5. března 2011

Kontrola devátá

Drazí Snílci!
Vaše milé, hodné a všelijak skvělé správkyně se opět rozhodly podrobit vaše blogy kontrole (nu což, nikdo nás nepochválí, tak to uděláme samy. :D). A stále máme přísun přihlášek, takže na namátkové kontroly přijde (možná) řada někdy později. Ovšem to by v klubu nesměli být tací, na které přišly stížnosti nebo tací, u nichž Destinaetus v Aditu přimhouřil očko a řekl něco ve smyslu "Tak já tě tedy vezmu, ale uvidíme, co na to holky v Repetitiu". Ti už jsou na paralelním seznamu s těmi, kteří se přihlásili a my toho rozhodně málo mít nebudeme.
Každopádně, jak to bude dnes? Bude devátá kontrola stejně milá jako ta předchozí? Najdeme na následujících blozích nějaké chybky nebo z Repetitia vyjdou jen opěvovány, jako se to minule stalo Temnáře, Metteorwě a Fantaghiře?
Dočtete se v celém článku - tentokrát s blogerkami Prudent.wolf, Fée a Opti-Mystique!

´
Prudent.wolf
Osmnáctiletá slovenka s obrovskou fantazií a blogem http://smalldiary.blog.cz vám vzkazuje:
Mojím snom je napísať knižku, ale keďže si uvedomujem, že moje schonpsti na to nestačia, venujem sa aspoň blogu. A o čom je? Asi o všetkom, no hlavne o literatúre :D
The tvrdí: *kýv, kýv* Další čistě autorský blog na scéně. Chybičky jsem nenašla žádné, blog jsem pročítala opravdu pozorně, ale prostě nic :) Když už je někde ilustrační obrázek, třeba k recenzi, je pečlivě ozdrojován - tak se mi to líbí! Takže se opět můžu rozloučit s kritizováním blogu? Měla bych být ráda. ;)
K designu. Je jednoduchý, ale v jednoduchosti je krása. Líbí se mi ta atmosféra, kterou vytváří z velké části písmena jakoby psacího stroje (kdyby tam bylo jiné písmo - nějaké běžné, třeba Century Gothic, tak krásně by to nevyniklo) a ta tyrkysová to tam jemně oživí. Pěkně zvládnuté.
Obsah? Příběhy, které napsal sám život. Minulost - přítomnost. Zážitky s odstupem času. Recenze na knížky i filmy.
Blog člověka, který stejně jako já miluje knihy, je mi sympatický. A někomu z vás bude určitě taky.
Monica Otmili doplňuje: Když jsem vstoupila na toto území, zavládl ve mně příjemný klid. Tenhle blog na mě zapůsobil jako místo odpočinku, místo, které ještě nebylo prozkoumáno. Avšak právě naší kontrolou jsme toto místo přiblížily a ostatním se otevřel nový, klidný prostor. Moc příjemně se mi v tomto klidu projížděl archiv, v němž jsem nenašla žádného problému trochu. Vidím tady rozepsanou dlouhou povídku. Hm, že bych se pustila do čtení? někdy příště, poněvadž čas tlačí, a to neúprosně. Taky tu vidím příběhy ze života (při článku Sexuální hračka jsem se musela opravdu smát. Stylem, jak to bylo napsané to na mě zapůsobilo vtipně. xD ) A v neposlední řadě také fotky a nějaké recenze. Máme tady klidného Snílka.
Thein verdikt: Verdikt je vyjádřen jen jedinou barvou. Barvou stejnou jako mladé rostlinky na jaře...
Moničin verdikt: Užívej si s ostatními Snílky, protože ne okružní palvbě vzducholodi jsi právěm.
Konečný verdikt: Řekněme, že je tu moc rostlin. Těch zelených.
´
Fée
Milá idealistka Fée a její sídlo http://unefee.blog.cz, který hlásá:
Můj blog je od začátku místo pro vylévání duše, ale snažím se, aby zároveň případné čtenáře potěšilo. Ať už literárními pokusy, nebo mými 'fotkami' :)
The tvrdí: A sakryš, já si chtěla něco zkritizovat. Asi budu muset ještě počkat. Protože chybička se nevloudila, žádnou poruchu autorskosti nevidím. Avšak měla bych pro tebe slova chvály, budeš-li o to stát.
Strašně se mi líbí nápad s rubrikou Barevné dny. Je to takové milé, hravé, člověk by neřekl, co se pod těmi sluníčkovými názvy skrývá. Ale stojí to za to. Vcelku se mi líbí i recenze a literární tvorba.
A vzhled? Takový roztomilý, něžný. Jemná žlutá v pozadí dovytváří křehkou atmosféru a ty černobílé fotky v záhlaví a v menu mi bůhví proč připomínají staré knihy. A já knihy miluji.
Jsem vyčerpaná, nezmůžu se na víc, než na: Když se podíváte, nebude to ztracený čas.
Monica Otmili doplňuje: Od té doby, co jsem tu byla naposled se roztomilý design změnil. Nu což, nevadí. Autorka se myslím nezměnila. Vidím spoustu recenzí knih, takže Fée je vášnivou čtenářkou. :D Taky tady máme povídky a jinou tvorbu. Můžu říct, že Opuštěné hřiště se mi moc líbí. A já odtud cítím Snílka. A jinak oceňuju nápad pro deníčkovou rubriku Barevné dny. Člověk by bez popisu ani nevěděl, co se pod skvěle vymyšlenými názvy a celou rubrikou vůbec skrývá. Život z pohledu víly?
Zkritizovat není co, protože tohle je jasně dílem tvé mysli či srdce a já, šmejdivá správkyně, jsem nic neobjevila.
Thein verdikt: U Fée v její žluté ponorce rázem prosvitne zelená barvička.
Moničin verdikt: Smíš si snít u nás dál a my doufáme, že tu jsi ráda. Na nebeském semaforu máme zelenou, takže let pro tebe pokračuje. :)
Konečný verdikt: Zelená je tráva, fotbal to je hra, Fée teď na nás mává, zelen je též hrách.
´
Opti-Mystique
Mystická optimistka Opti-Mystique s blogem http://opti-mystique.blog.cz vám říká:
Mám ráda svůj blog :D Fakt že jo. A jsem na to hrdá. A vůbec se za to nestydím :D
Hm, to je docela pozitivní přístup, no ne? :D
The tvrdí: Moje oblíbená optimistická blogerka je tu. A opět - nic. Možná jsem bručoun, ale už mi to kritizování chybí. Závěr? Vy, co budete potom, se máte na co těšit. Totiž na The, zahořklou existenci. Ale to je mimo.
Kreativní slečna, u které si ráda přečtu její dobrou literární tvorbu, rozepsaný napínavý příběh Mafiánova dcerka a ráda se podívám na obrázky nabité pozitivní energií, které přece jen donutí mé unavené rty se usmát. Slečna má také šikovné ručky, a to se odráží na jejích výtvorech z korálků.
Opět ke vzhledu. Tak tenhle layout mě naprosto nadchnul. Kytarista v záhlaví, barevné hvězdičky kolem, krásně se vyjímající na černém pozadí, malůvky v nadpisu rubrik - pozitivní, pěkné, plné energie. Uznale kývu hlavou.
Takže,"let's make a good decision" a pojďme na její blog!
Monica Otmili doplňuje taky tvrdí: Tady máme další kreativní slečnu. Kreslí, píše, vyrábí z korálků. Dokonce jsem objevila i nějaké mandaly. Zvlášť ta druhá je moc zdařilá. Kreslíš sice jiným způsobem než já, ale je to osobité. Spousta tvých kreseb se mi líbí (kéž by byl ten rocker živý - má krásnou kytaru = zabavuje se; celá já, toho si nevšímejte :D ). Musím pochválit taky layout, holka ty jsi originální! A hvězdičky z korálků, já je chci taky umět. Už mám fůru náušnic, měla bych začít vyrábět něco jiného.
Teda, že u tebe zjistím vášeň k Formulím 1 a k autům všeobecně, to bych nečekala. Fandíš Kimmimu Räikkonnenovi (teda, to dalo zabrat, než jsem to jméno vyštrachala, no jo, Fini)? Je to vidět. Taky občas Velkou cenu sleduju, nebo spíš poloviny. Že bych ale měla nějakého favorita, to ne. Ale je dobře, že David Coulthard už nejezdí, vždycky ostatní vytlačoval z dráhy, aby pak předjížděl. Ale abych neodbočila, vrátíme se ke kontrole.
Nic, co by se dalo vytknout, jsem nenašla a myslím, že The také ne. Jo, a přeju brzké uzdravení.
Thein verdikt: Jen růžová to může být... ale na nějakou zelenou by se místo možná taky našlo.
Moničin verdikt: Ať ti zůstane optimismus, ode mě máš zelenou. :)
Konečný verdikt: Nevidíte, jak nebesa zezelenala?
´
Tak. A je to za námi. Možná jedno z posledním Repetitií, kde budu hodná. Monica je hodná vždy (já jsem stále hodná jo?), o to se nebojte - ale já jsem nikdy nic takového netvrdila, takže se smiřte s tím, že vy, kteří jste se přihlásili, budete příště kritizováni až do bezvědomí. Ale možná jen vidím všechno černě.
Také vidíte to světlo na konci tunelu? Och, gratuluji. Ale musím vás zklamat, to je přijíždějící vlak.
Takže moji milí Snílci, zjistila jsem, že jsem příliš mírná. Navíc toho máme hodně na práci a když na mě vždycky někdo vybafne: "A kdy bude další Repetitio?" nebo "A kdy už přijdu na řadu?" nebo dokonce "Vy nic neděláte, zatraceně, co je na tom tak těžkýho?!", nemívám zrovna nejrůžovější náladu. Protože vězte, my jsme také jenom lidé, nejsme celé noci vzhůru (dobře řečeno The, a aby toho nebylo málo, tak naši rodičové nám jsou schopni v půl jedenácté vypnout komp uprostřed rozdělané práce), navíc jsme ještě obě dvě školou povinné. Prosím vás o moc, když chci, abyste nám dali trochu času, i když pracujeme usilovně a hodně? :)
Ale, hrozně se omlouvám, kdybych byla někdy hodně nerudná nebo vytočená. Překlad? Jsem prostě přepracovaná. Ale nezapomínejte, že to s vámi myslím dobře, že bych vám nikdy nenadávala a že pro vás tu práci dělám ráda. Některé kontroly byly napsané ve stresu, některé s mou dobrou náladou a podle toho to také vypadá. Každopádně, všechny tři blogy se mi líbily. Ano? :)
Zároveň, chtěla bych vám oznámit ještě jednu věc. Namátkové kontroly se blíží. Třeste se.
A hlavně, užijte si víkend.
The & Monica Otmili

7 komentářů:

  1. Taky by si někdy takoví lidé měli zkusit třeba tři měsíce vést nějaký menší klub či komunitu, i to je těžké. Klub Snílkl je čím dál větší a obsahuje mnoho složek, tak to lidi krucinál pochopte, že všichni správci to dělají jen ve volném čase a z vlastní vůle! Vaše komentáře je spíše donutí přestat! Tak to bych se zase vyřvala....
    Gratuluji Snílkům, že prošli s čistým štítem. Doufám, že až se někdy do Repetitia dostanu, taky projdu bez chybičky. Prudent.Wolf je sympatická, taky má ráda černou barvu, jak se zdá. Bohužel si na jejím blogu asi moc nepočtu, velké znalosti ohledně slovenštiny nemám.
    Fée je určitě taky snílek, ale moje krevní skupina to není (já jsem spíš na fotky )
    Opti-Mystique je mi z nich asi nejsympatičtější, má úžasně snové a fantazijní kresbičky. ^^

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že u málokoho, kdo se přihlásí dobrovolně, najdete něco špatného. Takže kritika ještě čeká. Nicméně jdu prohlédnout jejich blogy.

    OdpovědětVymazat
  3. Hehe.Majda má zase blogy které bude prozkoumávat .
    Echm...The bude zlá. A sakra,já se taky hlásila a VŮBEC se mi nelíbí představa zlé The   

    OdpovědětVymazat
  4. Vážené milé, hodné a všelijak skvělé správkyně chválím  vás       

    OdpovědětVymazat
  5. začínám uvažovat, jestli nebudu ta výjimka, co se tak bezelstně přihlásila dobrovolně, protože tohle vypadá na doopravdy řádný průzkum a... ehm... já si čas od času možná vzpomenu, že bych na něco odkaz dát mohlano... zpátky přihlášení brát nemůžu, tak vám můžu jen garantovat, že si na mě smlsnete ale vždyť vás to jen potěší

    OdpovědětVymazat
  6. The by potřebovala někoho, koho bude moct pořádně zkritizovat, jinak tu asi dopadneme špatně a vzhledem k tomu, že tu nejspíš není nikdo, koho by mohla kritizovat od začátku do konce, jdu se schovat

    OdpovědětVymazat
  7. já se nehlásím přijdu na řadu tak přijdu, hlavně mi pak dejte vědět čeho se vyvarovat, abych stihla vše napravit, protože budu jedině ráda a nerada od sad odešla

    OdpovědětVymazat