3. března 2011

Creatio - Sada obrázků

Tak a máme tu hned několik výkresů od Amaya z blogu orever-faithful.blog.cz. Musím říct, že jsou to užasné obrázky. A autorce se opravdu klaním, hlavně za to, jak dokáže kreslit barvama. Mě osobně nejvíce zaujala koňská hlava, jelikož jsem na ty koně, ale všechny jsou překrásný :)


Všeobecne:
Kreslím už od nepamäti, ale na umeleckú som začala chodiť v 2. ročníku na základke. Keďže kreslenie sa stalo mojou povinnosťou, zredukovala sa tvorba na minimum :) (som rebel od prírody) 
absolventské práce sú absolventské :) to som robila na ukončenie výtvarnej...dnes kreslím omnoho viacej, ale viac obrazov mám rozrobených ako dokončených :) snažím sa zlepšovať v portrétoch, takže možno sem čoskoro niečo pošlem :) 

heslo: To send light into darkness of men´s hearts - such is the duty of the artist. Schumann.

obrázky:
pod oznac. netusim som kreslila vo voľnom čase, keď som pravdepodobne nemusela kresliť :D :) ale celkom sú pekné  ten obrázok s nekonečne veľa farbami a atramentovým srdcom v strede som vytvorila na základe pretvárky ľudí....
Koník bol pre moju kamarátku (lepšie sa mi kreslí, keď je obraz niekomu venovaný)
A ten baletný pár? hmm...pôvodne to mal byť tiež dar, ale príliš sa mi páči tak ostal u mňa :)

***
 ***
 ***
***
 ***
 ***

Chcete se podělit o svůj výtvor? Juk sem! =)

18 komentářů:

  1. Páni, jsou úžasné nejvíc se mi líbí koník a baletka :) a ten předposlední. Má hrozně pěkně udělaný obličej. Vypadá to jednoduše a přitom hodně dobře Líbí se mi i ty barvy.

    OdpovědětVymazat
  2. Má opravdový talent :). Klaním se. Nejvíce se mi asi líbí ten kůň:)

    OdpovědětVymazat
  3. Nejvíce mě zaujal obrázek pojmenovaný "Muž". Na první pohled mi seděl- Nevím jak to popsat, ale z mého pohledu zastínil ostatní  kresby.

    OdpovědětVymazat
  4. Tá baletka je rozhodne zaujímavá, aj keď by mi tam sedeli depresívnejšie farby.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera ! Moc tě obdivuji, kreslíš opravdu překrásně (ten pár se ti povedl společně s koníkem nejvíc )

    OdpovědětVymazat
  6. Wow! Všechny jsou moc krásné, ale nejvíc ti stejně musím pochválit koně. Má takový ten správný výraz a ještě se mi líbí všechny ty detaily na uzdečce

    OdpovědětVymazat
  7. mně se líbí (samozřejmě) kytára,,   

    OdpovědětVymazat
  8. To je úžasné! Jako, zase musím smekat .

    OdpovědětVymazat
  9. nádhera jsi hrozně šikovná.. nejvíc se mi líbí baletní pár

    OdpovědětVymazat
  10. Teda!!! Baletka mě fakt dostala. Ta se opravdu moc povedla!!!

    OdpovědětVymazat
  11. Dokonale geniální.
    Jsi úžasně kreativní, rozhodně palec nahoru!

    OdpovědětVymazat
  12. Muž a balet u mě vede.
    Dokonalé.

    OdpovědětVymazat
  13. Nejvíc se mi líbila kytara. Možná proto, že nebyla zmrvena autorským nápisem přes celý obraz.

    OdpovědětVymazat