16. dubna 2011

Imaginarius - Šestá iluze



Takže milí Snílci. Tentokrát je to na mě. Když jsem vybírala obrázek, lovila jsem v galerii jednoho ze svých oblíbených autorů. Původně mi padlo do oka něco jiného, ale nakonec zvítězila věc, která je vzhledem k jarní únavě velmi aktuální. Nevím jak u vás, ale já bych pořád spala...

Co máte dělat už víte, kdo neví, má smůlu, nebo si přečte první příspěvěk :P Ano, jsem líná to i popisovat :)

Odkazy na své články posílejte na mail klub.snilku@email.cz a jako předmět napište Imaginarius


Autor/ka: Taborda08

11 komentářů:

  1. ouu. tak to vypadá dost hustě!

    OdpovědětVymazat
  2. Kruťácký, rozhodně se o něco alespoň pokusím.

    OdpovědětVymazat
  3. Přiznám se, že na posledních pár obrázků mi chybí fantazie, tenhle není vyjímkou, takže nejspíš ani tentokrát nic nevytvořím...

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem asi.. nevím v blbé náladě, ale souhlasím s komentářem výše. Nic z obrázku necítím, jsem asi zlá ledová duše..

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, nechci dělat reklamy, ale našla jsem dobrej blog, kde majitelka píše jako kdyby knihu. Je sice u druhý kapitoly, ale je to velmi zajímavé.
    www.thousandthings.blog.cz

    PS: máš moc hezkej blog ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Takovou postel chcu takýýýýýý Tam by se spalo.... a snilo ^^

    OdpovědětVymazat
  7. [8]: Já tyhle lidi prostě nechápu. Když nechci dělat reklamu, tak ji nedělám, ne? Nebo jsou všichni ti spameři nesvéprávní?K obrázku uvidíme, jsem trochu v tvořivé krizi, ale třeba se zadaří :)

    OdpovědětVymazat