30. dubna 2011

Hlasování v soutěži: Navrhni signaturu pro povídku


Po období přihlášek přišlo období hlasování. Děl se sešlo dá se říct dost. Přemýšlel jsem, jak vyřešit hlasování. Jestli použít stejný pricnip jako na canditě (dávání 3, 2 a 1 hlasu v anketách), ale nakonec jsem si řekl, že to nebudu nijak hrotit a šoupnu obyčejnou anketu :)
Soutěžící měli za úkol vytvořit signaturu k povídce od naší Temnářky, kterou najete ZDE
A nyní jejich výtvory. Nemusím snad připomínat, že soutěž je anonymní a navíc prosíky o hlas se trestají vyhazovem.
1.



2.



3.



4.



5.



6.



7.



8.


9.

32 komentářů:

  1. Jsem pro 4, ale bylo těžké něco vybrat, všechny jsou moc krásné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny jsou moc podařené, ale musím souhlasit s Lucernou. Dvojka se mi líbí nejvíc. Je taková...fascinující

    OdpovědětVymazat
  3. všechny jsou krásné, hlasoval jsem pro 4;)

    OdpovědětVymazat
  4. Dala jsem trojku, ale váhala jsem dlouho mezi dvěma vyvolenými

    OdpovědětVymazat
  5. Hlas jsem dala poslednímu návrhu, ale rozhodovala jsem se dlouho...

    OdpovědětVymazat
  6. Hlasovala jsem pro devítku, protože mi přijde,že nejvíce vystihuje atmosféru, kterou na mě povídka dýchla...

    OdpovědětVymazat
  7. Poctivě jsem zahlasovala a jak tak koukám, tak zase nejdu z davem... Líbí se mi každopádně všechny.

    OdpovědětVymazat
  8. Ou, 6tka se k tomu hodí lépe. No, co už.

    OdpovědětVymazat
  9. Asi se jako autorka povídky vzdám možností hlasování, protože všechny návrhy jsou krásné, některé mě sice zaujaly více jiné méně, ale celkově jsem nadšena! Jinak koukám, že někteří přes Desovo upozornění pochopili, že hrdinka v povídce je Emilie Autumnn. Sice to tak vážně myšleno nebylo, ale nijak zvlášť mi to nevadí.

    OdpovědětVymazat
  10. Všechny, všechny jsou povedené! Váhám mezi jedničkou a dvojkou.... hmm... *pomalu a nejistě klikne na dvojku* ale tenhle je hezčí!

    OdpovědětVymazat
  11. Nejvíce se mi líbí druhá, takže ta má i můj hlas

    OdpovědětVymazat
  12. mě se zalíbila pětka takže dávám hlas

    OdpovědětVymazat
  13. To bylo hodně těžké hlasování. Vybrat když se mi líbí všechny je hodně těžký...

    OdpovědětVymazat
  14. Ani jedna ma nejako neuchvátila, ale dvojka je jednoznačne najlepšia.

    OdpovědětVymazat
  15. krasné, je těžký se rozhodnout, líbí se mi dvojka ale trojka je taková..no prostě mě víc zaujala :)

    OdpovědětVymazat
  16. dvojka, ostatní se mě nijak zvlášť nezaujaly.

    OdpovědětVymazat
  17. Dost jsem se rozhodovala mezi 2. a 7. Nakonec jsem hlasovala pro 2. celkově na mne působí dobrým dojmem. Spousta návrhů mi přijde šíleně přeplácaná.

    OdpovědětVymazat
  18. Asi taky dvojka, ty pod ní jsou krásné, složité, ale já radši jednoduchost a hlavně fakt, že se tam dá krásně přečíst název povídky :)))

    OdpovědětVymazat
  19. tedy, ještě jsem zapomněla na dvě poslední.... ale když já mám tak ráda zelenou a je to přesně můj styl signatur k povídkám

    OdpovědětVymazat
  20. Dala jsem trojku, i když rozhodování bylo těžký:)

    OdpovědětVymazat
  21. Povedené jsou všechny.
    Docela jsem přemýšlela nad anketou, ale nakonec zvítězila 2 signatura. Všechny jsou fajn, ale tato není přeplácaná.. vyzařuje z ní právě pěkná temnota.

    OdpovědětVymazat