26. dubna 2011

Creatio - Orchidej

Milí Snílci,
už zase uplynulo pár dní, co tu bylo poslední Creatio (díky technickým problémům, ne kvůli nedostatku obrázků - za ně vám děkuji, jste krásně aktivní a kreativní) a je načase začít na novo a s pořádnou grácií. Dnes tu máme další kreativní a originální důkaz toho, jak talentované členy všech věkových skupin můžete v Libere najít.
Příspěvek nám zaslala Elleine.


Ahoj, chtěla jsem vám ještě jednou poděkovat, že jste mě mezi sebe vzali a jelikož je zvykem využívat květiny jakožto dary, jednu jsem vám nakreslila. Měla to být orchidej, doufám, že to tak aspoň trošku i vypadá. Ještě jednou díky... Elleine
P.S. Slibuju, že hlavu z oblak nevytáhnu... :)


Chcete se s námi také podělit o svoje umění? Podívejte se SEM.

15 komentářů:

  1. Skvělé dílo, líbí se mi barevnost a propracovanost květů ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne a pestrofarebné. Orchidea je nádherná kvetina.

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasné, moc se mi to líbí. Autorka je šikovná a talentovaná :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to úžasně. Mám ráda orchidee (-skloňuje se to tak nějak? ) ... Možná bych si to pověsila na zeď - něco takového by se mi do pokoje hodilo :)

    OdpovědětVymazat
  5. Je to nádhera =) Také farebné a veselé pôsobí to úžasne. Orchidei mám rada takže autorka u mňa trafila do čierneho.

    OdpovědětVymazat
  6. Je to moc krásně nakreslené.
    Mě se orchideje líbí, ale zatím jsem měla jen jednu a ta u mě nepřežila dva měsíce, asi namrzla při cestě.

    OdpovědětVymazat
  7. pěkné, líbí se mi že si autorka tak hrála s barvami, ale nejvíc se mi líbí listy :))

    OdpovědětVymazat
  8. Líbí se mi ta pestrobarevná nálada, krásné :)

    OdpovědětVymazat
  9. wow tolik kladných komentářů jsem ještě neviděla. (Teda viděla ani nikdy u ničeho co by se týkalo mé osoby ) Díky moc

    OdpovědětVymazat