12. dubna 2011

Inventor - Naušnice


Po delší době tu máme jeden chlubící článek =)
Giornale z blogu http://giornale.blog.cz nám poslala fotky naušnic, které si sama udělala.




Co na ně říkáte? Mě se líbí a ty druhé hlavně =) Pokud se s námi chcete také o něco podělit, ať už o hotový výrobek, nebo o návod, koukněte se do tohoto článku, jak na to =)

16 komentářů:

  1. ty durhé se mi moc líbí :) myslím že podobné má kamoška :))

    OdpovědětVymazat
  2. v takových chvílích lituju, že nemám dirky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nejhezčí je že si člověk může udělat něco originálního.[2]: Tak si je píchni. Já si taky píchla dvě dírky navíc. Ani to moc nebolí.

    OdpovědětVymazat
  4. Podle mě se oboje nádherné, nevím které bych si vybrala

    OdpovědětVymazat
  5. Jůůů. Sem na naušnice ujetá, jsou naprosto luxusní, jsi moc šikovná :)

    OdpovědětVymazat
  6. Strašně zbožňuju náušnice Každý den pravidelně mívám jiné Ty druhé vypadají strašně zajímavě... :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezké. Taky je vyrábím, baví mě to. Sice mám ráda naáušnice, vyrábím je, kupuju je, ale vždycky když je mám v uších, mám divný pocit, takže je moc nenosím

    OdpovědětVymazat
  8. pěkné, pěkné já dělám náušnice z drátků, ale pak je stejně nenosím (protože mam v uchu něco jinýho prostě :) a vnucuje je kámoškám. chudáci

    OdpovědětVymazat
  9. Díky moc za pochvalu, já mám ráda oboje. I když ty první jsou strašně těžké, takže nejsou na celodenní nošení. Ty druhé mám v několika barvách i s přívěsky.[13]: z drátků jsem dělala jen jedny, ale protože jsem strašně nešikovná a mám malou trpělivost na vícero jsem už neměla .

    OdpovědětVymazat
  10. vypadají pěkné :) na ty druhé bych dokonce ráda viděla návod :P

    OdpovědětVymazat