20. února 2011

Aurora - zadání osmého duelu

Ahojky Snílci!
Sobota a skoro celá neděle je v tahu, a my zde máme večerní Auroru. Tenhle týden se bohužel duel nekonal, jelikož se na to skoro všichni vykašlali. Než zadám další téma, je tu pár věcí které bych Vám chtěla říct.

Vypadá to, že ani s náhradníkem se to někdy nepovede, a proto ode dneška budou náhradníci dva, místo jednoho. Takže dohromady čtyři soutěžící.
Další věc
- pokud to nebudete stíhat, nebo se něco stane a vy nebudete moci napsat povídku, báseň apod. tak mi to včas napíšete (Den, dva před odesláním) 

No, to bychom měli a teď k dalšímu duelu. Tentokrát se bude zase kreslit =) A jelikož my jsme taková snivá a (doufám) literární organizace(?), chci po Vás, aby jste mi nakreslili nějaký důležitý nebo hezký okamžik z Vaší nejoblíbenější knihy. Prostě ten, co se Vám nejvíce zalíbil. Požadavky tentokrát žádné nejsou…. Takže… první čtyři beru =) Vaše Brunetka ;)

E-mail : Vlachova.p@seznam.cz

14 komentářů:

  1. Konečně mám první komentář a ono se kreslí, to je k vzteku

    OdpovědětVymazat
  2. že ybch to zkusila já?  Tak jo, já to zkusím ale nečkejte nic extra :)

    OdpovědětVymazat
  3. Do tohodle jdu, se též prosím pěkně hlásím!

    OdpovědětVymazat
  4. hlásím se tedy jako náhradník

    OdpovědětVymazat
  5. Hlásím se jako náhradník náhradníka!

    OdpovědětVymazat
  6. Já a kreslení taky nic moc, takže asi počkám na příští

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to není nic pro mne Poněvadž kreslím jako pětileté dítě

    OdpovědětVymazat
  8. Kreslení není moje parketa, tím víc obdivuju ty, kteří to umějí!

    OdpovědětVymazat
  9. Jednou se určitě taky zúčastním, a ráda. Akorát teď není čas na nic jiného než dokončování vlastních restů. Nakonec je dobře, že jsem se k tomuhle článku dostala až tak pozdě

    OdpovědětVymazat
  10. Kreslení a já jsem tu pozdě :/ škoda ...

    OdpovědětVymazat
  11. ajaaj, nestihla som to ja som fakt omeskanek

    OdpovědětVymazat