6. března 2011

Artium - Sada patternů od Katty

První příspěvěk v této rubrice, který se týká dopňků do Photoshopa. Autorka vzkazuje "Doufám že aspoň někomu se budou líbit a někdo si je stáhne. :D "
Autorkou je KattSykes z blogu www.oliver-s.blog.cz

Odkaz ke stáhnutí:
http://kattsykes.deviantart.com/art/19-Ps-Patterns-by-KattSykes-190145165

Náhled:



6 komentářů:

  1. Už je mám :) testovací provoz, možná je příště využiju

    OdpovědětVymazat
  2. Len škoda, že mám gimp a photoshopácke patterny mi nefungujú. Je zaujímavé, že PS brushe mi fungujú, ale patterny nie.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty čárky bych mohla využít...

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné, ale jsou to sady do Photoshopu ne Photoshopa.

    OdpovědětVymazat
  5. Ooo..díky díky díkyyy..to sa mi bude do mangy skvelo hodiť..akurát také niečo som hľadala

    OdpovědětVymazat
  6. Jako doplňky to vypadá moc hezky, jestli někdy zase zkusím něco s grafikou, jakože toho moc neumím... tak je třeba použiji.

    OdpovědětVymazat