9. února 2011

Sussanah

BannerPraepositio2
Sussanah a první "velký rozhovor"... :)


1. Proč a za jakým účelem sis založila blog? Jaký byl tvůj cíl?
Ani nevím, jestli jsem měla cíl... Ale bylo to tak, kamarádka šije korzety a já jí asi před rokem přemluvila, aby si na jejich prezentaci zařídila blog. Tak to udělala. Jenže je technickej antitalent a potřebovala radit. No a abych jí mohla radit, musela jsem si ten blog zařídit taky. Byl na jiné adrese (sherridon.blog.cz - naprosto nenápadná reklama), a protože sherridon (malé písmeno je úmysl, už ani nevím proč) jsem si nechala na prezentaci své textilní tvorby, musela jsem vytvořit Sussanah. Nechtěla jsem míchat šaty a povídky. Tak takhle to bylo =) Nejdřív nutnost (první blog) a pak chtíč (druhý blog) =)

2. Píšeš povídky, fotíš, pořádáš úspěšné soutěže, vlastně tvůj blog má přesně to, co bych na blogu hledala. Jsi spokojená tím, kam si blog dovedla, nebo by sis přála větší popularitu? 
Po pravdě jsem vůbec nečekala, že bych kdy mohla mít takovou čtenost a hlavně, že se budou moje povídky líbit! To mi vždycky drbe ego =) A abych odpověděla na otázku - spokojená jsem! Ale samozřejmě bych byla ráda i za větší popularitu, jako každej asi =) Třeba jednou jsem napsala článek o Two Voices (byly v Talentamii) a jedna z nich mi článek okomentovala! To byl super pocit =) (a zároveň ukázka toho, jak jsou důležité nadpisy) =)
Byla bych moc ráda, kdyby na můj blog někdy zavítal nějaký nakladatel a kdyby se mu moje tvorba zalíbila! =) 
A teď zpátky na zem =D

3. Já jsem si oblíbila povídku "Učitel". Když píšeš, inspiruješ se skutečností, kterou upravíš tak, aby ti vyhovovala, nebo si celý příběh vymyslíš?
Děkuju, to jsem ráda =) Učitel mě hrozně bavil. Při každém psaní spojoju oboje. Realitu a Sny. V jakém jsou poměru, to už je otázkou každé povídky. Třeba Ostrov v ráji je moje první FF (fan fiction) a tam se toho spojuje ještě víc. 
Dá se ale říct, že se většinou inspiruju životem =)

4. Ví tvoji přátelé o Tvém blogu?
Tak tohle bude divná odpověď - vědí, protože vesměs mám jen blogové přátele. Samozřejmě ta kamarádka, kvůli které jsem si blog vlastně zakládala, ta o něm ví =) 

5. Tvoje články na téma týdne jsou zajímavé, pro mě rozhodně úžasné. Nejvíce mě zaujal článek na téma "bouřka". Líbí se ti témata, máš k nim většinou co říct, nebo píšeš výjimečně? 
Spíš výjimečně =) Vadí mi, že téma týdne trvá jen týden. Některé se mi třeba líbí, ale měla bych k němu něco třeba až za měsíc, uvítala bych funkci, která by umožňovala přiřazování článků k tématu i po jejich ukončení.

6. Jeden článek na Tvém blogu (je plný fotek se zvířátky) mě - milovnici zvířat - zaujal. Jaký máš k zvířatům vztah ty? 
Vždycky jsem nějaké měla - myši, křečky, morčata, pak i psy, kočky a bratra mám pořád =D
Miluju je =) Teď momentálně mám vlastní Yorkšírku, naši mají Ovčáka a brácha s přítelkyní Kočku. A taky tu máme polní myšáky =D

7. Když někdo zavítá na tvůj blog, může ho uvítat článek 365 dní, tolik fotek - a tolik hezkých fotek. Co tě k focení přivedlo, jak dlouho se tomu věnuješ?
Přesně tak dlouho, jako existuje na mém blogu Projekt 365 =) Někde jsem na něj narazila a hrozně se mi to zalíbilo, tak jsem oprášila foťák a jedu =) Samozřejmě jsem sem tam fotila i předtím, ale teď fotím poctivě každej den (no dobře, někdy mi to ujede a fotím zpětně, ale to jen málokdy) =)

8. Kde bereš inspiraci na nové fotky? 
V každodenním životě =)


9. Je blog sussanah.blog.cz první, který si kdy měla, nebo jsi už dřív vedla jiný blog, se stejnou, nebo s jinou tématikou?
Blog je to technicky třetí. První jsem měla na idnesu a tam jsem také psala povídky a jakýsi deníček, pak mě ale vytočila pravidla pro administraci a na blog už nepřispívám. Je ale stále funkční a přemýšlím o tom, že si na blog dám odkaz, protože některé články jsou tam dobré. Druhým blogem byla sherridon, která je stále aktivní. Na ní vkládám svoje historické kostýmy a jiné výtvory =) 
Ale tento blog (Sussanah) je ze všech nejaktivnější a nejpropracovanější =)

10. Jsi snílek, to víme. Ale jsi snílek i v realitě? 
Jasně! 8-) To snad ani jinak nejde, když chce člověk psát "opravdové" povídky =)

11. Nějaký vzkaz nakonec, proč bysme měli zavítat na tvůj blog, nebo chceš doplnit něco o sobě?


Něco o mě? Hmmm... To je těžké =) Mám rada Heatha Ledgera. Mám ráda léto. Mám ráda záhady a kouzla. Mám ráda sluníčko. Mám ráda překvapení. Mám ráda zvířátka. Mám ráda svůj blog. Mám ráda příběhy. Mám ráda spoustu věcí, ale co opravdu nesnáším, je lidská hloupost a krutost.
Tak pokud jste na tom třeba v jednom bodě jako já, tak se ke mě koukněte, třeba se vám u mě zalíbí =)

A na závěr moje oblíbená fotka =)

10 komentářů:

  1. Tak tohle je hezky propracované...
    K Suss se mrknu vždycky, když mě někde něco zaujme.
    Její "doupě" působí velice sympaticky :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Zase vraky? Já je vážně zbožňuju Jen mě zarazilo, že i jedné z odpovědí bylo psáno ,,my" s tvrdým y a já to pochopila jako mně

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: děkuju, jsem ráda, když se u mě líbí =) mě se u mě taky líbí [2]: [3]: ¨zase kde? snad to fakt není chyba

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: Druhá odpověď - To my vždycky drbe ego Alespoň myslím, že je tam chyba Stane se

    OdpovědětVymazat
  5. Hned se jdu kouknout na blog. Hlavně na ty fotky se zvířátky

    OdpovědětVymazat