19. února 2011

Creatio - Soutěž - zaslané obrázky

Moji Snílkové!
Omlouvám se, že to trvalo tak dlouho. Ale to víte. Než já se k něčemu dokopu :D
A o co jde?
Začátkem měsíce jsem vyhlásila soutěž o nejlepší ilustraci k vybrané povídce. Článek najdete zde a abyste nemuseli hrabat, povídka je zde.
Vybírání toho nejlepšího proběhne takto: my správci se vyjádříme přímo do článku a vy Snílci, se vyjadřujte pomocí ankety a komentářů =)

PROSBA!
Prosím všechny zúčastněné, aby mi svůj soutěžní výtvor znovu poslali na mail (xxx.palacinka.xxx@seznam.cz) včetně své přezdívky a blogu!
V rámci údržby se mi podařilo smazat i důležité maily... =) 


1)

Dar: toto je u mě jednoznačně vítěz. Líbí se mi že si autorka pohrála se stínama.
´ 
Sussanah: u tohohle obrázku se mi hrozně líbí práce s perspektivou (i když bych tam nemusela mít ty mrňavosti dole, ale žížala super =D) Jako autor povídky můžu klidně říct, že tuhle kresbu bych si k textu klidně přidala =)
´ 
Berenika: připadá mi tak tajemně, skoro hororově. Proto mi ten dojem trošku kazí beruška dole, ale budiž. Krásné.
´ 
101% Cocotte: U tohoto obrázku se mi moc líbí ten smysl pro detail u detailů (Zní to hloupě, no a co! :D). Zkrátka skvělý obrázek, nemám co dodat.
´ 
Salliene: Je to.. Strašidelný. Vážně. :D Je to moc pěkný, ta černá postava..  vypadá to dobře. Jen bych odebrala tu berušku. ;)
´ 
Destinaetus: Podle mě také vítěz :) Mám slabost pro kresby tužkou :) Ale i tak mám dojem, že autorka zde nejlíp vystihla atmosféru povídky.
´ 
Monica Otmili: Ach jo, a já neměla na obrázek čas... No, zpět k tomuto. děsně se mi líbí, že chlapec je znázorněn jako silueta. byl to přesně můj nápad. Oceňuju černobílost a hru se stíny.
´ 
Bruneta: Vypadá to nádherně =) Autorka má rozhodně smysl pro detayl. Ty stromy jsou perfektně propracované a celý obrázek má svoje osobní kouzlo. Nádhera. =)

***
2)

Dar: Toto se mi také líbí, je to zase trochu jiné, a vybarvené. :))
´ 
Sussanah: Líbí se mi Atrejův ohoz =) I když luk bych mu asi nedávala =D
´ 
Berenika: XD Obrázek se mi sice líbí, ale nakazila jsem se od své učitelky výtvarné výchovy a stromy stylem, jakým kreslí i moje pětiletá sestřenka prostě vidět nemůžu. Škoda, že nebyla s lístky a větvemi žádná práce...
´ 
101% Cocotte: Kdyby byly na obrázku i stíny a stromy by nebyly jen tak halabala vybarvené, asi nejlepší dílko podle mého. Líbí se mi totiž jak barvy, tak samotný nápad.
´ 
Salliene: Obrázek... je hezký. Jenom mi to kazí ty tahy, jde to vidět třeba na stromech, taky... nejsou všude stejně tmavé, chtělo by to stínování. Ale celkově to vypadá dobře.
´ 
Destinaetus: Stejně jako Ber, i mně vadí ty stromy :D
´ 
Monica Otmili: Tady vypadá hoch jako z nějakého fantasy, nemůžu si pomoct. Ale budu kritická k těm stromům. Ty čáry pastelkou všemy směry, žádný náznak větví či rozmanitosti jednotlivých stromů.
´ 
Bruneta: Obrázek je hezký, zvlášť postavy. Podle mě se povedl, jen ty stromy mohly vypadat o trochu lépe :)
                                                                             ***
3)

Dar: Zase něco trochu jiného, tentokrát autorka zdůraznila hlavně postavy. Nemužu říct, že by se mi to nelíbilo, ale možná si stím mohla trošku více pohrát :)
´ 
Sussanah: I tohle dílko bych si k povídce zařadila. Jen mám takový pocit, že jsem tam psala něco o řece po Jackiině pravé ruce a ta by měla být vidět právě u téhle scény. Ale líbí se mi ta milá nálada, co je na nich vidět =)
´ 
Berenika: Tohle je u mě asi vítěz. Pozadí je krásně propracované a muselo dát práci. Když se na to dívám podrobněji, připadá mi, že ona má otevřené oči a vůbec žádné zorničky :-D Ale to už je detail, takže můžu říct jen - Krása.
´ 
101% Cocotte: Kreslit obličej z profilu je dost těžké a myslím, že autorce se to celkem vydařilo. Velmi povedený obrázek.
´ 
Salliene: Můžu říct jen "krása". Vážně. Povedlo se, pro mě jsi VÍTĚZ.
´ 
Destinaetus: No, já osobně mám k romantickým výjevům mírný odpor. Takže nekomentuju :D
´ 
Monica Otmili: U mě jednoznačně vítězí. Ráda mám obrázky lidí z profilu, sama tak někdy kreslím. Zkritizuju jen oko slečny. Pravděpodobně má asi působit zavřeně, ale mě přijde, jako by jí v těch očích něco chybělo.
´ 
Bruneta: Upřímně obdivuji schopnost kreslit z profilu. Kresba se povedla, jen musím podotknout - jak řekla Monica, to oko vypadá prádzně.
****

4)

Dar: no, já nevím, snaha určitě byla. Ale představovala sem si to trošku propracovanejší, i když je to dělaný na počítači :(
´ 
Sussanah: Heh... Tak nevím, četla jsi zadání?
´ 
Berenika: Tak já nevím, jestli to je myšleno vážně. Tohle rozhodně ne. Snaha určitě byla, ale pákrát přejet myší po obrazovce a vyzkoušet do spreje všechny barvy rozhodně není umění. Bylo by lepší, kdyby to bylo tužkou. A upřímně - dokázal by si s tím někdo hrát? Tohle jsi měla určitě hotové za pár minut. Koukni na ostatní - pracovali na tom určitě déle než ty... Takže tohle u mě rozhodně ne.
´ 
101% Cocotte: Minimum snahy a žádná spojitost se zadáním. Nelíbí.
´ 
Salliene: Nevím, jestli si nemyslet, že je tohle jenom vtip, ale musm dělat, že ne. No co. Děláno v malování? ...Ne, nelíbí. Ani snaha na tom neni.
´ 
Destinaetus: Možná jsi se snažila o abstraktní malbu, ale nepovedlo se. Vůbec v tom nevidím onu povídku. A k provedení mám stejný názor jako Ber.
´ 
Monica Otmili: Co to je? To má být jako ona zázračná síla, jež přenesla slečnu i s postelí do lesa? Nevěřím.
´ 
Bruneta: Když jsem to viděla poprvé, nevěděla jsem, jestli to patří do soutěže. U ostatních obrázků byla jasná snaha, ale zde ji bohužel nevidím. :(

 ***
Tentokrát tu nebude zmínka o úvodním článku, do kterého můžete posílat své výtvory (což samozřejmě můžete =)). Místo toho tu bude prosba o hlasování v anketě =) 

7 komentářů:

  1. teda správci, já nevim, že nepoznáte zavřené oko z profilu já se asi hlasování zdržím, protože se nemůžu rozhodnout mezi prvním a třetím obrázkem... =)

    OdpovědětVymazat
  2. já jsem nestihla nic namalovat, ale hlasovala jsem pro trojku. Autorce se profil postav moc povedl

    OdpovědětVymazat
  3. Hlasovala jsem pro obrázek 3 ;)
    Ale líbí se mi všechny ;)První obrázek je úžasný. Váhala jsme jestli nedat hlas jemu. Ten nápad se siluetou chlapce je skvělý.Druhý obrázek se mi taky strašně líbil. Je krásně barevný,Atrej má vážně úžasné oblečení;)Obrázek 3 - Tak jemu patří můj hlas. Líbí se mi propracované pozadí. Postavy jsou úžasné a muselo být těžké je takhle nakreslit. Obrázek mi nejvíce sedí do povídky ;)Obrázek 4? No,nejspíš moc práce nedal. Nebo spíš žádnou? Co se mi na něm líbí jsou barvy v tom kruhu (planetě?)Jsem zvědavá,kdo zvítězí ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se též líbí nejvíce ten první výkres, je zajímavý. I ty další ale mají něco do sebe.

    OdpovědětVymazat
  5. První obrázek má aspoň pořádný nápad :).

    OdpovědětVymazat
  6. Popravdě jsem se nemohla rozhodnout mezi prvním a druhým. první je opravdu propracovaný a a hlavně má nápad. Druhý se mi ale líbí pro svou barevnost vybarvenost a hravost. Je pozitivní a veselý. Rozhodování bylo těžké. Po dlouhém váhání se ozvalo mé zvrhlé já a tak u mě vyhrál první obrázek. Neptejte se proč a jak. Ale kdybych mohla dát dva body dala bych jak prvnímu, tak druhému.

    OdpovědětVymazat
  7. Já se musím přidat a hlasuji k prvnímu obrázku....Za prvé: Kresby tužkou miluju! Za druhé: Je v tom jakási tajemnost, prostě emoce a to oceňuji.
    Ale nevěšte hlavu, dalším favoritem by byl 3.obrázek, pak 2.obrázek a nakonec 4.- "kreslířka" to pravděpodobně vůbec nemyslela vážně...Promiň, ale tohle bych zvládla taky!

    OdpovědětVymazat