28. března 2011

Inventor - Sešit


Moji snílci,
Inventor se nám krásně zaplňuje a dnes vám přináším návod na sešit od Tajemná M z blogu martina-p.blog.cz.

Jak si vyrobit sešit...

Už nemusíte chodit do papírnictví. Sešit si vyrobíte v klidu a teploučku doma.
O Vánocích jsme si s kamarádkami dávaly dárky. A to bych nebyla já, kdybych vše nenechala na poslední chvíli. A tak jsem v Pátek odpoledne skočila do papírnictví, koupila si barevné čtvrtky a dala se do vyrábění. Moc peněz to nestojí, jen mít trochu šikovné ruce a půl hodinky volného času. No, a dárek je na světě.

Potřebujete: Barevnou čtvrtku
Cca 15 papírů do tiskárny
Barvenou bavlnku (silnou)
Barevné korálky
Knoflík
Jehlu (s velkým okem)
Pravítko
Tužku
Kružítko
Nůžky
Izolepu
Nejprve si na všech 15ti bílých papírech narýsujeme rámečky asi 0.5 cm široké. Poté je odstříháme a přeložíme na půlku. Na půlku přeložíme i barevnou čtvrtku a papíry do ní "vložíme" jako do sešitu. Do jehly si navlékneme bavlnku (dlouhou cca přes 50 cm) a
pěti až šesti většími stehy papíry sešijeme se čtvrtkou (dejte pozor na to, aby se papíry nezačaly trhat).


Na zbylou bavlnku navlíkneme tři až čtyři korálky a uvážeme uzel, abychom vytvořily záložku. Na přední stranu, někde doprostřed na okraj přišijeme větší knoflík (průměr asi 2cm). Zhruba na stejné místo, ale na zadní stranu, přišijeme asi 15 cm dlouhou bavlnku, jako poutku. Nejprve uděláme dvě dírky pod sebou, potom tudy provlečeme bavlnku, tak, aby vytvořila poutku. Konce uvnitř sešitu přilepíme izolepou.



A SEŠIT JE HOTOVÝ


TIP: na přední stranu můžete vyšít ještě něco na ozdobu, jako třeba písmeno, jméno atd.
***
Chcete se s námi také o něco podělit? Juk sem! =)

19 komentářů:

  1. To se mi líbí :) akorát jak se znám, při mojí šikovnosti bych ty papíry roztrhla

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je super návod. Dám se do toho a takový sešit si také vyrobím.

    OdpovědětVymazat
  3. No tedy, praktické, hezké a potěší to. To co si člověk vyrobí sám, má mnohem větší hodnotu! Tleskám a děkuji za skvělý návod

    OdpovědětVymazat
  4. Nco podobného sme dysi dělali ve škole :) ale tendle vypadá fakt dobře :)

    OdpovědětVymazat
  5. černý s kamínky - to bude boží!

    OdpovědětVymazat
  6. Díkes, zrovna jsem scháněla sešit na povídky pro kámošku, tenhle se bude hodit...

    OdpovědětVymazat
  7. to se mi bude hodit furt kupuju miliony sešitů  xD a akhle se aspoň zabavím :)

    OdpovědětVymazat
  8. Páni :), rozhodně vyzkouším ;)! vypadá to skvěle :)!

    OdpovědětVymazat
  9. To se mi bude určitě hodit, užitečný návod :).

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkný nápad... Když se budu nudit, tak to vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  11. To by se mi mohlo hodit.. Ale teď to asi neudělám *dívá se na ten prst co má v dlaze* Kruci! Ale já to zkusím! To zvlááádnu! Protože se mi to líbí

    OdpovědětVymazat
  12. Muzhehe, *přemýšlí, v jaké barvě si sešit udělá*, je to vážně skvělý :) díky ti!

    OdpovědětVymazat
  13. Jako malá jsem se o něco podobného pokoušela...skončilo to přišitou přikrývkou máminé postele..

    OdpovědětVymazat
  14. [4]: Přesně tohle jsem chtěla napsat

    OdpovědětVymazat
  15. Zrovna dneska mi kámoška řekla, že si musí koupit nějaký sešit. Také se přidávám k názoru, že návod je vážně úžasný, tohle bych si mohla zkusit vyrobit.

    OdpovědětVymazat
  16. Ako malá som raz niečo podobného robila, pretože zošity v obchode boli stále s takými škaredými obrázkami
    Je to vážne pekné :)

    OdpovědětVymazat