10. dubna 2011

Zadání patnáctého duelu

Moji milí Snílci!
Tak to vypadá, že zde s vámi budu opět trávit čas já, Bruneta. Naše milá Sussanah toho má hodně. K jejím dvěma rubrikám a práci v osobním životě jsem jí před časem hodila na hlavu i Auroru z důvodu učení na přijímací zkoušky, což ode mě nebylo moc hezké. Proto mě Suss poprosila, jestli bych se nemohla vrátit, a já s nadšením přikývla. Sice jsem si to ze začátku nechtěla připustit, ale moje malinké miminko Aurorka (xD) mi děsně chybělo.
Ale dost těch melancholických keců! S chutí se pustíme do práce, ne? =)

Co se koukám do minulého kola, duel se neuskutečnil. To je celkem škoda no… Z předchozího článku je vidět, že Suss byla velice zklamaná. Celkem jí chápu, tohle se za dobu mé práci stalo několikrát. Já měla co dělat, abych nepukla vzteky :D No, takže nejspíš přejdu k zadání dalšího duelu…

Zadání patnáctého duelu
To, co teď zadám, je spíše taková zajímavost pro pobavení. Jedná se o Dadaistickou báseň. Ve škole jsme dadaismus probírali jako jedno z témat. Vyjadřuje něco jako náhodnost věcí, nesmyslnost vztahů atd. Celkem se není čemu divit, výsledný efekt je opravdu nesmyslný. No, a teď už k postupu.

Stačí, když si vezmete jakýkoliv časopis a z nějakého článku vystříháte jednotlivá slova. Ty potom hodíte do pytlíku a začnete losovat. Podle toho, v jakém pořadí slova vytáhnete, v takovém pořadí je nalepíte na papír. Pak už stačí jen "báseň" přečíst, popřípadě napsat. Vznikne z toho totální blbost, ale o to v tom jde. Proto zde budeme soutěžit o nevtipnější "báseň",

Požadavky:
-Pokud budete stříhat z jednoho článku, měl by mít alespoň 6-8 řádků. Jinak si samozřejmě článků můžete vybrat více. Rada: vybírejte si slova vtipnějšího rázu. (Můžete udělat udělat třeba i dvě básně najednou a poslat tu lepší)
-A pak už stačí jen přepsat, poslat na klubový e-mail klub.snilku@email.cz

Pokud se Vám to zdá jako pitomost, je to možné. Ale už delší dobu jsem přemýšlela nad tím, že bych Vám to sem dala =) Zajímá mě výsledný efekt =)
Jako vždy se může přihlásit maximálně deset Snílků. První dva nejrychlejší budou zařazeni do duelu, a výtvory ostatních zveřejním v článku přesně za týden. Doufám že se někdo přihlásí. Tak, můžeme začít!

9 komentářů:

  1. Hlásím se. A zároveň mám dotaz. Je možno ta slova poupravit, aby to alespoň z části dávalo nějaký smysl a absurdita tak mohla vyplout na povrch?

    OdpovědětVymazat
  2. Bože, to vypadá úžasně, takže se určitě hlásím. Jen mám dotaz, musí to být všechna slova z jednoho článku nebo si můžeme vybrat ty nejzajímavější?

    OdpovědětVymazat
  3. [1]:Klidně si to trochu pouprav, ale ne tolik :) jde taky o to, aby to trochu nedávalo smysl.:)[2]: Měla by to být všechna. Klidně i číslice, ale pokud se ti nějaké nebude zdát dobré, nedávej ho tam.

    OdpovědětVymazat
  4. To jsme dělali ve škole. Občas z toho vyleze vážně úžasná blbost, obzvlášť když si vyberete nějaký článek z bravíčka, jako jsme to tenkrát s kamarádkou udělaly my

    OdpovědětVymazat
  5. Též se hlásím a jsem zvědavá, co z toho vyleze

    OdpovědětVymazat
  6. Tak já bych se taky přihlásila, pokud by to šlo. Mám jen jednu otázku: Mělo by to být ve verších, nebo normální řádky?

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Verše ti z toho stejně nevzniknou, nebude to mít hlavu ani patu :)tohle nechám na tobě, mělo by to připomínat báseň.

    OdpovědětVymazat
  8. Yes, Avangardu jsme nedávno taky brali ve škole, takže se hlásím. A tentokrát se už se mi snad něco podaří poslat.

    OdpovědětVymazat
  9. Prosím prosím já mám dotaz, k Avantgardě. Podle čeho rozeznám Futurismus a Kubofuturismus? Asi jsem byla myšlenkami v oblacích,  když to učitelka říkala.

    OdpovědětVymazat