27. března 2011

Creatio - Malba na tělo


Milí Snílci,
jak všichni dobře víte, Klub snílků má svoji rubriku "Photo", ale dnes jde o fotky ukazující umění - kreativní umění, s kterým se ne všichni máme šanci setkat.
Dragell z blogu in-my-own.blog.cz nám poslala odkazy na dvě fotky, ale v galerii na svých stránkách jich má víc a já věřím, že vás všechny malba na tělo zaujme tolik, jako mě.





Chcete se s námi také podělit o svoje umění? Podívejte se SEM.

11 komentářů:

  1. todle jsem už viděla, i druhou její malbu na tělo a moc se mi to líbí :) připomína mi to svět kdy ukazovaly modelky v nakresleným oblečení :)

    OdpovědětVymazat
  2. Též už jsem viděla na autorčiných stránkách, líbí

    OdpovědětVymazat
  3. To se mi moc líbí :) A ještě víc se mi líbí její barva vlasů. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Je to takové... jarní.
    A krásné. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se hlavně líbí slečniny vlasy. A ta první fotka s uříznutou hlavou je úchvatná :)

    OdpovědětVymazat
  6. ou, jasna že nás to zaujalo, malba je povedená a slečně moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tohle bych chtěla někdy začít - aby mi někdo čmáral barvičkama na obličeji a ve výsledku to bylo krásný
    A tohle dílko vypadá obzvlášť krásně... :)

    OdpovědětVymazat