1. dubna 2011

Creatio - Portrét


Mílí Snílkové,
dnes pro vás mám další úžasný příspěvek do Creatia. Jedná se o portrét, a to mojí nejoblíbenější technikou, i když takové kvality sama nejspíš nikdy nedosáhnu :). Obrázek nám zaslala z blogu: http://l-moustache.blog.cz/ nejoblíbenější technikou, i když takové kvality sama nejspíš nikdy nedosáhnu.


Ahoj tak také posílám svůj výtvor. 


Chcete se s námi také podělit o svoje umění? Podívejte se SEM.

17 komentářů:

  1. dokonalé.... nic víc se nedá říct

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jeho oči...Ťuťu ňuňu =D

    OdpovědětVymazat
  3. Má krásná veliká kukadla ^^ kdopak to je? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Takového pána potkat...*___*

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasné ^^ Autorke patrí môj obdiv

    OdpovědětVymazat
  6. Ani neumím popsat nádheru toho obrázku ^.^

    OdpovědětVymazat
  7. Krása, hrozně se mi na tom líbí ty oči =).

    OdpovědětVymazat
  8. Bodá mě u srdce, protože mám pocit, že takové kvality, taky nikdy nedosáhnu .
    Nádherné.

    OdpovědětVymazat
  9. Jéžiš! Děkuju Vám všem strašně moc!
    Takovéhle nadšení jsem opravdu nečekala! [5]: Kresba tužkou [9]: Till Lindemann, ale o hodně mladší. :)[10]: Stačí zajít na koncert Rammsteinů ;) Díky!

    OdpovědětVymazat
  10. tužkou? wow. ty oči jsou naprosto nádherné.

    OdpovědětVymazat