22. dubna 2011

Šestnáctý týden - Vzkříšení

Minulé téma - duše:

Milí Snílci, tentokrát jsem to nezvládla, omlouvám se, ale navalilo se na mě naráz strašně moc povinností. Dávám sem jenom odkazy na články na minulé téma, vyhlašuju nové, velikonoční, fénixové, a zase běžím.
Máte čas do prvomájové neděle (až do večera). Tentokrát po vás nebudu chtít žádné dlouhé povídky ani úvahy, přednost mají fotky (ale pokud se vám bude chtít psát, klidně pište). Běžte si to vzkříšení, ať už to chápete po křesťansku nebo jako obrození přírody, užít někam ven. Když je takhle krásně, tak je přece škoda sedět u počítače...

Odkazy na vaše dílka i případné dotazy dávejte prosím opět pod tento článek. Další možnost kontaktu je na našem klubovém mailu klub.snilku(a)email.cz, do předmětu pište TT (ale používejte to jenom vyjímečně, na delší vzkazy a otázky).
Posílejte i návrhy na další témata, o kterých byste třeba v budoucnu chtěli něco napsat, nebo jakékoliv další nápady...
A ještě něco: pokud si projdete starší TT a napíšete něco, co by se k tématu hodilo, klidně sem (sem, pod tento článek, starší články neprocházím) ten odkaz hoďte taky a já to doplním.
.
Odkazy posílejte do příští neděle (1. května).
.
vaše Lenny

18 komentářů:

  1. Vkříšení zní zajímavě, sice mě nejdřív napadlo jen jedna souvislo, nad kterou jsem zkřivila tvář odporem, ale pak mě napadlo, že nějaká zajímavá povídka by se mi v hlavě mohla utvořit, tak to snad stihnu

    OdpovědětVymazat
  2. Ha duše! To by mě tak akorát inspirovalo k povídce kde by byl Angel/us... jen na to mít čas. Nemáte někdo instantní stroj času? Že bych se vrátila o měsíc nazpět a dohnala to...

    OdpovědětVymazat
  3. Lanevra: bohůmžel, ale jestli někdo má, tak se o něj hlásím taky

    OdpovědětVymazat
  4. Musím se překonat a něco napsat,tohle nejde. Jak často já na to TT zapomínám... Ách jo

    OdpovědětVymazat
  5. Proším, mohla bys doplnit seznam tvořících k minulému tématu? Odkaz jsem už dávala k minulému článku... Asi byl přehlídnut, tak ho přidávám znova:
    http://sileny.blog.cz/1104/odsouzenec

    OdpovědětVymazat
  6. Tohle téma vypadá zajímavě. Strašně se těším co Snílci vymyslí.

    OdpovědětVymazat
  7. Taky sem nepřihodím žádnou fotku či obrázek, ale už trochu starší novelku, jejímž hlavním hrdinou je muž, který tak trochu "vstal" z mrtvých...
    Dávám odkaz na celou rubriku, protože je novela rozdělena na tři části... Ale je tam jen ona sama samotinká, tak snad to nevadí...http://daletth.webnode.cz/ze-sfery/

    OdpovědětVymazat
  8. a může být i prolínání? mám úplně fantazii, co bych prolnula

    OdpovědětVymazat
  9. Asi se pokusím něco nakreslit, ale nic neslibuju. Neumím moc kreslit.

    OdpovědětVymazat
  10. Tak jsem nakreslila jarní přírodu, která se probouzí po dlouhé zimě.
    http://muj-svet-zdenina.blog.cz/1104/jarni-krajina

    OdpovědětVymazat
  11. Tak trochu jsem to téma pojala za své, jak je u mě běžné, takže jsem se s tím zase zosobnila a napsala to svým pohledem, není to nic světoborného, ale když jsem se s tím psala..
    http://im-cath.blog.cz/1104/vzkriseni

    OdpovědětVymazat
  12. Ještě jsem vyfotila naše hřiště, které se tak změnilo, že se jedná doslova o vzkříšení.
    http://muj-svet-zdenina.blog.cz/1105/vzkriseni-hriste

    OdpovědětVymazat