6. dubna 2011

Photo - Rodná vesnička

Dnes tu máme dvě takové všednější fotky, ale zato s atmoškou =)
Poslala nám je Tajemná M* z blogu http://martinap.blog.cz/.

No, tak jsem se zase pobláznila a posílám fotku na Photo. Fotky jsou dvě, na jedné je Betynka a na druhé značka... nijak spolu nesouvisí, ale jsou dělané v jeden den na jedné procházce.

Tak jsem zase jednou vyrazila s foťákem, psem a sluchátkama v uších na procházku. Asi po pěti minutách se mi vybil fotoaparát, a chvíli potom se Betynka (můj pejsánek) odmítala pohnout dál, takže jsem vyrazila domů. No, něco jsem nafotila, a i když jsou to spíš nudné fotky, proč se nepodělit o to, jak vypadá má rodná vesnička, že?



***
Chcete se s námi také podělit o nějaké své fotky? Juk sem! =)

10 komentářů:

  1. pesan je boží a fotka první oprvadu zajímavá :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásnej psík, shiba-inu, nebo větší rasa?

    OdpovědětVymazat
  3. Ta tvoje Betynka se mi líbí :) Ale ta druhá fotka s tou cedulí se mi líbí víc, je vážně hezká :)

    OdpovědětVymazat
  4. [1]:[3]: děkuju moc
    [2]:akita-inu, ale ono to na té fotce není moc viděta a navíc Betynka je trošku menší než normální akity.

    OdpovědětVymazat
  5. Eh, ještě jedna věc, je tam špatně napsaná adresa mé stránky, je to martina-p.blog.cz chybí tam ta pomlčka.

    OdpovědětVymazat
  6. Ta první fotka má něco do sebe

    OdpovědětVymazat
  7. První fotka je zajímavá, druhá nám toho o rodné vesničce moc neřekne.

    OdpovědětVymazat
  8. Houses are not very cheap and not every person is able to buy it. Nevertheless, <a href="http://bestfinance-blog.com/topics/business-loans">business loans</a> was created to help people in such cases.

    OdpovědětVymazat