6. dubna 2011

Navždy od Majdy

Dnes tu je básničku od Majdy, kterou najdete na blogu http://okenko-do-me-hlavy.blog.cz/

Navždy

Pojď a dej mi ruku tvojí,
ukážu ti nový svět.
Půjdem tam,kde voní chvojí.
Tam dostaneš odpověď.

Že se neptáš,řeklas potichu.
Řekneš mi otázky, tam,
kde není všeho toho rozruchu.
A kde s tebou budu sám.

Otázky přijdou,o to nemám strach.
Spíš se bojím toho,že mě odmítneš,
moje srdce by udělalo křach.
A všechny neslíbené sliby budou lež.

Realitu z fantazie udělat chci.
Chci s tebou prožívat svoje dny.
Ze slov ty a já uděláme my,
a budeme jen spolu. Navždy.

Zaujal Vás článek? Pak mi také napište na e-mail klub.snilku@email.cz a pošlete mi nějaké své dílko na ukázku. Může to být povídání o oblíbeném žánru, můžete mě upozornit na některá svá dílka a já s Vámi napíšu rozhovor nebo Váš příspěvek zveřejním zde, na stránkách klubu. Teď se můžete těšit na další rozhovory. Budu tu soutěž se scénáři. Návrhy? Sem s nimi na klubový e-mail! )

10 komentářů:

  1. Srdce, záležitost skrz na skrz udělaná ze svaloviny, dělající křach mi nejde do hlavy. Leda by autorem básně byl android nebo kyborg a tam by takové křach bylo pravděpodobně letální.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná básnička. Nejvíce se mi líbí poslední sloka..

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Ano,ano,já vím,to křach se tam moc nehodí, ale jiný rým mi tam neseděl.

    OdpovědětVymazat
  4. Mám Majdu v RSS, takže jsem ji už četla... Básnička je to úžasná. /ach jo, já sem taky chci.../

    OdpovědětVymazat
  5. [6]: Tak rýmů mě napadá hned několik, ale musela bys předělat celý verš. Ono by to vlastně vůbec nebylo na škodu, protože jako celek vypadá hrozně neobratně.[7]: To možná ne, ale když už autor do básně cákne nějakou totální kravinu, proč to neoglosovat?
    Vím, že je to ošklivé a že se to nedělá, ale v tomto případě jsem si nemohla pomoci. Ten rým je prostě geniálně hloupý, že to nejde. Nic proti autorce, někdy se prostě podaří.

    OdpovědětVymazat
  6. [9]: Já vím. Ale mě se to v tu chvíli líbilo.. Jinak děkuji za kritiku, příště to snad bude lepší x).

    OdpovědětVymazat