6. února 2011

Devátá vzducholoď se snílky

Avatar big
Dnes přiberem trochu víc pasažérů. A jelikož je 31 hodně a upřímně, už nevím co psát za kritiku, protože bych se pořád opakoval. Proto někdo má můj soud beze slov. Na kritiku tu jsou dnes jiní :D


1) Snílek Pajushe - elion6.blog.cz
Sním a fantazíruji dnem i nocí. Jsem velmi kreativní osůbka, která ráda píše, kreslí, maluje, vytváří všelijaké výrobky, fotografuje a vůbec si nedělá hlavu z toho, že její výtvory nejsou té pravé kvality a moc ráda čte. Moc ráda bych patřila mezi vás, bandu snílků:)
Destinaetus praví: ANO
Sussanah doplňuje: Tobě, že je dvanáct? Bože, kde jsem byla já v tom věku? =D Určitě ANO!

2) Snílek Holka z paneláku - http://holkazpanelaku.blog.cz
Protože jsem plná iluzí, nadějí a snů. Občas se v tom trochu topím a občas je to dost utopické, ale ráda mám hlavu v oblacích. Ráda píšu a vím, že být sama není lehké, tak chci i na blogu někam patřit. A vy jste kouzelná skupina lidí. :)
Destinaetus praví: ANO
Sussanah doplňuje: Mladičký blog, jen co je pravda, ale i z těch pár článků dýchá vlastní mozek autorky =) Což je moc dobře =)

3) Snílek Ratuska - http://ratuska.blog.cz
Protože se ráda účastním boje za sny :-).
Destinaetus praví: ANO
Sussanah doplňuje: ANO, k tomu není co dodat =)

4) Snílek KattSykes - www.oliver-s.blog.cz
Proč si myslím že k Vám patřím? Ráda sním nad různými věcmi, ráda fotím, a někdy i kreslím. Když mě to chytne, a mám dobré téma, dokážu se pořádně rozepsat. Byla bych ráda, kdybych mohla být členkou. :)
Destinaetus praví: ANO
Sussanah doplňuje: Ani tady nemám jediné slovo proti =) Snad jen prosbu o změnu barvy odkazů, moc jsem si nepočetla...

5) Snílek Bylinka - www.hierbezuela.blog.cz
Snažím se svůj blog proměnit v jeden velký optimistický snář, kde zaznamenávám sny, které se mi vyplnily a okamžiky, které pro mě byly jako sny, i když jsem je vnímala skrz otevřené oči dokořán:))
Destinaetus praví: ANO
Sussanah doplňuje: U tebe se mi líbí =) Vítej =)

6) Snílek © Ayor - www.pour-toujours.blog.cz
Můj život je jen jeden velký sen.
Destinaetus praví: ANO
Sussanah doplňuje: Pěkne provokativní dess, vítej =)

7) Snílek Polgara - http://ivi-pol-zub.blog.cz
Protože se sněním dá uniknout realitě a na okamžik zapomenout.
Destinaetus praví: ANO
Sussanah doplňuje: Severus a spolčení s Temnářkou (když to tak řeknu =D) jsou prostě velké plusy a rozhodně vítej! =)
The tvrdí: Recenze, příběhy, povídky, rozhovory! Nu ano, Polgara nám tu chyběla. ^^

8) Snílek Pan Unáhlený - premature.blog.cz
Protože to říkám já, Babe. Hehe. Líbí se mi přihlašovat mé milované blogníky :D. Tak prostě jako Desíku, přečti si nějakej článek a hop, de sem :D.
Destinaetus praví: ANO
Sussanah doplňuje: =D
The tvrdí: Tak tady by se snad ani ne říct nedalo. :)

9) Snílek Infantility* - infantility.blog.cz
Protože se potřebuji někam vecpat a protože jsem se právě vrátila na původní místo, protože to tak asi má být.
Destinaetus praví: ANO
Sussanah doplňuje: I u tebe se mi líbí, i když poezie a k tomu anglická se mi moc dobře nečte =D Ale tvoje slovní zásoba v češtině taky stojí za povšimnutí! =)

10) Snílek Mňoukla&vymňoukla - vy-mnouk.blog.cz
Začínám a snít mi přijde pro začátek nejlepší. Mezi Snílky se nachází také spřízněné duše a takto se s nimy mohu spříznit ještě víc. A také osud tak určil.
Mezi snílky snad najdu své místo, protože sním dnem i nocí, osud to tak určil a pro můj začátek je to nejlepší....
Destinaetus praví: ANO
Sussanah doplňuje: Příjemný blog. Povídečku jsem přejela jednu a vypadá slibně =)

11) Snílek neti - www.netusik.blog.cz
Pretože, ak snívam, žijem, ak by nebolo snov nebola by som ani ja. A pretože jeden z mojich snov je patriť niekam kde to čo robím niekto naozaj ocení.
Destinaetus praví: ANO
Sussanah doplňuje: Dess sice nepotřebuju (pozor! Dese ano =D), ale je fajn mít po ruce někoho, kdyby mi hráblo =)

12) Snílek Katalyn - katalyn.blog.cz
Sním ráda na jakýkoli způsob, hlavně s tužkou a papírem v ruce a hledám tichý, chápající koutek.
Destinaetus praví: ANO
Sussanah doplňuje: U tebe si počtu. Líbí se mi tvoje práce se slovy =)

13) Snílek Haňul - littleperfect.blog.cz
Protože jsem holka, co každou minutu sní, ale ve světě, který na ní mluví vypatlanou "češtinou" a snaží se jí narvat tuny make-upu i do mozku nemůžu najít svůj tichý koutek. Protože už jsem dlouho hledala něco, kam bych mohla patřit.. A myslím, že právě Klub snílků je to místo kde by obyčejná čtrnáctka s myšlenkami mimo realitu mohla cítit dobře :)
Destinaetus praví: ANO
Sussanah doplňuje: Proklaté situování stránky do jedné strany... Ale jinak se mi blog líbí =)

Protože jsem holka,co sní každou minutu,co minutu,každou vteřinu dne. Protože jsem snílek těžko se smiřující s realitou. Protože jsem pesimisticky optimistický snílek. Protože se mi Klub Snílků zdál na první pohled sympatický a protože toužím po tom sem patřit. :-)
Destinaetus praví: ANO
Sussanah doplňuje: Dobrá adresa =D A pěkný blog =)

15) Snílek aniartist - antigallery.blog.cz
Pretože snívam. a tvorím.
Destinaetus praví: Musím vyzdvihnout kresby! ANO
Sussanah doplňuje: Víc svalovců! (kdo nechápe, juk na odkaz =D)

16) Snílek Neela-hime - fucking-x.blog.cz
Protože sním dnem i nocí a bez snů a umění bych byla jen pouhé nic :)
Destinaetus praví: ANO
Sussanah doplňuje: 365tka to jistí! Vítej =)

17) Snílek crazy-lazy - www.c-r-a-z-y--l-a-zy.blog.cz
Žiju si v pohádkách a v krátkých básničkách. Když normální život skřípe, pořád mám své sny
Destinaetus praví: ANO
Sussanah doplňuje: A já to nebudu hrotit. Vítej =)

18) Snílek Alexandra Gryffin- Fox, okřídlená liška - http://gryfo-listicka.blog.cz
I lišky mají hlavu v oblacích, i když stojí nohama na zemi. :)
Destinaetus praví: ANO
Sussanah doplňuje:  Tak u tebe se mi moc líbí! =)

19) Snílek Víťa - http://vit-kilian.blog.cz
Myslím že mám zajímavé sny, budu sem přidávat mé sny které si pamatuji dobře.
Destinaetus praví: Bohužel. Vidim tu spíš informace zkoplé z netu. NE
Sussanah doplňuje: No já nevím...

20) Snílek Sariklen - sariklen.blog.cz
Jelikož skoro pořád sním. :-D
Destinaetus praví: ANO
Sussanah doplňuje: Pěkný blog =)

21) Snílek papája - www.kreativity.blog.cz
Celý den s hlavou v oblacích, toulání v neexistujících fantastických světech - to jsem já ;-) Pro mě není vyjímkou vysnit si něco, co v reálu vůbec neexistuje :-D
Destinaetus praví: ANO
Sussanah doplňuje: Pěkný autorský blog =)

Snění je na denním pořádku a navíc jsem si tohle "místo" zamilovala. Příjde mit o jako něco, co jsem ještě nenašla :-)
Destinaetus praví: ANO
Sussanah doplňuje: Doufám, že doplníš rubriku Magie ;)

23) Snílek Klaudia - http://writterworld.blog.cz
Snívanie patrí medzi činnosti, ktoré často vykonávam. Mhm. Snívanie je fajn. Hlavne s otvorenými očami.
Destinaetus praví: ANO
Sussanah doplňuje: Vítej! =)

24) Snílek Čalamáda June - clouds-scape.blog.cz
Snílek? Proboha! To ke mě sedí... nikdy se nenudím, prostě sním. Baví mě dlouhé jízdy autobudem, protože si dám sluchátka do uší a ve vteřině se ocitnu někde jinde. V hlavě se mi hromadí světy a já nevím co s tím... jsem líná to všechno napsat. Stejně bych psala celý život :)
Destinaetus praví: ANO
Sussanah doplňuje: Tady už jsem byla a nejspíš se i vrátím.

25) Snílek noirre - http://vrbize.blog.cz/
Cestou do školy?sním,ve škole?sním...
Své sny a fantazii se snažím vložit do mých fotografií,snad se mi to alespoň trochu daří :-) jinak tento blog má úžasnou atmosféru...
Destinaetus praví: ANO
Sussanah doplňuje: Pěkný fotoblog =)

26) Snílek Charlie - mujdruhy.blog.cz
Poslední dobou jsem hodně duchem nepřítomná. Ve škole si většinou při nějakém slově vybavím nějakou činnost a pak další a další...pak zazvoní a já nevím o čem to ta právnička povídala. :-)
Destinaetus praví: ANO
Sussanah doplňuje: Líbí se mi =) 

27) Snílek Dyamirity - shi-t.blog.cz
Někdo ke snění potřebuje zavřít oči. Já je musím mít otevřené, jinak by si mysleli, že nemám oči. Snění je můj život, moje práce, můj koníček.
Destinaetus praví: ANO
Sussanah doplňuje: Anime sice není moje oblíbená zábava, ale blog je autorský a vlastně se mi docela líbí =) 

28) Snílek Paní Yasuo - www.kunoichi-yasuo.blog.cz
To je přeci jasné. Protože sním tak často a v takové míře, že už přestávám vnímat realitu "správně". Nebo že bych ji jako jedna z mála začala vnímat opravdu "správně"? A co je vlastně to správné vnímání reality? A už jsme u toho. Co je to vlastně ta realita?
Destinaetus praví: ANO
Sussanah doplňuje: První blog bez záhlaví, který jsem navštívila. A hned mě zaujal. 

29) Snílek Kata-chan - www.blue-lover.blog.cz
Ostatní o mě říkají,že jsem zvláštní. Jsem zvláštní proto,že jsem jiná. Ke štěstí nepotřebuju make-up a IN oblečení jako většina mých vrstevnic. Já si žiju ve vlastním světě,tam jsem královnou už od mala. Baví mě vytvářet si v hlavě koutek,kam si můžu zaběhnout,utéct od reality. A teké bych chtěla poznat ostatní,kteří jsou pro své okolí ´jiní´ stejně jako já...
Destinaetus praví: ANO
Sussanah doplňuje: Znám a líbí se mi =) 

30) Snílek Hiroko von Rabersdorf - www.naruto-inuyasha.blog.cz
Miluju pohádky a ráda si k nim dosnívám vlastní konce. Pořád spím s plyšáky, protože snít s plyšáky je ta nejlepší věc nasvětě. V knihovničce mám několik knih, které nadšeně podporují fantazii. A kdyby to přeci jen netsačilo tak jsem Tele.. :-D
Destinaetus praví: ANO
Sussanah doplňuje: Zajímavý blog =) Určitě se ještě ráda vrátím =) 

31) Snílek Neonka - www.other-world.blog.cz
Řídím se heslem "kdo neumí snít, závidí snům druhým". Sním o svých plánech do budoucna a věřím v jejich naplnění! =)
Destinaetus praví: ANO
Sussanah doplňuje: Líbí =) 

Chcete se také přidat? Napište si do ZDE

20 komentářů:

  1. Děkuju moc za přijetí, budu moc ráda součástí téhle milé snílkovské říše

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji moc za přijetí, jsem moc ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nemám moc času, takže jsem se na všechny blogy nestihla podívat, ale gratuluju všem novým snílkům.

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju moc . Potěšilo mě,že jste mě přijali

    OdpovědětVymazat
  5. Superinky, mňaminky! :) Jinak vidím špatně nebo všichni byli přijatí? :)

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: vidíš špatně :d jeden neprošel :) ostatním gratulace :)

    OdpovědětVymazat
  7. Óh, děkuji za přijetí. Už tady čmuchám dva dny a čekám na vzducholoď =D

    OdpovědětVymazat
  8. Jéj:)) hrozně moc děkuji za přijetí:)

    OdpovědětVymazat
  9. A pak, že se sny neplní, novému snílkovi (mně) se splnil sen. Přece jen se splnilo, aspoň něco, co jsem si vysnila- děkuji za přijetí!

    OdpovědětVymazat
  10. Tohle mi rozhodně zpříjemnilo poslední víkendové chvilky.
    Děkuji za přijetí.

    OdpovědětVymazat
  11. Oo, páni :) Děkuji za přijetí, to mi přidalo k mé dnešní dobré náladě :))

    OdpovědětVymazat
  12. A jsom oficiálne pseudo-intelektuálka Som rada, že som v klube.

    OdpovědětVymazat
  13. Děkují Moc děkuji za přijetí   *tancuje po bytě a na obličeji má přilepený šťastný úsměv*

    OdpovědětVymazat
  14. Děkuju za přijetí, potěšilo a moc. Mimochodem, Lúmenn pod můj článek o Stručné historii AK navrhla, zda by se někteří vedoucí klubu Snílků nechtěli ujmout vedení autoráku, neb tady svoji práci odvádíte na výbornou

    OdpovědětVymazat