3. dubna 2011

Inventor - Malování baterkou


Snílkové =)
Dnes pro vás mám velmi zajímavý návod! Jde o kreslení baterkou =)
Autorkou je Veronika z blogu blog.veruce.cz

Zdravím,

chtěla bych se podělit o návod, jak kreslit baterkou. Dost lidí by si
to určitě rádo zkusilo a není na tom nic těžkého, jen možná neví, jak
na to.

Vzhledem k členitosti a úpravě mého článku přidávám místo textu rovnou
odkaz - http://blog.veruce.cz/fotografie/navody-poznatky-technika/kresleni-baterkou/.

Doufám, že ho někdo využije :)

V. http://blog.veruce.cz/
***
Chcete se s námi také o něco podělit? Juk sem! =)

6 komentářů:

  1. moc pěkný nápd.. se zdařilým "obrázkem" se potom při počítačových úpravách dají vykouzlit nádherné věci... ach jo, jak já už chci ten stativ!! :(

    OdpovědětVymazat
  2. skvělý! vždycky jsem dumala jak to ty lidi dělaj.. a ono to jde samo ale chce to jne foťák s tou funkcí.. no schválně že ho ten muj nemá.. :/

    OdpovědětVymazat
  3. tak tohle je dokonalý... je mí foťák, stativ a třeba i baterku

    OdpovědětVymazat
  4. No mít ten foťák.. ale i tak to vypadá dost složitě. =D

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to se mi teda hodně líbí!

    OdpovědětVymazat
  6. To je nádherný. Chtěla bych to zkusit, až se vrátí můj foťák od doktora, tak se podívám, jestli tam ta funkce je

    OdpovědětVymazat