6. března 2011

Imaginarius - úvodní článek


Rádi píšete povídky či básně, ale těžko hledáte inspiraci? Proto jsme přišli s tímto projektem.

Imaginarius je obdoba našeho Tématu Týdne, ale místo slovního zadání bude zadán obrázek a nově (od Maglaiziného působení) i na popud hudby, podle nichž budete psát povídky či básně. Obrázky budou nejčastěji vybírány z deviantartu, kde sídlí většina našich oblíbených autorů, ale možná se zde objeví i někdo jiný :)

Imaginarius a jeho hvězdný koráb Aberratio Secundus jako první vedli dva správci/lodivodi - Destinaetus a Venom.

V současnosti je v čele kulatého stolu iluzionistka Maglaiz. Vládne despoticky a nespravedlivě, jelikož nutí ubohé Snílky něco dělat. Pojďme její absolutismus zlomit a vhodit ji na gilotinu!

Obrázky na téma budou vyhlašovány pravidelně každý pátek k večeru (cca 18h - 22h). Dalším specifikem Imaginaria je fakt, že na Iluze můžete psát a vkládat příspěvky kdykoliv a kdekoliv. Jedinou podmínkou je: býti členem Klubu Snílku.

Odkazy na své články vkládejte do:



Editace článku: 7. června 2013 22:00, podepsána Maglaiz, současná správkyně Imaginaria a kapitánka lodi Aberratio Secundus.

25 komentářů:

  1. Tak na tohle se strašně těším

    OdpovědětVymazat
  2. Přidávám se k těšícím se

    OdpovědětVymazat
  3. [1]:[2]:[3]: I já Tohle je přesně pro mě.

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý nápad. Zdvihám nad hlavu pomyslnou ceduli s nápisem: "Vážně se těším!" :)

    OdpovědětVymazat
  5. Zní to zajímavě,uvidíme jak se to rozjede =)

    OdpovědětVymazat
  6. dotaz: Můžu se přidat sem tam do nějakého projektu, do rubriky, (tohle mě zaujalo), i když nejsem členem?

    OdpovědětVymazat
  7. A bude sem tam i něco pro dušičky trošilinku perverzní?

    OdpovědětVymazat
  8. Zní to zajímavě, možná...možná když bude čas...

    OdpovědětVymazat
  9. Jsem zvědavá na témata... Osobně si potrpím na temnou a trochu hřbitovní atmosféru... Schválně co správci vymyslí

    OdpovědětVymazat
  10. Hehe.. To bych mohla i něco napsat. Uvidíme, jak se mi zalíbí obrázky

    OdpovědětVymazat
  11. Tak tohle mě VÁŽNĚ zaujalo a už se těším až váš vkus poznám :)

    OdpovědětVymazat
  12. To vypadá vážně dobře, taky se moc těším.

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to se mi vážně moc líbí :)
    Za tohle u mě máte malé bezvýznamné plus

    OdpovědětVymazat
  14. [11]: Za sebe můžu říct, že o polonahé a sexy lidi nebude nouze a navíc ti perverzní si najdou skulinku i ve zdánlivě nevinném obrázku

    OdpovědětVymazat
  15. jů jupí to bude žůžo a´t je pátek

    OdpovědětVymazat
  16. Sice se budu opakovat, ale opravdu se těším. Vaše dva blogy mám prolezlé do posledního koutku (ikdyž o tom nevíte ), a troufhnu si říct, že váš výběr obrázku bude lahodit mému vkusu :)

    OdpovědětVymazat
  17. A když chci třeba psát, musím začít od prví iluze?

    OdpovědětVymazat
  18. [23]: Na tohle se chci taky zeptat. Když jsem na Imaginarius narazila až teď, můžu se přidat dejme tomu od třicáté první iluze?

    OdpovědětVymazat
  19. [23]: Maglaiz u každé iluze píše, že se může psát na jakoukoliv Iluzi, stačí své dílko poslad na klubový email: klub.snilku@email.cz a do předmětu napsat, o jakou iluzi se jedná.[24]: Pokud jsem pravidla pochopila správně, tak se může psát na jakoukoliv iluzi.

    OdpovědětVymazat