5. února 2011

Aurora - konec pátého kola

Snílkové! =)

Tímto článkem vyhlašuji hlasování pro fotky zaslané do pátého kola Aurory. Obě jsou povedené a skoro bych řekla podobně zaměřené. Hlasování bude těžké, tak se pohodlně usaďte a zvažte, na kterou odpověď v anketě kliknout! =)


1) Fotka s textem 
"Několik dní marně přemýšlím, co je vlastně jedinečné. Jak to vypadá? A jde to vůbec vyfotit? ... Probírala jsem svoje fotky a měla jsem pocit, že skoro každá je jedinečná. Celý život se skládá z mnoha naprosto jedinečných okamžiků. Ale to skutečně jedinečné, krásné a neopakovatelné na fotkách není, protože je to očím neviditelné, jak řekl Malý princ... A proto jsem vybrala fotku, ke které vám musím něco říct, abyste věděli, jak moc je jedinečná. Je to vteřina před východem slunce na kopečku nad místem, které mám ráda a kde v posledních měsících trávím spoustu času. Jenomže tehdy jsem ještě ani netušila, že tam to místo jo, natož že tam někdy budu pobývat. Není to kdovíjak kvalitní fotka. Ale možná je na ní vidět, že když jsem ji fotila, tak moje srdce zpívalo o lásce a o tom, že i když jsem tam v té chvíli sama, tak tuhle krásu může vidět každý, ať je jakkoliv daleko..."

´


2) Fotka bez textu 



***
Pokud se také chcete zúčastnit Aurory, sledujte tuto rubriku =) A na ostatní informace juk sem. =)

6 komentářů:

  1. Nemůžu si nerýpnout a neuvést věci na pravou míru. "Co je důležité, je očím neviditelné" řekla liška a ne Malý Princ. :)
    Obě fotky jsou hřejivé, připomíná mi to mou vlastní fotografickou tvorbu, kde je právě většina fotek zaostřená na nebe. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Fotka bez textu je překrásná, fotka s textem na mne zapůsobila právě textem.

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle bylo těžké, ale nakonec jsem se rozhodla pro fotku... Eh... Neprozradím

    OdpovědětVymazat
  4. mě se líbí obě, ale nakonec jsem se rozhodla)

    OdpovědětVymazat
  5. Mě osobně zaujala více ta druhá fotografie :)

    OdpovědětVymazat