23. února 2011

Photo - Sestava


Určitě jste si všimli, že se nám zmenšila intenzita vkládání fotek do této rubriky. Není to proto, že by váš zájem dělit se opadl. Spíš je to tím, že na ostatní jste začali trochu zapomínat ;)
Proto vychází Photo už jenom jednou týdně =)
Dnešní fotografickou sestavu poslala Dragell z blogů  koutek.ic.cz a in-my-own.blog.cz.

Pořád teskním po mém zesnulém foťáčku a vzpomínám na chvíle strávené s ním.
Proto vznikla tato následující sestava fotografií :)

1. fotografie má představovat oheň
- jsou to ohňostroje Ingis Brunensis 2010 :)

2. fotografie má představovat vodu
- jsou to mé dravé rybky parmičky, jenž mě zbavovaly přemnožených živorodek. Bohužel, již nejsou mezi námi.

3. fotografie má představovat zemi
- bydlím u Ždánického lesa, takže tu fotka z lesa nemohla chybět.

4. fotografie má představovat vzduch
- v roce 2010 se nám povedlo dvakrát odchovat kuřátka :)

A při tom všem byl můj foťáček v roce 2010.
Vzpomínáme.


Mně se to teda moc líbí! =) (Sussanah)
***
Pokud se i vy chcete podělit o nějaké své fotky, juk sem! =) 

19 komentářů:

  1. Nejvíc se mi líbí ohňostroj:)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou to nádherné fotky, všechny jsou povedené .

    OdpovědětVymazat
  3. Viděla jsem už na jejích stránkách, povedené :)

    OdpovědětVymazat
  4. Všechny fotky jsou krásný a spolu jim to sluší...

    OdpovědětVymazat
  5. to sú nádherné fotky všetky wowa to kuriatko je inak kráááásne

    OdpovědětVymazat
  6. To kuřátko je roztomilé :) Pěkné fotky

    OdpovědětVymazat
  7. To je krásné... hlavně to kuře jsem si zamilovala :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já hlasuji pro rybičky! ty jsou nejhezčí :)

    OdpovědětVymazat
  9. tak to vypadá hodně dobře, nejvíce se mi líbí ohňostroj   

    OdpovědětVymazat
  10. Tie ohňostroje sú fakt krásne, len nechápem, prečo je na element vzduch odfotené to zlaté kura. Skôr obloha, nie?

    OdpovědětVymazat
  11. Překrásná sestava fotografií! Hlavně to kuřátko je hezké.

    OdpovědětVymazat