8. dubna 2011

Inventor - Náramek přátelství

Moji snílkové!
Dnes pro vás mám návod na bavlnkové náramky přátelství. Vytvořila ho Billie Jean z blogu na-nazvu-nezalezi.blog.cz.

Ahoj,
také bych ráda podpořila Inventor svým návodem. Jelikož již dlouho pletu náramky přátelství z bavlnek, napadlo mne vyfotit mou práci, upravit a poslat Vám. Doufám, že z mého návodu postup všichni pochopí. Snažila jsem se vše napsat co nejsrozumitelněji, avšak posoudit můj výtvor můžete jen vy.

Jsem Billie Jean, můj blogu - www.na-nazvu-nezalezi.blog.cz

Odkaz výtvoru: http://na-nazvu-nezalezi.blog.cz/1103/naramek-pratelstvi-alias-prouzky

Snad se Vám bude má práce líbit.
Děkuji B. J.
***
Chcete se s námi také o něco podělit? Juk sem! =)

10 komentářů:

  1. Tak tohle jsem kdysi taky pletla, avšak moje (ne)trpělivost mi nedovolila utvořit něco většího a navíc se moje vzory (dva pruhy barev ) zdaleka nepodobaly těmto nápaditým!

    OdpovědětVymazat
  2. pamatuju si, jak jsem takhle valila kdysy na základce, rifle zlikvidovaný, jak byly rozbodaný

    OdpovědětVymazat
  3. znáám naučila ěm to kamarádka, ale jenom jeden vzor, na zbytek sem moc tupá :))

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, náramky dělám ráda :) Umim sice jenom proužky a "véčka/šipky", ale neva Je dobrý udržovat ruce v chodu a občas si těch náramků i někdo všimne a řekne si. Líbí se mi udržovat tuhle krásnou tradici naživu a pořád sním o tom, že mi jednou taky někdo nějakej pěknej uplete :)

    OdpovědětVymazat
  5. tak tohle znám...s kámoškou jsme si vzory vytvářely sami (Elfská jména) no nedopadlo to moc slavně, já mám dodělané první písmenko a využívám to jako záložku do knížky nemám na to tu trpělivost

    OdpovědětVymazat
  6. na mě to je moc složitéé ale včera jsem se rozhodlo že se to chcu nauřit.

    OdpovědětVymazat
  7. Jsou úplně jednoduché, učila jsem se je v lázních v Luhačovicích. Dají se využít i jinak, třeba si udělat celý náramek jednobarevný a našít na něj korálky, nebo ho dát jako záložku do knížky /přilepit ho do vazby/.

    OdpovědětVymazat
  8. No návod se povedl! A náramky vypadjí úžasně!

    OdpovědětVymazat
  9. tohle jsem vždycky na základce toužila ümět zvládali to všichni, jen já si dohromady musela svázat buď barevný obyčejný copánky nebo takovej ten duhovej jednotvarej (obmotávání bavlnky na střídačku).... závidím všem, co tohle zvládnou a já už to zkoušet nebudu... jsem antitalent a byla bych v depresi

    OdpovědětVymazat