14 komentářů:

  1. Tenhle obrázek se mi líbí víc než předchozí, snad  si urvu trochu svého drahocenného času a něco  napíšu

    OdpovědětVymazat
  2. Obrázek je vskutku zajímavý a času tentokrát budu mít dost (mám dovču), takže asi zapojím mozkové závity a něco vyplodím

    OdpovědětVymazat
  3. tak tento obrázek je více než lákavý;)

    OdpovědětVymazat
  4. obrázek mi přiomíná, knížku od witch (kterou sem četla v páte třídě!) s názvem Pán mlh :)

    OdpovědětVymazat
  5. To by chtělo nějakou pořádnou městskou fantasy.

    OdpovědětVymazat
  6. Ach, uvidím, zdali se mi vyskytne příležitost na toto téma napsat. V tuto chvíli všechen svůj šarm vyplácávám na povídku na češtinu... Vzhledem k tomu, že už teď jsem na dvou stránkách, tak to vypadá na dloooouhou povídku... A mám ji mít do úterý hotovou, a pak už zase nebudu schopná nic napsat protože moje můza je velmi líná... A i když jí dáte námět neví jak psát

    OdpovědětVymazat
  7. Pozoruhodný obrázek. Rozhodně se něco vymyslet pokusím, snad z mé fantazie vyleze ve výsledku něco normálního

    OdpovědětVymazat
  8. Pokusím se :). Uvidím co z toho vznikne za magorii .

    OdpovědětVymazat
  9. Jéééé.... tak od prvního pohledu by se mi tam líbilo bydlet ^^ .. třebas něco vytvořím :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tohle by se mi úplně maximálně hodilo jako ilustrace jednoho mého pokusu. Že bych kousek toho pokusu zveřejnila? Jen kdybych měla pocit, že to aspoň za něco stojí nebo že to zaujme

    OdpovědětVymazat
  11. Nevím, kdo tam žije, ale chci tam na dovču - působí to na mě historicky, nádherně, fascinuje mě to.

    OdpovědětVymazat
  12. už jsem poslala báseń snad se líbit bude

    OdpovědětVymazat
  13. Chachá, něco mě napadlo (moc často se to nestává, proto ta radost ), snad dokážu myšlenku rozvést a slušně to sepsat :)

    OdpovědětVymazat