3. dubna 2011

Čtrnáctá vzducholoď se snílky

No snílci moji, dnes jste byli obvzláště krutí. Půlka prošla a půlka ne, i když někdy to bylo těsné.


Ihned přijatí snílci:
1) Snílek Lady Darielka :o* - lady-dariel.blog.cz
Za a) sem snílek za b) lenny bych chyběla a za c) kdo by po vás zbíral odpatky na srazu že? :D Takže asi takhle :D
Destinaetus praví: Jedna z našich spoluzakladatelek a bývalá správkyně Creatia. Takže pokud tu smrdí protekce, čucháte správně :D

2) Snílek Rabe - greenelf.blog.cz
Protože někdy je život jako jeden velký sen
Destinaetus praví: Prostě na mě působíš jako snílek, nemůžu si pomoct :)

3) Snílek Lilithen - www.lilithen.blog.cz
Mrtvý není člověk, jehož srdce přestalo být. Mrtvý je ten, který přestal snít. A podle tohoto já jsem zřejmě nesmrtelná :-D
Destinaetus praví: Pokud už tu jednou seš, tak vítej znovu :)
Monica Otmili doplňuje: Tak tady nám naše Lilithen přesídlila, na eblogu se jaksi nelíbilo? No, každopádně patříš k nám, vítej. :)
Ihned odmítnutí snílci:
1) Snílek Anie - anceska.blog.cz
Snít snít snít= žít :D:D
Destinaetus praví: U rubriky Diplomky for you se mi protočily panenky. Dál neřešim.

Ti, o nichž rozhodnete Vy!
1) Snílek Scary cat - www.scary-cat.blog.cz
Snění je celý můj život. Díky snům žiju nebo alespoň přežívám, protože realita je kolikrát dost krutá. Pomocí snů vytvářím svá malá dílečka na které jsem pyšná:) Bez snění by to nešlo:)
Ano 17 / Ne 14
Přijata

2) Snílek Turmë - zazrakykolemnas.blog.cz
Protože už mi nezbývá nic jiného než snít. (Psáno v malé, lokální, snad dočasné depresi)
Ano 14 / Ne 15
Nepřijata
3) Snílek Antanie - originaldream.blog.cz
Protože nesnáším,když mě vytrhne ze snění stereotypní realita...
Protože sním každou sekundu ve svém životě...
Protože jsem často někde jinde...A tam,se mi líbí...
Ano 9 / Ne 22
Nepřijata

4) Snílek hakuka - terra-magica.blog.cz
Nu, já jsem takový podivný snílek s hlavou v oblacích a nohama na zemi. Většinou jsem neskutečně ironická a někdy nepředstavitelný cynik. Jsem odhodlaná brodit se tím bahnem, kterému říkáme svět. Třeba někde na ostrůvku najdu květinu. :-D
Mám slabost pro pohádky a příběhy s dobrým koncem. Ráda utíkám někam do jiných světů, kde dobro ještě vítězí nad zlem. Miluju trosky svých vzdušných zámků a hodlám je opečovávat lépe než kdejaká památková péče. Svoje velké sny jsem zavřela na devět západů, aby mi neutekly a jednou je snad proměním ve skutečnost. :-)
Ano 13 / Ne 14
Nepřijata

5) Snílek Luc Foxie - rawwrrr.blog.cz
Keďže realita je krutá, každý z nás si vytvorí svoj ideálny, rozprávkový sen, do ktorého uteká, keď ho realita priveľmi zraňuje, svet, v ktorom môže každú hrozbu odstrániť a problémy sa v ňom dajú ľahko vyriešiť - svet, v ktorom je všetko, čo máme radi.. a časť môjho sveta poodhaľujem na svojom blogu, je to výpis mojich obľúbených vecí, mojich myšlienkových pochodov..
a prečo by som tu mala byť?
na 100% viem, že ak sa všetko kazí, všetko je na nič, tak viem.. že dokážem snívať.
Ano 6 / Ne 19
Nepřijata

6) Snílek Amy - www.tudorrose.blog.cz
Protože i zlomené duše dokáží stále snít? :-) Už jsem jednou členkou byla, ale kvůli rekonstrukci blogu o vyřazení požádala. Nyní se blog ale opět probral k životu a i když je stále pouhé děťátko, rozjede se zakrátko. Proto se ptám nesměle, jestli (znovu) chcete mě :-)
Ano 18 / Ne 8
Přijata

7) Snílek Wendy A. Darling - zatraceni-snilci.blog.cz
Proč? Sny jsou mou nedílnou součástí, mým útěkem od smutné a bolestné reality do mého světa, kde jsem svobodná. Avšak i mé sny jsou plné chmur a tmy, však občas prozářené slunečními paprsky. Vidím se jako šílence a snílka. To je můj důvod.
Ano 4 / Ne 22
Nepřijata

8) Snílek Adikova - koralkovysvet.blog.cz
Protože snění a představy jsou dobrý způsob jak utéct před nelítostnou realitou, která číhá všude. A proto se i já často a ráda vydávám do říše snů :)
Ano 14 / Ne 15
Nepřijata

9) Snílek Werí - flyingdestiny.blog.cz
Protože ve snech dokážeme všechno, co v realitě nelze. Přesně proto sním :)
Ano 18 / Ne 12
Přijata

10) Snílek Frim - eyebrow.blog.cz
Proč si myslím, že jsem snílek? Nosí snílci sluneční brýle v dešti? Vysvětlují si snílci princip obrazovky za pomocí permoníků v různobarevných tričkách? Sní o přijetí i s pouhými osmi články? Utíkají od reality do vysněných světů plných duh a jednorožců? Pokud ano, hrdě se hlásím! (Počkat, opravdu se snílci snaží zaujmout pouze poukazovním na vlastní šílenost. Sakra. Jo, taky umím kreslit (frim-the-faun.deviantart.com) a možná se i trochu vyjadřovat a tak. Ano, vím, tohle už nezachráním. )
Ano 18 / Ne 17
Přijat

11) Snílek Uzavřená - www.finsilence.blog.cz
Protože se snažím o vlastní tvorbu, ráda kreslím, fotím, ikdyž nejsem žádný profesionál snažím se i o povídky.
Ano 18 / Ne 15
Přijata

12) Snílek Caroline - www.carolines-dream.blog.cz
Proč si myslíte že k nám patříte :)// Ráda sním s otevřenýma očima, ráda přemýšlím a dumám..už se mi dokonce stalo párkrát, že mi několik lidí řekl, že jsem hotový snílek. No, ale uvidí se, zda jsem toho hodna..:)
Ano 14 / Ne 13
Přijata
Chcete se také přidat? Napište si do ZDE

18 komentářů:

  1. taky vítam noví snílky, a hlvěn sebe..tak co kdo mi uspořádá párty na to že ste mě znovu vzali?

    OdpovědětVymazat
  2. Beru na vědomí...
    Třeba jindy..;)

    OdpovědětVymazat
  3. máte pškný citáty ale i pěkný dess

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluju přijatým.
    U některých nepřijatých Snílků mě to mrzí, jejich blogy mi připadaly snílkovské a navíc třeba prohrály o minimum hlasů.Ale tohle už je riziko ankety no ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Těsně – to potěší (Nejsem sarkastická, mám radost, že alespoň podpoloviční menšina hodnotí můj blog jako kvalitní). Co už, třeba příště:).

    OdpovědětVymazat
  6. taky se mi zdá, že spousta nepřijatých sem patří.. ale co se dá dělat, že.. :)

    OdpovědětVymazat
  7. To víš, že bys mi chyběla, Darielko :)
    Vítej zpět!

    OdpovědětVymazat
  8. Popravdě, i když to bylo možná kruté, tak prošlo víc, než co pro co jsem hlasovala já sama... ale vlastně se celkem shodujeme :) ať žije demokracie, i když hlasů mi přeci jen přišlo trochu málo...
    Vítejte :)

    OdpovědětVymazat
  9. Och.. docela jsem po mém  příjezdu z Polska koukala, ale to nechme na jindy. Wendy si pamatuji z minulého blogu.. v té době jsem u ní byla častým návštěvníkem.. za těch pár let se toho hodně změnilo a já už ani nevím proč jsem tam chodila. Rok je dlouhá doba. Mrzí mě to..

    OdpovědětVymazat
  10. Koukám, že to bylo mnohdy hodně těsné škoda. Každopádně, vítám přijaté a nepřijatým přeji hodně radosti z blogování, ať už se zkusí přihlásit po čase třeba znovu nebo ne. (Jde se přihlásit znovu, ne?)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc gratuluju přijatým, a ještě otázečku: mohu to po nějakém čase zkusit znova? :)

    OdpovědětVymazat
  12. [15]: Já bych se na to taky zeptala, třeba by to šlo po měsíci či po dvou...

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné odpoledne,
    ráda bych se přidala ke Klubu snílků. Jsem tvořivá a ráda píši příběhy. Většinu jich najdete na mých blogách. Píši veselé příběhy, nic moc drastickéhoTaké ráda fotím.Žabka/Cestakrve
    blog cestakrve.blog.cz"Co víc může člověk chtít, nežli umět dobře snít."

    OdpovědětVymazat
  14. All people deserve very good life and <a href="http://bestfinance-blog.com">loans</a> or car loan can make it better. Because people's freedom relies on money state.

    OdpovědětVymazat