6. února 2011

Organizační: Budou kategorie členů a nový layout

Chystáme nový layout. Tenhle byl dělán narychlo a menu je dlouhé jak týden před výplatou. Musíme to zkrátit :) O novém layoutu budete moci hlasovat v anketě, zda ho chcete nebo ne. Upozornuju, anketa bude probíhat pouze v pátek večer, abych měl případně čas celý layout nastavit přes víkend. Mám i jiné zdroje "zábavy" *znechucený smajl*
V novém layoutu chystáme přidat i buttony na stránky, které budem podporovat. Své návrhy můžete psát sem, nebo na facebooku. Ale prosím, at to nejsou osobní blogy. Mám na mysli například stránky typu piste-povidky.cz atd.
Nakonec. Vymyslel jsem, jak vytvořit kategorie :) Nastíním zde, jak to asi bude vypadat.
Nebude se to nijak vztahovat na výpisy, protože kategorie se budou moci kombinovat a není v našich silách pro každou udělat vlastní výpis, natož kombinované výpisy :D Ale rozlišení bude formou avatarů. Takže, v seznamu členů přibude třetí sloupec. Do tohoto sloupce budou vloženy avatary (budou malé, asi jen 10-15 px), které budou značit jednotlivé kategorie. Takže pokud někdo bude chtít třeba všechny kategorie, tak může :) Navíc zkusím vymyslet dvoubarevné řádkování seznamu (jako ve výpisech) k lepší orientaci. Takže:
  • Holky snad během týdne vymyslí a zveřejní jaké kategorie budou. Ale už teď se můžete začít rozmýšlet kam se asi zařadíte.
  • Lidé, kteří mají 2 stránky budou v seznamu dvakrát a u každé si mohou navolit jiné kategorie.
  • Lidé, kteří mají dlouhé jméno, si ho budou muset bohužel zkrátit, aby nezabíralo 2 řádky. To by trochu habrovalo s těmi barvami řádků :)
  • V pátek večer čekujte anketu o layoutu. Můžete ji čekat nejpozději v 18:00 a bude probíhat až do druhého dne (konec bude asi v 12:00, kdy budu vstávat :D).

25 komentářů:

  1. tak aby se to neztratilo, moje návrhy jsou
    - povídky
    - fotky
    - deník
    - glosy
    - zvířátka
    - ruční práce
    - hudbaa to by zatím mohlo stačit =)

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych ještě přidal
    - grafika
    - recenze
    - kresby

    OdpovědětVymazat
  3. Je pravda, že menu je moc dlouhé, ale jinak se mi design moc líbí, já bych jej neměnila :)
    S tím dovubarevným seznamem souhlasím, dokonce jsem uvažoovala, že to navrhnu, protože se tam krapet ztrácím ^^
    A vůbec, všimli jste si, že nemáte srovnaný levý a pravý sloupec? Mám tam dvě stránky, al mé jméno je ještě o jedno výš u cizí

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: To srovnání - to je způsobeno tím, že někdo má bud dlouhé jméno a nebo dvě stránky. Takže ve výsledku to všechno posune.

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: + [2]: Já bych ještě dodala nějaký ten mix, jinak bych třeba já tvrdla ve spoustě z těch kategorií. :) Tedy bych přidala kategorii "Pestrý mix" nebo tak něco.

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem slashař, takže já doporučím Daily Slash ( http://daily-slash.blog.cz/ ). Si nemůžu pomoct, je to nemoc. Kdo má lék, ať mi ho předepíše. Jinak myslím že předestřené kategorie v první a druhém komentáři vypadají slibně.

    OdpovědětVymazat
  7. Tvrdě se budu být za nějakou mixovanou kategorii, protože nechci strašit téměř všude... (i tak je mě dost)

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: no fuj, samozřejmě bít

    OdpovědětVymazat
  9. Tenhle vzhled je krásný, ale myslím si, že světlejší by byl vhodnější...

    OdpovědětVymazat
  10. lidi a ty kategorie nebo co, ete bych dala deníčky :))

    OdpovědětVymazat
  11. To mi přijde jako dobrý nápad. Líbí se mi to a doufám, že stihnu hlasování.

    OdpovědětVymazat
  12. [10]: ty už jsou v prvním komentáři, jen jsem je nazvala "deníky"

    OdpovědětVymazat
  13. Já teda navrhuju především zjednodušení celého layoutu ve stylu minimalismu. Celé se mi to dlouho načítá a někdy se mi to ani nenačte, což je problém, který u žádného jiného blogu nemám, jen tady.Rubriky v menu, pokud už mají mít každá svůj vlastní čtvereček - buttonek, by měly být vyvedené v nějakém menším, minimalističtějším provedení, pak to nebude tak dlouhé.Buttony dalších podporovaných stránek bych uvedla v nějaké kategorii, do sloupku bych to necpala - tím si ho akorát naopak zase natáhnete.Taky bych možná odstranila hledáček a statistiku návštěv - nevím jak kdo, ale já takové věci nevyužiju a nezajímají mě.U nových komentářů by nemuselo zářit "Nové", stačil by jen nějaký malý symbolek.Popisek blogu by nemusel běžet, stačil by statický.Nicméně moc se mi líbí zdejší barevné provedení, takže to bych klidně ponechala. Všechno je dobře čitelné a logo se mi taky moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  14. Souhlasím s m. mě se lay taky načítá dost špatně a pomalu... A přijde mi trošku 'těžký'... Nevím. Jinak se mi všechny nápady líbí, na podporu bych navrhla spisovatele.blog.cz :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tak já například zdejší návštěvnost docela kvituji. Nezajímá mě počet těch co sem zavítalo, ale vědět že tu člověk neukouní sám má pro takoví motivační prvek. Takže statistiku návštěvnosti bych nerušila.
    Ale pravda je že se to tu trochu dlouho načítá, což je ovšem u blogů s vlastním layoutem docela běžná věc. Když bloger využívá čistě jen blogem určené parametry (tedy že jen vloží něco do záhlaví, nastaví okraje boxů, atd.) pak se blog vždycky načítá rychleji. Tím neříkám aby se to tu do této podoby snad upravovalo. Jak to tu je se mi líbí, ten červený a černý styl se mi líbí. Jsem ale dost konzervativní, na tohle jsem si zvykla, tak budu tak jako tak kroutit pysk nad vším novým.

    OdpovědětVymazat
  16. Mně se tenhle lay líbí. Jenom to menu by chtělo zkrátit, to je pravda. Hele pěknej byl ten obrázek vzducholodě co jsi mi posílal :) ten by byl supr jako ústřední motiv. Ale ty něco beztak vymyslíš :) když se řekne snílek, představím si modrou barvu, hvězdy, vesmír, oblohu, mráčky... ehm už chybí jen kytičky a peace!

    OdpovědětVymazat
  17. Už se těším na nový layout =)

    OdpovědětVymazat
  18. Já bych k těm kategoriím ještě přidala knížky :))

    OdpovědětVymazat
  19. Já osobně preferuju krátké menu, ale tady mi to dlouhé nijak zvlášť nevadí *napsala 'nebaví' místo 'nevadí'*.
    Bojím se, že nový layout nebude tak krásný a Snílkovský, jako je tenhle.

    OdpovědětVymazat
  20. Tenhle layout je moc povedený, ale jestli dokážete vytvořit lepší, sem s ním

    OdpovědětVymazat
  21. [13]: aha promin sme si nevšimla to víš tak brzo ráno

    OdpovědětVymazat
  22. Možná by stále za to pro ty "podporované" stránky i založit novou rubriku. Nevím jak vy, ale já mám v počítači schovaných (bohužel občas až trochu moc) dost zajímavých stránek.

    OdpovědětVymazat
  23. [20]: Já se taky vždycky bála když Dess měnil layout, ale teď už vím, že není třeba

    OdpovědětVymazat