6. března 2011

Druhý výdej palubních lístků

Začíná druhý výdej palubních lístků. Někdo zůstal už před branami přístavu, někomu jsem vydal lístek ihned, jiní čekají na váš soud.

Ihned přijatí snílci:
1) Snílek Adelaine Georgia Screams - www.xion.blog.cz
No asi proto, že pořád sním, ve dne v noci, ráda píšu povídky a sním, že se jednou něco z nich stane.. Věřím na spoustu věcí, které by se lidem mohly zdát nemožné a jsem ráda, že nevidím realitu tak nudnou jako ostatní (teď otázka, jestli nejsem jen blázen) A prostě chci být mezi dalšími snílky.^^
Destinaetus praví: Podle mě sympaticky střelená osoba. A i když sem našel okopírovaný článek, tak ostatní články a recenze to jistě přebijí.

2) Snílek Lenič - l-6.blog.cz
Nevím, kam přesně patřím a byla by škoda patřit jen k jedné skupině. Ale mám pocit, že klub snílků je něco, co se mě aspoň částečně týká. A taky už jsem na své snění několikrát šeredně doplatila, ale pořád se to ne a ne odnaučit.;-)
Destinaetus praví: Oh, stačily mi články na úvodní straně, abych tě ihned přijal.
Dar žvatlá: Řekěme, že se mi archív prohrabávat nechce, ale co jsem si přečetla tich pár článku, tak mě zaujali, a ja bych ti řekla Vítej na palubě :D :)

3) Snílek Victoria - nunuuu.blog.cz
Protože jsem snílek:) sním o lepších časech, o radosti, o lepším klubu než je AK, doufám, že tady najdu "rodinu":)
Destinaetus praví: Prostě snílek
Dar žvatlá: Na tvůj blog už jsem párkrát zavítala, a zaujali mě u tebe kresby (ještě aby ne :D) A já ybch ti za sebe přivítala mezi námi :)

4) Snílek Any - elusion.blog.cz
Snívam. Ako inak sa vzdialiť realite :) Jednym z mojich snov je zaznamenávať na papier tie obrazy, čo sa mi počas snívania (zatiaľ) hmlisto objavujú pred očami a zaujať nimi ostatných.
Ach, keby sa naše predstavy aspoň občas mohli stať skutočnosťou :)
Destinaetus praví: Stačil mi pohled na tvé kresby abych poznal, že mé definici snílka odpovídáš víc než dobře.
Dar žvatlá: Des u tebe zmínil kresby, a já bych ráda zmínila tvé fotky :P :D


Ihned nepřijatí snílci:
1) Snílek Rasta - www.srastou.blog.cz
Prečo si myslím, že k vám patrím? lebo každí z nás žije v reálnom svete ale je iba na ňom či ho bude plne vnímať alebo si vytvorí vlastný v snoch ako snílek..ja si svoj vytváram pomocou snov alebo často aj pomocou hier..
Destinaetus praví: Takový blog o všem a zároven o ničem mi přijde. Navíc tvůj příběh se skladá z hodně krátkých částí, takže nad tim asi moc práce nenecháš. V tvém menu se díky těm patvarům (což asi má být písmo) vůbec nevyznám a nepřečtu to. Články mi přijdou jako poslepované info z netu.
Venom se diví: No... tohle těžko hodnotit. Marně tu hledám čeho se chytit a uspořádání blogu mi to příliš neusnadnilo. Vo co jako go?
Dar žvatlá: bych řekla pravdu, ve tvém blogu se taky díky "petvarum" dvakrát nevyznám, a ani mi nepřipadáš jako snílek

2) Snílek Hana Bednářová - vsemix.blog.cz
Protože jednoduše snílek jsem, neustále sním o tom, jak se svět zlepší, jak vše dopadne dobře a to mě pak inspiruje při psaní článků :o)
Destinaetus praví: Jde vidět, že si příliš mladá. U tvého videa o Penny jsem se upřímně zhrozil. Bleskovky nenávidím. A celkový dojem není nijak valný.
Venom úpí: Umělecký dojem z hudebního videoklipu, který mi tu právě zanechali Killjoys byl nenávratně znásilněn a pohřben reklamou na Penny. Gratuluju. To se ještě nikomu nepovedlo.
Dar žvatlá: Proč sem pořád zastáncem toho že videa na blog nepatří? Nevím, ale vím jistě že s bleskovkama se u nás neuchytíš

3) Snílek Silvrí - www.silver-rose.blog.cz
Mám až moc šílenou fantazii, i když ne všechno píšu na blog. Žiju ve svém vlastním světě prakticky pořád. Prostě zasněnej šílenec :-)
Destinaetus praví: Z tvého blogu jsem značně rozčarován. Na jednu stranu tu máš povídky a vlastní tvorbu. Ale když jsem se dočetl, že kvůli přihlášce do AK si promazala články, jen aby si vyhovovala. Promin, ale podle mě si snílek za svým blogem stojí a neupravuje ho kvůli přihlášce. A věta z tvého článku "Řešení kvality místo autorskosti je blbej nápad" mi přímo vyhnala tlak na Everest. Dál radši nekomentuju.
Venom říká: My Snílci děláme blogy tak, aby nás bavily. Ne proto, abychom se zavděčili nějakému klubu. Pokud to v sobě nemáš, tak veď svůj blog dál, svobodně a nesvazuj se pravidly. I my tu hledáme kvalitu a ne autorství. K čemu ozdrojované obrázky, když blog nemá duši?
Dra žvatlá: Souhlasím s tím co bylo již předemnou vyřčeno :)

4) Snílek HanussQa - hanussqa.blog.cz
Realita je tak krutá a snít je tak snadné.
Destinaetus praví: Mohu se zeptat, jak si se stala členem KS aniž by si prošla Aditem? Promin, ale takováto individua mi přímo pijí krev! A členství v Tlupě a v AK ti ani za mák nevěřím. A jak tak koukám, tak máš i identickou větu jako důvod v přihlášce s Mishou...? Augr. Dál nekomentuju.
Venom nadává: "Milá" slečno, ignorovala jsi mé slušné varování co se týče ukradených ikon, které mají právo nosit jen lidé, kteří něco umí. Jak už řekl Destinateus, zůstává mi rozum stát nad tvou přihláškou. To je snad ta největší drzost co jsme tu kdy měli. Nebýt těchto tvých aktivit, obsah blogu by tě stejně nezachránil.
Dar žavtlá: Jak někdo nekvalitní muže mít v menu odkazy na všechny autorské a kvalitní blogy? Ja být na tvém místě, tak smažu celý blog, a zahrabu se daleko pod zem tpfuj :/

5) Snílek Elisabeth Rose - www.goth-ic.blog.cz
Veľmi často sa utirkam do snov... A sny ktoré sa mi snívajú... verím na ne...
Destinaetus praví: Tuny zkoplých pictů. Zkoplé články. Vlastní názory nikde. Neštastné rozhodnutí vést blog.
Venom mručí: Tak tohle nezachrání už ani ti My Chemical Romance na které si potrpím. Co se týče té galerie, zdá se mi, že se řídíš heslem - Hlavně nic svého!
Dar žvatlá: Tady? Co dotat? kopíruj, kopíruj a kopíruj, a zařad s emezi pixelkáře a kusovky :)

6) Snílek Hannah - hannah-cullen.blog.cz
Snílek je mé druhé jméno. Pokud mě vidíte, mluvíte se mnou, tak prostě často nevnímám, protože mám spoustu věci na přemýšlení, lítám někde v nebi s anděly a podobně. A mám ráda originalitu, kterou tady a na Snílkovských blocích určitě najdu. A myslím, že i na mém.
Destinaetus praví: Já byl na vážkách mezi odmítnutím a anketou. Nakonec mě ostatní správci přemluvili.
Venom mumlá: Twilight by nevadilo, ovšem v každé rubrice mít maximálně šest článků mi přijde ochuzené. Z úvah mám pocit, že jsou psány spíše z povinnosti aby se blog zviditelnil, než z popudu že máš světu co říct.
Dar žvatlá: nevím, tvuj blog mě ničím ěnjak zvláť nenadchnul, a nezaujal, ani mi nepřijde moc snílkovky :(

Ti, o nichž rozhodnete Vy:
1) Snílek Luciil - www.luciil.blog.cz
Protože miluji snění. Pomáhá mi utéct od nudné, obyčejné a často depresivní reality, protože věřím, že sny se mohou plnit, protože nesnáším lidi bez fantazie kteří nemohou vymyslet nic vlastního a kopírují, protože ráda píšu, a... je toho spouta ;)
Anketa uzavřena

2) Snílek Lavender - www.lavenders.blog.cz
Nevím jistě, jestli k vám patřím, ale rozhodně bych chtěla, jste moc fajn :) jestli ano, tak asi proto, že věřím nemožnému a můj optimismus se pak tvrdě střetne s krutou realitou..
Anketa uzavřena

3) Snílek Petra - http://nativity.blog.cz
No... Myslím si, že sem snílek :D Teda aspoň podle toho, že prosním celý dny ve škole :D A ráda píšu povídky a dělám si svět takovým, jakej bych ho chtěla. Jo a taky ráda spím! To je náhodou skvělej způsob, jak vyblokovat realitu :D
Anketa uzavřena

4) Snílek Rikkiisek - Rikkiisek.blog.cz
Líbí se mi nápad klubu snílků. Když jsem si ho všimla, ihned mě zaujmul, protože to je přesně něco pro mě. Žiji ve svém světě, se svojí vlastní vysněnou realitou, jež si vytvářím pomocí fotografií, povídek atd :)
Anketa uzavřena

Protože realita je tak krutá a snít je tak snadné.
Anketa uzavřena

6) Snílek Elleine - www.elleine.blog.cz
Myslím, že tím hlavním důvodem bude to, že poslední dobou žiju hlavně ve své hlavě a to ostatní kolem (jakožto realita) mi nepatrně (asi z 98%) uniká. Někdy to není nejlepší nápad - jeden příklad za všechny:
---hodina dějepisu: milá paní profesorka nám vypráví, že celou Evropu otřásla mohutná epidemi moru. Já se začnu chechtat jako pominutá a všichni na mě hledí, že jsem se zbláznila. Důvod? Vzpoměla jsem si na Homerovu hlášku: "Hmmm jelito..."
Anketa uzavřena

7) Snílek Anička číslo dvje - annin-svet.blog.cz
Snění je antistres :-)
Anketa uzavřena

8) Snílek Vea Bazisey - green-and-purple.blog.cz
Často sním a utíkám tak od reality, někdy je to v dobru, ale někdy o dost přijdu, ale je to tak. Také se mi někdy stává, že mám docela dost podivné sny, které když si potom zapíšu a přečtu, zní velmi praštěně, ostatně jako já.
Anketa uzavřena

29 komentářů:

  1. Rýpnu si, u prvního přijatého snílka mi při kliknutí na adresu blogu vyskočí "adresa nenalezena"
    Jinak gratuluji všem přijatým :)

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím se vším, ale Petru bych přijala..

    OdpovědětVymazat
  3. poctivě jsem u všech hlasovala. Někteří mě zaujali, někteří ne, nakonec však ale stejně nedopadne přijímání jak by se líbilo mně

    OdpovědětVymazat
  4. no jak koukám do anket, lidi se hlavně koukají na layout. Je tam jeden blog, jsou tam dobré články i grafika, dokonce tam jsou i povídky, ale má šablonový layout.. A hned je tam převaha u NE

    OdpovědětVymazat
  5. Hmmm, tak škoda, no... Ale co, alespoň vím, jak se zlepšit. Děkuji za váš názor!

    OdpovědětVymazat
  6. No, ohledně anket... heh, většina ode mě dostala červenou. Někteří mě nezaujali, jiní mi nepřišli snílkovsky...
    Ale Elleine mě opravdu pobavila.

    OdpovědětVymazat
  7. To je hezké že jsem pro lidi inspirací ale nic se nemá přehánět

    OdpovědětVymazat
  8. Popravdě oprotip prvním anketám jsem vcelku zklamaná, tady jsem nenašla ani jediný blog, který by mě ihned zaujal (no, každý hledá něco jiného) a jak bylo minulý týden těžké rozhodovat, dnes jsem naopak neměla žádné problémy.

    OdpovědětVymazat
  9. [4]: to je jedna z nevýho někdo si ho prostě stáhne od grafika a naopak jiní se snaží se vším poprat sám... můj blog před nějakým tím rokem vypadal příšerně, protože jsem se zařekla, že si budu všechno dělat sama ale věřím, že když se lidé kouknout třeba i jen na pár článků, tak budou hlasovat objektivně

    OdpovědětVymazat
  10. Nevzali Hannah...ach jo,budu držet smutek =(=D

    OdpovědětVymazat
  11. [4]: souhlasím[2]: jo, taky mi to nejde..Taky jsem u všech hlasovala A blog http://nunuuu.blog.cz/ se mi vážně líbí :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak jsem poctivě odhlasovala, od každého uchazeče přečetla alespoň dva články a názor mám jasný... Bohužel převažovala "ne". Takže uvidíme, jak to dopadne, až odhlasují všichni

    OdpovědětVymazat
  13. [10]: Jaj, Majdo... Moc díky za Tvou podporu a jsem alespoň ráda, že jsi tady Ty. :) A do AK Tě určitě přijmou, to jinak ani nejde!!!!!!! =D

    OdpovědětVymazat
  14. Děkuji za přijetí, jsem ráda, že můžu být mezi vámi:)

    OdpovědětVymazat
  15. Páni! Moc díky!
    Úplně jsem tomu nemohla uvěřit, jak jsem se viděla hned první. Díky, díky, díky.

    OdpovědětVymazat
  16. ÓÓ, tolik dalších snílků... :)Přijatým srdečně gratuluji, u ostatních jsem hlasovala v anketách :)

    OdpovědětVymazat
  17. Gratuluji přijatým.Nepřipadá vám že když se koukáte na ty odmítnuté, že jsou to lidé co mají blog pár měsíců a pak je to přestane bavit? Já mám s těch blogů přesně takoví dojem.

    OdpovědětVymazat
  18. Gratuluju přijatým, blogy s anketou si ještě projdu
    A koukám, že Hannusqa blog už asi smazala, snad jí bylo aspoň trochu stydno

    OdpovědětVymazat
  19. Gratuluji všem přijatým. Z přijatých mne nejvíce zaujala Victoria, její blog si určitě podrobněji prohledám.
    Pokud jde o ankety, vidím to takhle.
    Snílek Luciil - Vypadá to dobře, ale ještě bych chvíli počkala, moc tam toho zatím nemá - nehlasuji, ale přikláním se k ANO
    Lavender - Zajímavá stránka, ale chtělo by to mít tam alespoň dvě rubriky.
    Petra - ANO
    Rikkiisek -  Zajímavá stránka, ANO
    Elleine - na první pohled zajímavá stránka - ANO
    Anička - Tak tady opravdu nevím, stránka je designově hezká, ale pokud jde o články,...
    Vea Bazisey - Určitě, určitě ANO!
    Tohle je čistě můj názor, já tady určitě nechci být za nějakého paličatého kritika a kdovíco, jen píši, co si myslím a blogy hodnotím především podle originality - povídky, drabble, vlastní fotografie, obrázky, ...

    OdpovědětVymazat
  20. Tuším, že som dala iba jedno nie.

    OdpovědětVymazat
  21. Většina se mi líbí. Dala jsem i dvakrát ne, ale nebudu psát komu .
    Jinak gratuluji všem nově přijatým snílkům .

    OdpovědětVymazat
  22. Nuž čo... Ja nepotrebujem patriť do každého klubu na svete... Som rada za jeden jediný klub a tým je Goth klub...
    Názory sú moje vlastné a tie už nezmením... Nemám zrovná naj blog na svete, ale sú ľudia, ktorý ho majú radi a radi naň aj chodia, a preto ho nebudem meniť... Kopírovanie... Pri hudbe... chcela som to tam dať len pre to, že som tou hudbou kedysi žila, ale mazať ani upravovať ju nebudem...
    Neriadim sa heslom "Hlavne nic svetlého" Po prvé obrízky dark art ktoré asi myslíte nie sú sice moje, ale takmer na každom obrázku je uvedená adresa... Bohužial vlastné onrázky vytvárať neviem a ani to neľutujem... A čo sa týka kopírovania, tak všetky články nie sú skopírované... Snažím sa na blog nedávať veľa skopírovaných článkov a dávam ich tam len ked ma niečo zaujalo, alebo ak má niektorá kapela niečo nové...
    A podruhé som goth tak nemám zrovna v láske ,,pixelky" a ani ,,kusovky" ako spomínate...
    Myslím, že ma súdite takto neprávom...
    Nechcem byť tvrdá, ale chcem aby ma hned ľudia neodsudzovali, predtým ako ma poznali... A vlastne, ma ani nemrzí že ste ma neprijali... Nebudem sa vtierať... Sorry...

    OdpovědětVymazat
  23. Luciil- ANO
    Rikkiisek- tiež dávam ANO
    aj Snílek Elleine má odo mňa ÁNO tieto tri ma asi najviac oslovili
    ostatne si ešte raz kuknem

    OdpovědětVymazat
  24. Pečlivě prohlédnuto a zahlasováno.

    OdpovědětVymazat
  25. [6]: ó děkuju
    [19]:[23]: děkuju všeckým, budu se snažit zůstat v oblacích

    OdpovědětVymazat
  26. Som veľmi rada, že som tu, tak Ďakujem :)

    OdpovědětVymazat
  27. Děkuju všem, kteří pro mě hlasovali :)
    Co se týče těch šablon vzhledovejch. Ještě nějak nebyl čas udělat des, tak snad časem :) Ale je fakt, že lidi se na to hodně soustředí, že je to upoutá na první pohled :)

    OdpovědětVymazat
  28. Téda! Tolik hlasů jsem opravdu nečekala! Děkuji moc! :)

    OdpovědětVymazat