8. března 2011

Creatio - Zátiší


Zdravím snílky! =)
Dnešním příspěvkem je Zátiší od Papri ^^ z blogu http://hour.blog.cz/.
Obraz se mi líbí, ale nejvíc by mě zajímalo, co je ta zelená věcička =D


Ahoj! Říkala jsem si,že bych mohla zase něco poslat :-)
Je to má první práce s giocondou, z prváku. Snad se bude líbit. Možná později ještě pošlu malbu :-)
Měj se :-)


***
Chcete se s námi také podělit o nějaký svůj výkres? Juk sem! =)

13 komentářů:

  1. Ta zelená věcička mi na první pohled připadala jako konopíčko, ale na druhý pohled to může být spathyphilie. Což je taková zelená listnatá kytka, s bílým květem vzhledu kaly.
    Zátiší se mi líbí. Nadaná malířka.

    OdpovědětVymazat
  2. [3]: Nemyslela tu zelenou věcičku vepředu? Taky mi totiž vrtá hlavou, co by to mohlo být .

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná malba. Ale ta zelená věc vepředu je mi taky záhadou

    OdpovědětVymazat
  4. Je to pěkná a povedená malba x)
    Zelenou věcičku v popředí typuji na kaktus..?

    OdpovědětVymazat
  5. [6]: osobně bych taky hlasovala pro kaktus
    je to moc hezké a skvěle sladěné barvy :)

    OdpovědětVymazat
  6. Obraz je sice pěknej, ale proč jsi do creatia nezařadila můj krvavý prst? :P

    OdpovědětVymazat
  7. Zelená věc mi připomíná kaktus .
    Povedlo se :).

    OdpovědětVymazat
  8. Nevím, tohle zátiší mě moc nezaujalo, ale to je možná i tou špatnou kvalitou fotky :). Ale fakt mi by mě zajímalo, co je ta zelená věc vepředu .

    OdpovědětVymazat
  9. A že je to kaktus? Už to tu myslím někdo zmínil..., ale ten kaktus je na tom prostě stejně nejlepší - já pro ně mám trochu slabost, víte? Rozhodně je to ale podařené

    OdpovědětVymazat