5. dubna 2011

Creatio - Trabant


Milí Snílci,
dva dny se s dva dny sešly a my tu máme další příspěvek do naší rozrůstající se rubriky. Všimli jste si, jaké jsme nasadili znovu tempo? No, nemusíte se bát, materiálem jsme stále zásobeni a Creatio vzkvétá. Dnes vám přinásím obrázek od Lucie z blogu: http://hour.blog.cz/.
(Drze jsem ho nazvala "trabant", přestože se v autech ale vůbec nevyznám, tak pokud by mě chtěl kdokoliv, třeba i sama autorka, opravit - jen do mě ;-))
Ahoj chci se zas podělit...no snad se vám to bude líbít a zveřejníte to.
S pozdravem Lucie


Chcete se s námi také podělit o svoje umění? Podívejte se SEM.

19 komentářů:

  1. trabanta sem viděla! a je luxusní..oprvdu závidím lidem co todle dokážou vykouzlit s barvama :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ou, krásný! Hned na první pohled mi to připomělo to auto, kterým se asi ve 2. díle Harryho Pottera Harry a Ron dostávali do Bradavic.

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasnej :) Trabant je mý oblíbený autíčko

    OdpovědětVymazat
  4. Jé,jé,jé. Nevím jestli to je trabant nebo jo,každopádně se mi moc líbí x)

    OdpovědětVymazat
  5. Panečku! Na jakékoli malování jsem ocas. Obdivuji tě!

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera!
    Krásná práce s barvami ;)

    OdpovědětVymazat
  7. já stejně nikdy nepochopím, jak to vy všichni děláte, že kreslíte takhle pěkně.. moc povedené! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Všechna čest. Nádherná malba

    OdpovědětVymazat
  9. [2]: a jo! Je to moc povedené, smekám

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné :). Takový útulnější než obrovská nablýskaná limuzína .

    OdpovědětVymazat
  11. Jééé ani jsem si nevšimla že už se to zveřejnilo tak opožděně reaguju Děkuju a klidně ponech trabant on to totiž trabant je

    OdpovědětVymazat
  12. tak ta SPZ me primo okouzlilA

    OdpovědětVymazat