10. března 2011

Creatio – Poloabstraktní balón

Poprvé zdravím Snílky a hned vám přináším něco, co přesně splňuje moje očekávání od správcování Creatia, protože tohle je kreativnost a originalita sama, a co víc… Je to snílkovské.
Obrázek nám zaslala Marless z blogu: http://crazy-button.blog.cz


Zdravím, posílám do Creatia takovou svou polo-abstrakci s balónem… Bohužel mám jen tuhle fotku obrázku, která je seshora trochu useknutá, snad to nevadí. Mimochodem jestli by to nešlo poznat, je to dělané tuší :)


Chcete se s námi také podělit o svoje umění? Podívejte se SEM.

15 komentářů:

  1. pěkné moc:)
    já na takové věci teda moc nejsem hlavně tuš není zrovna má přítelkyně, ale je to pěkné moc se mi to líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Povedlo se :), pravá strana balónu piáno? .
    Dobrý nápad :).

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to velmi pěkně, ale možná bych zkusla lépe promyslet ten balón :)

    OdpovědětVymazat
  4. Páni...děsně se mi líbí to pozadí...já bych s tím neměla tu trpělivost ^-^

    OdpovědětVymazat
  5. strašně se mi líbí to pozadí, vážně krásné!

    OdpovědětVymazat
  6. Osobne sa mi veľmi páči takýto štýl... možno kebyže je k tomu pridaná ešte koláž je to ešte lepšie. Ale určite sa mi to páči.

    OdpovědětVymazat
  7. Povedený obrázek. Hlavně ten nápad se mi líbí, originální Tleskám!

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkný, to je tuží že? Ja stučí moc neumím furt dělám tlustý čáry

    OdpovědětVymazat
  9. Tuš je fajn :) Ráda s ní píšu dopisy

    OdpovědětVymazat
  10. Tuš...když jsem tu potvůrku měla naposled v ruce, tak z větší části, malou nehodou, skončila spíš na mých kalhotech, než na papíře...ještěže byly černé Ale jak vidím, tak tuš je tvá dobrá kamarádka. Tohle se moc povedlo.

    OdpovědětVymazat