12. února 2011

Creatio - Portréty

Tak, konečně tu máme i něco z jiného soudku, než je anime. Jsou to portréty od Therysky z blogu therysek-diary.blog.cz. Dva jsou z Twilight sagy a poslední je Dotyk divočiny. Majitelce se to opravdu povedlo, ale asi nejvíce se mi líbí Alice :)


A.Cullen: Tak s tímhle obrázkem jsem vlastně začínala. Předtím to byly nějaké neurčité objekty, čáry a abstrakce. K portrétu jsem se dostala kvůli úžasnému obrázku Alice, který jsem si prostě musela alespoň zkusit nakreslit. Dalším plusem pro mě tehdy byly krátké vlasy. Doteď nesnáším kreslení dlouhých vlasů a pokud můžu, radši si vyberu fotku s nějakým účesem.

****
Jane Vultairy: Jane jsem nikdy neměla v plánu malovat, Alice byla totiž jedinou mojí oblíbenkyní, co se Twilight týče. K nakreslení tohoto obrázku jsem se dokopala jenom kvůli Vánocům. Kamarádka mě s tím, abych jí dala Alici k Vánocům otravovala tak dlouhou (samo sebou, že jsem se s ní nechtěla rozloučit, když tak oddaně převzala stráž nad celým mým pokojem =D), až jsem se prostě naštvala a načárala tohle. (Všimněte si, že má vlasy zapletené do drdolu. Moje úchylka na krátké nebo zapletené vlasy.)

****
Dotek divočiny: Předlohu obrázku jsem na internetu našla úplně náhodou, originální fotka mě ale okouzlila natolik, že jsem prostě neodolala. (Mimochodem, tímto způsobem zpracovanou podobu už jsem taky někde zahlédla.)

****
Chcete se také o něco podělit? Juk sem! =)

16 komentářů:

  1. Slečna umí kreslit opravdu krásné rty

    OdpovědětVymazat
  2. První je nejpovedenější.

    OdpovědětVymazat
  3. Alice je nekrásnější a souhlasím, rty jsou u všech dokonalé   

    OdpovědětVymazat
  4. Prostě nádhera. Obdivuju lidi, co umí kreslit.

    OdpovědětVymazat
  5. Ten první se opravdu povedl... Stmívání vůbec v lásce nemám, portrét Alice je ale vážně krásný :)

    OdpovědětVymazat
  6. Rty a nosy... jak já ti závidím, že ti jdou =D

    OdpovědětVymazat
  7. Tak autorka je vážně skvělá, moc se mi líbí všechny obrázky! Vážně čučim, takhle krásné bych to nikdy nenakreslila!

    OdpovědětVymazat
  8. Všechny obrázky jsou krásné a každý má něco do sebe.
    Na třetím se mi líbí ta atmosféra to propojení.
    Na druhém mě zaujal výraz Jane, ale trochu mě překvapilo, že ji autorka udělala v obličeji vyloženě starou (snad mi promině kritiku), ale když se člověk dívá na obrázek déle...osobně u mě vyhrává Alice, taky ji mám ze Stmívání nejraději. Je tam nejpřirozenější. Pak vede ještě Rosalie.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný, všechny... Autorka má talent

    OdpovědětVymazat
  10. Všem děkuju za pochvaly a u Polgary i za kritiku.

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné! Blednu závistí. Vážně.

    OdpovědětVymazat
  12. Pánni ty oči!!! Ty jsou fantastické! Miluju je :) Nechceš mě je naučit?

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherné, strašně se to povedlo! Obdivuji lidi, co umí kreslit. Děsně ti závidím :) ta Alice je překrásná =)

    OdpovědětVymazat
  14. Maluješ krásně a ta Alice je úžasná:)

    OdpovědětVymazat
  15. Ještě jednou díky... Nečekala jsem, že Alice strhne takovou vlnu pochval... Já jí to mileráda vyřídím =) .

    OdpovědětVymazat
  16. Nádherné
    Já chci taky umět kreslit

    OdpovědětVymazat