10. února 2011

Creatio - Obrázky k připravovanému komixu

A další dva anime příspěvky do Creatia. Tentorkát od Dyamirity z blogu http://shi-t.blog.cz/
Myslím, že jsou moc povedené, a to druhé mi přijde vtipné, takový výraz :D
No, tak se kochejte. Myslím, že je to opravdu povednený, a jsem zvědavá na celý komix, ke kterému jsou tyto obrázky :)

Jsou to vlastně úvodní obrázky z dvou kapitol SHI-teamu, mého komixu na kterém pracuju už.... dlouho. Vlastně přes dva roky.
Každopádně na prvním obrázku je jedna z vedlejších postav Kakoichi, na druhém ústřední dvojice celého SHI-teamu, Chidori a Shiramizu. Tam, kde je to hrozné křivé jméno byly původně názvy kapitol, ale ty jsem smazala a aby tam nebylo prázdno, tak... tam straším já.

 ****
****
Chcete také přispět do Creatia? Juk sem! =)

8 komentářů:

  1. Kurňa, uvažuji, jestli se k vám snílkům nemám přidat. Jste dobří a i přes menu ve mně zapovězeném jazyce cool... A také ty srazy mě lákají, ale chtělo by se to trochu vzkamarádit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kakoichi je boží a Chidori s copánkem taky. A Shira naštvaná, jako vždy .

    OdpovědětVymazat
  3. Jaj, že jsi tak dlouho vydržela :) Já delší komix nebo povídku vždy vzdala
    Tak ať se daří, tyto obrázky vypadají zdařile :)

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: [4]: [5]: [6]: Och, děkuji za chválu

    OdpovědětVymazat
  5. If you want to buy a car, you will have to get the <a href="http://bestfinance-blog.com">loan</a>. Moreover, my sister commonly takes a bank loan, which occurs to be the most rapid.

    OdpovědětVymazat