13. února 2011

Ukončení šestého kola + Zadání sedmého duelu

Ahoj Snílci!
Víkend opět utekl jako voda, a my zde máme další vyhlášení vítěze. Tento týden byl zadán akrostich, což je báseň, která dá dohromady počátečními písmeny nějaké slovo. Akrostichy mi přišly celkem dva, jeden nedorazil.
Soutěžícími byla Amy a Tajemná M*. No, a my se můžeme podívat, který z akrostichů vyhrál.

Jedno z děl bylo anglické, druhé české. Musím říct, že obě díla byla nádherná. Mohlo ovšem vyhrát jen jedno. A tak jste rozhodli…
Vítězným akrostichem byl ten napsaný v angličtině. Vyhrál s počtem 47 hlasů a jeho autorkou je Amy.

Velice gratuluji. Napsat akrostich není samo o sobě nic lehkého, a tys ho ještě vylepšila anglickým jazykem! Velice se ti to povedlo a já před tebou smekám. Gratuluji! =)


Can you?

Sorrow, pain and she laughs
Never regrets, never cries
Inside her is only ice
Love has vanished still she shouts
Eden, hell… who cares? Who does?
Kill me angel… Once or twice?

Or can you save me otherwise?


Zadání sedmého kola

Jelikož sama píšu povídky (radši nezveřejňuji) tak jsem se pro ní znovu rozhodla. Přemýšlela jsem, na jaké téma bych asi tak povídku mohla zadat. Chtěla jsem tentokrát něco těžšího, ale téma mě pořád nenapadalo. Pak se najednou juknu do knihovny - a mám to! Na kometě bude nové téma duelu.

Připomínky:
-         Nejméně dvě strany ve wordu
-         Jen tak pro vysvětlenou - nemá to nic společného s knihou. Jde jen o to, jak na toto téma bude reagovat vaše tvořivé Já. Je jen na Vás, z jaké strany toto téma vezmete a pochopíte. Fantasii se meze nekladou.
Beru první dva Snílky, co se přihlásí a jednoho náhradníka. Tak, můžete začít 

15 komentářů:

  1. Gratuluju Amy, je to vážně krásný akrostich a to nerozumim ani slovu. Muselo být těžké ho napsat, takže smekám klobouk i s vlasama xD

    OdpovědětVymazat
  2. Také gratuluji, a na nové téma mě bohužel nic nenapadá;) Ale určitě se najde někdo koho zaujme.

    OdpovědětVymazat
  3. Byla bych se přihlásila, ale dost se bojím toho rozsahu.... Ale jo, tak do toho jdu. Vesmírná tématika mi není cizí a krom toho se mi takováhle příležitost nemusí znovu naskytnout. Tak mi držte palce!

    OdpovědětVymazat
  4. když jsem si přečetla téma, vybavil se mi obrázek nějakýho malýho chlapíka jak sviští na kometě vesmírem, rozhozený ruce nohy... ne, do toho radši nejdu...

    OdpovědětVymazat
  5. Tak aspoň jako náhradník :).

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to předpokládám, že když ty dva dorazily, tak asi nedošel můj... achjo, přejdu asi na jinej mail, to už není možný.

    OdpovědětVymazat
  7. [8]: taky používaš seznam? nejhoráznej šmejd, taky se mi zněj nic neposílalo, a jetš kevšemu ani ukloly do školy :-/

    OdpovědětVymazat
  8. já prostě nevím, ale první a poslední řádek mi tam vadí, ruší to to výsledné slovo :-/

    OdpovědětVymazat
  9. Sussanah: První řádek je nadpis, kterýžto tak není součástí samotného textu a poslední je doslov, jež se u akrostichů používá běžně. Případně si to vyhledej - je to i na wikipedii :)
    Tajemná M*, Dragita: Děkuji. Jste velmi laskavé :)

    OdpovědětVymazat
  10. Eh, zdravím. Před.. nevím, jak to je dlouho jsem se hlásila na vás blog pod přezdívkou Harley Quinn, ten blog jsem musela zrušit a teď mám nový pod touhle přezdívkou, tak bych vás chtěla poprosit, jestli by jste to přepsali. Nevěděla jsme, kam jinam napsat, díky.

    OdpovědětVymazat
  11. [9]: já právěže ze seznamu odešla, jsem na idnesu, ale taky si to dělá, co chce. Jednou to háže zacyklení a do mailu mě to nepustí, podruhé odešle mail bez příloh, ač v odeslaných to mám a potřetí to neodešle vůbec. Už mi to začíná lézt na nervy...

    OdpovědětVymazat
  12. Posláno. Vřele doufám, že to dorazilo, když už jsem si s tím dala takovou práci....

    OdpovědětVymazat
  13. Pardon, pardon, pardon..... nestíhám.... mohu dílo ještě dnes poslat? (Nebo už je pozdě )

    OdpovědětVymazat