3. dubna 2011

Čtrnáctý týden - Domov

články na téma minulého týdne - Záhady a pověry:


Milí Snílci, vypadá to, že na nás všechny dolehlo jaro. Taky tak strašně nestíháte? Asi ano, když jste tentokrát napsali tak málo článků... (ještě k tomu snad něco dopíšu později, teď to nestihnu).

No, nevadí, snad to příště bude zase trochu lepší. Nové téma je DOMOV. Téma mě napadlo při vyplňování dotazníku ke sčítání lidu. Jaký je ten váš domov? Co to pro vás znamená? Jak si domov představujete, někdy v budoucnu? Kde? A s kým? Tentokrát mají přednost fotky a obrázky, ale samozřejmě můžete i psát nebo cokoliv jiného.

Odkazy na vaše dílka i případné dotazy dávejte prosím opět pod tento článek. Další možnost kontaktu je na našem klubovém mailu klub.snilku(a)email.cz, do předmětu pište TT.
Posílejte i návrhy na další témata, o kterých byste třeba v budoucnu chtěli něco napsat, nebo jakékoliv další nápady...
Odkazy posílejte do neděle.
vaše Lenny

14 komentářů:

  1. Ano ano, strašně nestíháme, proto jsem se nezapojovala tento týden vůbec do ničeho. Téma domov se mi líbí, snad tento týden bude o něco volnější a stihnu něco vymyslet

    OdpovědětVymazat
  2. přiznám se, že mi to úplně vypadlo z hlavy..
    mám dotaz, můžu přihodit i odkaz na starší článek?

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: pokud je k tématu, tak jo, aspoň toho bude víc

    OdpovědětVymazat
  4. tak to jistě napíšu o mém Finsku  ^^

    OdpovědětVymazat
  5. Páni napadá mně že bych udělala příběh i obrázek :). Uvidíme jestli zbyde čas :).

    OdpovědětVymazat
  6. Dovolím si přidat citát : Domov není místo, kde bydlíš, ale místo kde ti rozumí. .. něco na tom bude :)

    OdpovědětVymazat
  7. je to fotografie, ani ne měsíc stará, na téma "Všude dobře, doma nejlíp" takže k tématu je :)
    http://signorina-lily.blog.cz/1103/vsude-dobre-v-postylce-nejlipráda bych napsala i nějaký pěkný článek, spoustu mě toho napadá.. ale už teď vím, že nebude čas a toto jsou mé poslední chvilky tohoto týdne na internetu.. ach jo :(

    OdpovědětVymazat
  8. Jdu si pročíst články k Záhadám a pověrám, zatím jsem stihla jenom Daletthim mlýn.

    OdpovědětVymazat
  9. Nejsem v klubu, ale co třeba: Domov je zlatý paprsek zapadajícího slunce...(Přeberte si to každý po svém)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak jsem něco sesmolila a protože nevím co víc říct, tak tady je odkaz :
    http://polcerova.blog.cz/1104/domov

    OdpovědětVymazat
  11. http://marieke.pise.cz/134837-domov.htmlPěkné téma Škoda, že jsem nestihla to předchozí, o záhadách bych toho napsala stohy, ale byla jsem pár dní mimo internet (výlet do Prahy) a zbytek víkendu jsem dospávala

    OdpovědětVymazat
  12. http://martina-p.blog.cz/1104/nejsem-bezdomovec-jen-jsem-bez-domova
    Je to článek, ale obsahuje i fotky, tak doufám, že to nevadí. Domov je vážně zajímavé téma a tenhle článek jsem navíc měla v hlavě už dlouho, takže se to náramě hodí.

    OdpovědětVymazat