14. dubna 2011

Inventor - Drátkováný přívěsek Narcis


Moji snílci, mám z vás radost! =)
Dnes tu máme další moc pěkný návod od Dragell (in-my-own.blog.cz & koutek.ic.cz)


Opět jsem si pro vás připravila drátkovaný přívěsek.
Omlouvám se předem za kvalitu fotek. Jde vidět, jak se postupně stmívalo a já využila umělého osvícení.
Moje myšlenka
Je to možná podivné to v dnešní době říct, ale ano, sedla jsem si a tohle jsem jen tak prostě vyrobila :)
Dobře, přiznávám se, inspirací mi byly malé narcisky, které máme v obýváku. Ihned jsem si předkreslila možný tvar (viz obrázek vlevo: vlevo nahoře). Ten jsem pak rozebrala na lehčí tvar, který se bude 2x v přívěsku opakovat (viz obrázek vlevo: vpravo nahoře).
Vlevo můžete zároveň vidět i výsledek.
Materiál
- měděný drátek - 0,8 a 0,5
- 3 korálky (1x žlutá, 2x oranžová)
- provázek
Postup

1. Nejprve si předkreslíme ten lehčí útvar, určíme si tím jeho velikost a provázkem si ji odměříme.
2. Drátek (0,8) musíme odstřihnout trochu delší. Začneme jej tvarovat podle předkresleného ornamentu - konce necháme kousek volné.
3. Drátek překládáme na střídačku, jednou shora, jednou zdola, aby ornament držel.

1. Na koncích drátku uděláme malé hačky.
2. Tyto háčky do sebe zasuneme a ornament tak dokončíme.
3. Druhý ornament vytvořte navíc s očkem nahoře, tj. je třeba ustřihnout více drátku.

1. Ustřihněte si kus drátku (0,5), podle délky budete tak moc obmotávat :)
Tímto drátkem jsem zároveň zafixovala háčky pevněji do sebe.
2. Až tak učiníte i u druhého ornamentu, tímto drátkem obě části spojte a zpevněte dle obrázku nahoře.
3. Ustřihněte si ještě kousek drátku (0,5) a doprostřed propleťte korálky. Hotovo :)

Užívejte nové ozdůbky :)
***
Jestli se chcete také o něco podělit, tak juk sem! =)

9 komentářů:

  1. je to super aj ja sa asi do toho pustím

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký návod. To mi připomíná, že už jsem se dlouho k vlastnímu drátkování nedostala :) budu to muset někdy napravit..

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to zajímavě, mohla bych to zkusit

    OdpovědětVymazat
  4. Je to krásné, ale já bych na to trpělivost asi neměla.

    OdpovědětVymazat
  5. Hezký návod! Ty náušnice jsou krásné.. ale jak řekla Destiny Jsem na vyrábění tak trochu levá..

    OdpovědětVymazat
  6. páni, nádhera! tyhlety blbůstky miluju!

    OdpovědětVymazat