30. dubna 2011

Imaginarius - Sedmá iluze


Sedmá iluze se nám trochu opozdila, co se dá nadělat. Každopádně, alespon se nám sešlo více děl :)
A spolu se sedmou iluzí začíná i nové přidávání článků. Končíme s posíláním odkazů na mail a otevíráme Sbírku iluzí. Shodli jsme se, že je v podstatě jedno jestli odkazy posíláte na mail nebo na určené místo. Sbírka iluzí bude navíc aktuální. A co víc, nebude vám nic bránit, abyste napsali povídku i k nějaké předešlé iluzi. Tak tedy, jak bude vypadat Sbírka iluzí.

Vždy napíšete pořadí iluze (dnes Sedmá), poté vaše jméno a nakonec odkaz na vaše dílo. Button na Sbírku se bude nacházet vždy na konci každého článku.
Práce posílané na mail budeme ignorovat.

Snad to usnadní práci :)

A nyní obrázek k dnešní iluzi.
Autor/ka: FrozenStarRo


11 komentářů:

  1. to je nádherný, inspirativní obrázek;)

    OdpovědětVymazat
  2. Takovej klidnej, uklidňující obrázek. No, já si stejně svoje depresivnívěci neodpustím ani u něho. xD

    OdpovědětVymazat
  3. To už se mi narozdíl od minulých zamlouvá

    OdpovědětVymazat
  4. nechápu nyní, takže už odkazy nemáme posíla na email, ale nechávat pod článkem, nebo? prosím o vysvětlení nechápu to s tím které budou poslány na email budou ignorovány ?

    OdpovědětVymazat
  5. aha už chápu klikla jsem a přečetla si to můžu tam dodat aj ty předešlé?

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tenhle obrázek je naprosto skvělý... Mám pocit, že se zblázním, ale čas na psaní prostě není XD Uvidíme, jestli nakonec něco napíšu

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je úžasné.... ááá, to mě určitě něco napadne :)

    OdpovědětVymazat
  8. kdyžtak tam v té sbírce to jedno moje přidané nefunguje smažte to dala jsem to tam znova a dodám i zbytek

    OdpovědětVymazat
  9. Tak jsem se překonala, vykašlala na "další" školní práci a můj příspěvek je ve Sbírce

    OdpovědětVymazat