7. března 2011

Sám od básnířky Aleee

Další příspěvek do Principia zaslala Aleee z blogu http://aleee.blog.cz...
"Nejsem básnířka a nechci se v tomhle poměřovat s jinými snílky, přesto mám na blogu pár svých dílek, u kterých si troufnu říct, že by bylo škoda, aby zapadla. Volím svou rok a půl starou básničku, již bych vám ráda ukázala. Ani dnes bych v ní nezměnila ani slovo, a to je u mě co říct. Budu ráda za jakýkoliv názor. Přece jenom se spíše orientuji v odborných (žurnalistických) žánrech a básnění není moje silná stránka."
Sám

Sedím sám a smutno je mi
tma obestupuje mou tvář
sedím sám a nad stráněmi
zřím měsíční bílou zář.

Sedím sám a cítím chlad
zvedá se vítr, měsíc zachází
sedím sám a byl jsem rád
na světě, věřte, mí drazí.

Sedím sám a nevnímám
jak nohy slábnou, klesají
sedím sám a oči upírám
k nebi a hvězdám potají.

Sedím sám a zdá se mi
že nikdy už nespatřím svět
sedím sám a v dálce hřmí
i slavík nad hlavou chce mi pět.

Sedím sám a tmou obklopen
cítím jak tělo ovládá třas
sedím sám a slyším jen
z úst pokradmu linoucí se hlas.

Sedím sám a loučím se, světe!
oči já zavírám s lehkostí
sedím sám a netruchlete
já žil jsem přec s radostí!

A ještě jsem si nedokázala odpustit možnost prolézt Aleee blog.
A co si tedy můžete ještě přečíst?
Povídky a básně
A další...

Zaujal Vás článek? Pak mi také napište na e-mail klub.snilku@email.cz a pošlete mi nějaké své dílko. Může to být povídání o oblíbeném žánru, můžete mě upozornit na některá svá dílka a já s Vámi napíšu rozhovor nebo Váš příspěvek zveřejním zde, na stránkách klubu. Teď se můžete těšit na další rozhovory. Budu tu jeden s Le fille Ash.

11 komentářů:

  1. To je krásné, dýchá z toho na mě něco neurčitě magického:)

    OdpovědětVymazat
  2. krásné, někoho mi to připomíná :P :)

    OdpovědětVymazat
  3. Achjo...já jsem si myslela že moje básničky nejsou až tak špatné,ovšem kam se hrabu,když vidím tohle? Úžasné

    OdpovědětVymazat
  4. Je to prostě úžasné... Krása, málokdo má takový talent na básničky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Kéž bych se jednou se světem mohla rozloučit podobně.

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji za pozitivní ohlasy, moc mě to potěšilo !

    OdpovědětVymazat
  7. Smutné, ale má to v sobě takový... optimismus :).
    Nádherné.

    OdpovědětVymazat
  8. Já nevím proč, ale mně se najednou chce nějak spát..

    OdpovědětVymazat