26. února 2011

Aurora - konec osmého kola

Ahoj Snílci.
Máme zde další kolo Aurory. Proč jsem nenapsala duel? No... je tomu tak, že mi opět přišel jen jeden e-mail. Minule jsem to zas až tolik neřešila, ale tentokrát měto fakt nakrklo, už jen z důvodu že jsem napsala pár věcí, aby se to již nestalo. Dobře, jednu ze soutěžících omlouvá nemoc, o té vím. Ale co ti další dva?
Opět sem dávám dílko dívky, která ho poslala.
Obrázek pochází z mého nové povídky Naya. Rozhodla jsem se namalovat jednu takovu vypětější scénu ze závěru sedmé kapitoly. Je na ní vyobrazena Naya a Niroq, který ji zachránil před poskoky jejího nastávajícího (proto ta ruka v rohu). Ona je z něj vyděšená, protože on patří k jiné rase, která ostatní loví a zabíjí ....Jak to dopadne se dozvíte v povídce

Svaly na zádech mi dělali problém, ale aspoň něco a u kůry stromů jsem se fakt snažila.



Dragito, tvůj obrázek na mě opravdu udělal veliký dojem. Krásně jsi ho vystínovala a na detailech jsi také nešětřila. Strašně se mi líbí ocas té dívky. A také tě chválím za to, že jako jediná jsi mi poslala svůj výtvor. Takže rozhodně velké plus k pochvale. :)

A teď zpět k Auroře. Minulý týden jsem místo jednoho náhradníka zvolila dva. Dokonce i jednoho náhradníka náhradníka, pro případ, kdyby mi zas dorazil jen jeden. Ten bohužel onemocněl, a já měla ta na-emailu pouze jedno dílko, a to právě Dragity. Také jsem ped týdnem psala, že pokud nebudete moci zadané téma du Aurory nakreslit či napsat, včas mi to napíšete. Samozřejmě e-mail somluvou nedorazil ani jeden.

Opravdu si tady připadám jako idiot, když pro Vás vymýšlím nová témata do duelu, a přihlášení se na to pak vykašlou. Proto jsem udělala anketu, jestli má Aurora nadále pokračovat - protože jestli ne, byla zde má snaha opravdu zbytečná.
A aby ti, co mi měli poslat dílo do duelu neproklouzli s čistým štítem, mám pro ně trest. S ostatními správci jsem se dohodla, že každý, kdo se přihláší, nepošle a neomluví se, má Dvouměsíční zákaz se hlásit do Aurory.
Tak si to pořádně rozmyslete, protože pokaždé vidím komentáře zklamaných Snílků, co se nestihli přihlásit, a je mi celkem k vzteku, že ti přihlášení jsou nezodpovědní.
To je myslím všechno, co jsem chtěla říct.

Šílená bruneta P

14 komentářů:

  1. Docela mě zaskočilo, že jsem to poslala jediná, myslím, že jsem byla náhradník náhradníka. Rozhodně jsem pro aby Aurora pokračovala, ale lidi, trochu soudnosti, když se přihlásím, tak se buď omluvím, že nestíhám, nebo to prostě stvořím. Přihlášení je dobrovolné, ale měli byste ho brát vážně, vždyť s tím má Bruneta tolik práce. Styďte se.
    Doufám, že Aurora bude pokračovat a hlásit se budou zodpovědnější lidé

    OdpovědětVymazat
  2. Ten obrázek je skvělý. Já neumím kreslit lidi, ani žádné jiné bytosti lidem podobné... Svaly na zádech jsou podle mě dobré. A je to hezky vystínované.
    A aurora by měla pokračovat... Vlastně souhlasím s tím, co napsala Dragita a nechci se opakovat

    OdpovědětVymazat
  3. Uch, pardon, já měla zafixováno, že Aurora končí až zítra a chtěla jsem poslat práci dnes

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem pro, aby aurora pokračovala, ale vždycky, než se sem dostanu už je kupa přihlášených...
    Jinak ty svaly na zádech jsou skvělé, stejně jako ocas hrdinky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Souhlasím s ostatními, aby aurora pokračovala. Přihlásila bych se taky, ale večer to nestíhám...nešlo by, kdyby se aurora zveřejňovala nejdéle tak kolem čtvrté? V půl páté totiž vždycky odjíždím na intr a jaksi se nestíhám přihlásit. Pokud by to nešlo, nevadí, snyd to někdy vyjde.Obrázek je krásný. Líbí se mi její boty a ocásek.. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tohle je fakt nezodpovědnost! Člověk se jak blbec snaží, aby to stihl dopsat/dokreslit/dofotit a nezklamal soupeře, že duel se nekoná, a nakonec je on tím zklamaným soupeřem.
    Taky mě to naštvalo, když moje soupeřka minule neposlala výtvor, protože jsem viděla její povídky a těšila jsem se na tu její. Věděla jsem, že proti ní nemám šanci, ale těšila jsem se na to. Bylo mi strašně líto, že jsem to poslala jako jediná.
    Tím ji nechci nějak pošpiňovat, asi měla své důvody, proč to nenapsala/neodeslala, ale měla se aspoň omluvit.
    Rozhodně by Aurora měla pokračovat, doufejme, že ostatní už budou zodpovědní.
    Jinak na obrázku se mi líbí záda toho.... hm. A taky boty a ocas hrdinky a hlavně ty stromy. Přidávám se do klubu neumělců ohledně kreslení lidských a podobných postav.

    OdpovědětVymazat
  7. Ten obrázek je opravdu pěkný, snaha se pozná...
    PS: jo život je už takový a lidi nikdo nezmění, každopádně si trest zaslouží, proč zabíraj místo tam, kde nemají co dělat. Jo tohle je nefér... ztrácet s nimi nervy. Každopádně jsem hlasovala pro ano. Určitě se najde více lidí, kteří se přihlásí a pošlou to. Doufám teda, jinak by to byla opravdu škoda.

    OdpovědětVymazat
  8. [3]: No, je to možné, ale vzhledem k tomu, že du Aurory se mají už dva měsíce posílat vytvořená díla maximálně do pátku do večera, přijde mi to lehce nepravděpodobné. Ale možná tě to omlouvá... :)

    OdpovědětVymazat
  9. děkuji. snažila jsem se, lidé mi také moc nejdou, hlavně chlapy -obličej. sice teď nemám moc času, ale snažím se cvičit;)
    škoda, že to ten skenner oddálil a zesvětlal;)

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: jo, už jsem stihla svou neznalost napravit, příště už si na to dám pozor...

    OdpovědětVymazat
  11. Asi by to chtělo trochu poupravit... nevím, kolk přesně času je na Auroru... ale co takhle, v polovině nějak upozornit přihlášené - tedy jejich náhradníky, popřípadě, když to nevyjde pokračovat ve stejném zadání?
    Kreslit neumím (úžasný obrázek, moc a moc se mi líbí ), ale stejně bych se třeba i tohohle zúčastnila, bohužel bylo až moc přihlášených

    OdpovědětVymazat
  12. z trestom suhlasim, isto by mali mat daky postih ked sa na to vykaslu a nevedia sa ani ospravedlnit.. ved to by im nic nedalo
    takto zbitocne zas boli blokovany ludia co by isto obrazek poslali isto som za pokracovanie auroryDragita tvoj obrazek je krasny, vydno ze si si dala zalezat

    OdpovědětVymazat