3. dubna 2011

Creatio - Sada čtyř kreseb


Milí Snílci,
ó můj bože... Vím, že bych se zde měla vyjadřovat, když už ne úplně normálně, tak reprezentativně, ale copak jsem toho schopná, když se nám každým dnem prodlužuje fronta vašich děl, které posíláte do Creatia (a posílejte dál, nikdy nepřestaňte :)), a já můžu jen žasnout. Tohle, dámy a pánové, vidět musíte. Hned u prvního obrázku jsem se zarazila, a kdyby mi autorka těch to děl Any z blogu: http://elusion.blog.cz/ nenapsala, že jde o kresbu, tak bych myslela, že je to spíš příspěvek ke grafice, avšak dál jsem se přesvědčila, že autorčino nadání je... (stále jsem na větvi :)).


Ahojte,
teší ma, že som sa stala súčasťou klubu, preto
by som chcela niečím aj prispieť. V písaní, fotení či grafike sa nijak
zvlášť nevyznám, tak neostáva mi nič iné, ako zaslať nejakú tú maľbu, kresbu :)

Mačací pohľad


Naň som vcelku hrdá, pretože je to moja druhá maľba a nato ako som sa
obávala temperiek, nie je to tak zlé. (no námet nie je z vlastnej fantázie) ...

Závan spomienky


Už tri mesiace vlastním tablet (a photoshop) a odvtedy ma nesklamal :P
Digitálna maľba je niečo úplne iné ako tradičná kresba a o to viac je
to pre mňa komplikovanejšie. No zväčša sa stretávam s názorom, že tím,
ktorým tradičná kresba príliš nejde, tak v digital arte je to pre nich
jednoduchšie. (tento obrázok už je z mojej hlavy) ...

Once


Každému fanúšikovi Nightwish je námet tejto kresby určite známy. Je z albumu "Once".
Ale mierne som ho prerobila. ...

Portrét Tamarky



Portréty ma odjakživa bavili a mienim sa nimi zaoberať aj naďalej. Keby ste chceli, kreslím ich
na objednávku (taká mini reklama :P ) ...

~
A Nel-ly, kdyby se nestyděla za svůj "roztomilý" ksichtík by hned šla prosit :D
***
Chcete se s námi také podělit o svoje umění? Podívejte se SEM.

22 komentářů:

  1. Páni! Nemám slov,je to dokonalé! Tady je vidět velký talent. No,klobouk dolů

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné! Ten portrét se mi vážně líbí, stejně jako to Once .. Bohužel nemám tablet a s myší se mi na PC špatně kreslí, ale tys ukázala, že  na počítači jdou vážně vytvořit úžasná umělecká díla!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je úžasné :) Hold tu má někdo talent :)

    OdpovědětVymazat
  4. ty jsou nádherné a to první je temperkama? No WoW     

    OdpovědětVymazat
  5. Úchvatné! Myslím, že slečnu v dohledné době o nějaký ten portrét požádám

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné. Všechny. Ale nejvíc mě zaujala ta první.

    OdpovědětVymazat
  7. nádherné obrázky, teda smakám klobouk tomuhle se říká talent

    OdpovědětVymazat
  8. Ty bláho! Úžasné kresby! Já myslela, že ta kočka je upravená fotka, je to dokonalé. Všechny jsou moc krásné, ale nejvíc mě zaujala právě ta kočka a "Once".
    Autorka má neuvěřitelný talent!

    OdpovědětVymazat
  9. to oko na prvním obrázku? ty vlasy? ten portrét je jak fotografie! ty úžasné detaily u všeho.. páni.. nádherné! neuvěřitelné!

    OdpovědětVymazat
  10. Wow! To první vypadá jak fotka! Je to úžasný a ty zbylý jsou taky naprosto nádherně-dokonale nakreslený!!!

    OdpovědětVymazat
  11. *Sleduje obal desky ods Nightwish * a trefa! Každopádně všechny obrázky jsou vydařené. Rudovláska mi v hlavě ale ční nejvíce.

    OdpovědětVymazat
  12. Normálně mi vyjely oči z důlků. Všechny jsou nádherné. Nightwishe jsi nakreslila naprosot úžasně, ale nejvíc mě dostala ta kočka. To je doopravdy něco!

    OdpovědětVymazat
  13. To je tak úžasné, že se to nedá popsat ani slovy.Doufám, že slečna studuje nějakou uměleckou školu, protože jestli ne, tak by to opravdu bylo mrhání obrovským talentem! =)

    OdpovědětVymazat
  14. Tohle je fantastické Někdy tu vídám dílka, která mě neosloví a neuchvátí ani náhodou, ale tyhle práce jsou perfektní. Obzvlášť oceňuju toho anděla, je perfektně propracovaný.

    OdpovědětVymazat
  15. *kulí oči* Tý brďo! ^ ^ Takhle kreslit bych se nenaučila, ani kdybych trénovala každý den od rána do večera. Na tuto krásu musí být talent. A autorka talent má a umí ho využít. Smekám. :)

    OdpovědětVymazat
  16. naprosto úžasný.... hned na tu kočku jsem zírala dobrých deset minut, to oko mě uchvátilo....

    OdpovědětVymazat
  17. Ani nedokážu říct, co se mi líbí víc. Prostě všechny jsou nádherné, neuvěřitelné a dokonale realistické.

    OdpovědětVymazat
  18. +žasne a přitom tiše závidí+ Krésa. Zejména se mi libí ten anděl a Závan vzpomínek.

    OdpovědětVymazat
  19. závidím úplně takovéhle nadání nádhera

    OdpovědětVymazat
  20. Stratila som reč.
    Naozaj veľmi pekne ďakujem, a to každej jednej osôbke! :) Vaše názory mi pekne ulahodili na srdci. Ach.[4]: Temperky, temperky :)[5]: Budem iba rada![14]: Umeleckú neštudujem, som na gymnáziu. Chcela by som sa dostať na architektúru.. No určite sa kreslenia nemienim vzdať, len je ťažké sa tým aj uživiť, o rodine nehovoriac :-/A Nel-ly, určite sa nemáš za čo stydeť! Ešte raz, díky za zverejnenie :)

    OdpovědětVymazat