27. dubna 2011

Photo - Indonesie

Dnešní fotku zaslala slečna Nikolas z blogu Nickii.blog.cz.

Ahoj, posílám nějaké fotky Snad se budou líbit. Posílám celkem 3, s tím, že jsou to dvě různá témata.
První je Indonésie - děti a druhé je opička, která zrovna jednomu turistovi ukradla cigarety

Nikolas





***
Chcete se s námi také pdělit o nějaké své fotografie? Juk sem! =)

28 komentářů:

  1. uužasný :) trošku mi to připomína jednu fotografku :) ta ale fotí v indii prozměnu :))

    OdpovědětVymazat
  2. Dodatečně jsem vám posílala povídání k fotkám, ale vidím, že máš asi moc práce :)
    Tak to přihodím aspoň sem...Indonésii jsem měla tu čest navštívit na jeden měsíc před půl rokem. I když mám fotek plný počítač, k těmto vybraným mám trochu jiný vztah. Indonésie je úžasná země svou rozmanitostí - ať už faunou, florou, náboženstvím nebo třeba architekturou. Je nádherná a rozhodně stojí za návštěvu.
    Ale teď už k fotkám... na té první je malá holčička z ostrova Sumba. Je to místo, kam bych se okamžitě bez váhání vrátila. Nejezdí sem totiž tolik turistů, takže tu krajina ani lidé nejsou tak ovlivnění jako třeba na Bali nebo Sumatře.
    Na druhé fotce je malý chlapeček z ostrova Lembogan, který na mě hrozně hezky koukal. A až o při odchodu jsem zjistila, že je to vlastně holčička :o)
    A nakonec ne moc kvalitní momentka. V chrámu na ostrově Bali je těchto opiček opravdu mnoho. A ty potvory dokážou ukrást cokoli - od slunečních brýlí až po cigarety.
    Pokud by někoho zajímalo o Indonésii víc, na mém blogu v rubrice "cestuje" si může přečíst cestopisy (a to nejen z této země).

    OdpovědětVymazat
  3. moc krásné fotky, jsem ráda, že se tu taky objevilo něco takového :) ta první je úžasná úplně vším! :)

    OdpovědětVymazat
  4. no nazdar, už je to tady! teď už hulí i opice!

    OdpovědětVymazat
  5. krasa opicka zabudla slohnut aj zapalovac

    OdpovědětVymazat
  6. Opička je roztomilá a ta holčička krásná:)

    OdpovědětVymazat
  7. No ne, to jsou nádherné fotografie! Ta s tou holčičkou je krásná, musela mít obrovské oči.
    A ta opička Nemám slov.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky. Žeru výraz opičky, jak tu cigaretu zkoumá :)

    OdpovědětVymazat
  9. Úžasné fotjy, opička ně okouzlila

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotky, zase úplně něco jiného... A opička je boží, ale to už se jenom opakuju

    OdpovědětVymazat
  11. Jsou skvělé. Hlavně ta opička je k sežrání.

    OdpovědětVymazat
  12. krásné...ta opice nemá chybu

    OdpovědětVymazat
  13. Melu stejnou věc jako všichni ostatní
    Ale ta opička je vážně úžasná

    OdpovědětVymazat
  14. Fotky jsou krásné všechny tři Ale nejvíc se mi líbí opička Nesmírně mě pobavila

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné fotografie. Nemám slov, nevím, co více říct.
    Nehodlá tam někdo jet? Že by mě sbalil do kufru, jsem velmi skladná

    OdpovědětVymazat
  16. nádherné fotky, taky bych se tam ráda podívala

    OdpovědětVymazat
  17. První fotka má krásný detail,v druhé fotce jsem se musela usmát vylekanému výrazu chlapečka a třetí je prostě a jednoduše dokonalá ^^.

    OdpovědětVymazat
  18. Jsou nádherné. Téměř ani nepotřebují žádná slova k popisu a mluví samy za sebe. Páni...jak já bych se chtěla podívat do Indonésie

    OdpovědětVymazat
  19. Hrozně mi obrázky připomínají jednu fotografku zabývající se Indií. Úchvatné ..., suverénní opička , ta holčička je roztomilá a klučina taktéž. Každopádně autorka má talent!

    OdpovědětVymazat
  20. V životě jsem neviděla krásnější design blogu!

    OdpovědětVymazat
  21. Jůůůů. Tam to muselo bejt úžasný.

    OdpovědětVymazat
  22. Moc všem děkuju za hezký komentáře :) Neuvěřitelně mi to zvedlo náladu.[19]: Chystám se tam příští zimu, tak si zabal menší batůžek a můžeme tak na měsíc vyrazit :)

    OdpovědětVymazat