1. dubna 2011

Imaginarius - Čtvrtá iluze

Příběhy o třetích iluzích





Milí Snílci. Týden utíká jako voda a pro mě rovnou celé dva týdny. Ano, už jsem tu zase já, kdo vás nakrmí další iluzí. Je vidět, že na vás leze jaro, asi proto bylo příspěvků tak málo. Zajímavostí je, že jsou to obě básně. No, přiznám se, že také létám hlavou v oblacích a blogování jde trochu mimo mě.

Dost keců, přináším vám další obrázek, který vás snad ponoukne k napsání příběhu, nebo básně. Původně jsem prohlížela samé kostlivce, mrchožrouty, vyhřezlá střívka, rozcákané mozečky a podobné roztomilosti, ale nakonec jsem si vybrala to co vidíte, jelikož se to dá pojmout z mnoha úhlů pohledu.

Autor/ka: účet již neexistuje

Takže zbytek už je na vás. Těším se, co vymyslíte tentokrát :)

Odkazy na své články posílejte na mail klub.snilku@email.cz a jako předmět napište Imaginarius

10 komentářů:

  1. Jé, konečně něco jiného, mě ty předchozí obrázky přišli takové hodně podobné, jako jeden styl. Tohle se mi líbí! Cháá, je to boží

    OdpovědětVymazat
  2. nojo, enom určitě vybírala sama ale povdlo se, zajímavý :) tak doufám že na to hodně lidi něco sptlá at mám co číst

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jsem spatlala a odeslala, ale prosím, příště něco veselejšího, tyhle morbidnosti ve mně vyvolávají šílený věci a já nechci psát takhle šíleně

    OdpovědětVymazat
  4. No hele, ráda bych ti to splnila, ale příště to má na starost Des takže je to jasné

    OdpovědětVymazat
  5. jo leze na mě Jaro, týden uběhl jako voda a ona už je další iluze, jsem nějak zaspala

    OdpovědětVymazat
  6. ehe... no, jednou se určitě dočkám, když mě přijde, že tohle o sobě říká všechno a je to tam toho tolik, že to ve mě už nevzbudí žádnou fantazii (možná moje fantazie nedosahuje takové úrovně a nebo za to může alkohol... ale ten mi většinou pomáhá )

    OdpovědětVymazat
  7. Na tohle by se dala vymyslet dobrá fantasmagořina, doufám, že mě něco napadne

    OdpovědětVymazat
  8. Zkusím experimentovat, a stvořit z toho něco veselého . I když to asi jako obvykle skončí jako naprostá patlanina

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Musí, úrotože bych si jí ráda přečetla :PKaždopádně obrázek mi málem vyrazil dech. je to děsivé, úchylné...ale má to něco do sebe.   

    OdpovědětVymazat