7. dubna 2011

Creatio - Ismée


Milí Snílci,
dnes vám přinášíme kresbu od Dragity z blogu: http://dragg.blog.cz/ a to rovnou v digitální podobě - tak oblíbené a pro mě osobně třeba naprosto utajené, tohle umění doopravdy obdivuji.

(A znovu vás prosím, nezapomínejte do mailů přidávat své blogové jméno a především adresu vašeho blogu - usnadníte mi práci s vyhledáváním, přeci jen - členů máme už doopravdy hodně - tohle není reakce na Dragitu, které se sama opravila, i když já její blog samozřejmě dávno znám :)) 

Ahoj, tak jsem váhala jestli do Creatia poslat své nové kresby tužkou, ale nakonec jsem se rozhodla až pro jejich digitální podobu. Je to můj úplně první pokus o digitální kresbu, ale já jsem ráda že se mi to v rámci možností povedlo. Jen mi to trvalo přes dvacet hodin.

Anglicky moc neumím tak jsem se učila jen z obrázků v návodech na Deviantartu, určitě bych nějaký tip uvítala, jestli si to prohlédne někdo, kdo se věnuje kresbě na tabletu.

Na obrázku je hlavní postava mé dokončené povídky Cesta Ohněm. Jmenuje se Ismée.

Dragita


Chcete se s námi také podělit o svoje umění? Podívejte se SEM.

10 komentářů:

  1. pěkný :) anto že je to poprví, buh ví jak by vypadalo moje první dílo JInak taky chci takovou namakanou postavu :)

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: díky;)
    ona nemá moc namakanou postavu, ty ramena zvětšují špatně nakreslené chrániče ramen (visí na pažích), rameno ji končí jak má ten popruh (pokud narážíš na tohle) přišla jsem na to až po dokončení a neměla sílu to celé smazat plánuji ji ještě předělat oči a koukám i hrudník   

    OdpovědětVymazat
  3. ps: Ne-ly, opravim mi prosím v článku jméno;)

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: ach jeej, ano ano omlouvám se, překlep

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: trefa jen křídla jsem protentokrát vynechala

    OdpovědětVymazat
  6. Tak nato, že je to tvoja prvá digitálna kresba, je to skvelé! To tieňovanie sa mi moc páči.

    OdpovědětVymazat
  7. Na to, že je to poprvé, je to vážně dobré. I když ten nos se trochu nepvedl, ale jinak O.K.

    OdpovědětVymazat
  8. to je vážně poprvé? ani se mi tomu nechce věřit, je vážně povedená ještěří žena

    OdpovědětVymazat
  9. s nosem jsem dlouho bojovala    holt mě čeká ještě spousta oprav a cvičení. Děkuji za názory

    OdpovědětVymazat