14. dubna 2011

Kontrola dvanáctá


Takže na řadě je další kontrola, tentokrát už po dvanácté. (Bohužel opožděná, ale promiňte nám prosím.) Nyní potěším někreté, protože aktuální kontrola nebyla ve znamení namátkových kontrol. Dnes se internetově seznámíme (nebo spíš zkontrolujeme; protože vězšina z vás se seznamovat nemusí) se třemi blogery, kteří si vystáli frontu na kontrolu. (Ách jo, tohle téma týdne je myslím to předminulé; no co, aspoň se dozvíte, jak dlouhá byla práce i čekání. :D) Ale ne, nebudu odbočovat. Jak si vedli Malé Chlupaté Stvoření z Alfa Centauri, Dark Angel a Chloë Noir, to se dozvíte právě teď. Nutno podotknout pro bystrá oka, ano, Chloë v kontrole předběhla, ale může za to předvčerejší zpráva (k dnešnímu datu to jsou 2 týdny) z jejího blogu a tak muselo být vymyšleno řešení. Ale dost už keců, tady jsou.

1) Malé Chlupaté Stvoření z Alfa Centauri - http://alfa-centauri.blog.cz
Monica Otmili tvrdí: Další snící Stvoření u nás. :) A co dělá toto Stvoření? Píše básně, kreslí (nejen) komixy. Některé básně mi přijdou až satiristické, co třeba Měchšec. (Ten je ale sakra parvdivej.) A také jsou tu fotky jako doplňky k básním. Takže tady to stojí také za návštěvu. (Ale to všeci víte, o Malém Stvoření jste určitě četli. :D) Člověk si nejen hezky počte, zamyslí se a taky se zasměje. Například otázka, zda má Bůh Zadek, mě dostala pomalu na zem smíchy. Kontrolní problémy nevidím. A chválím za pěknou upoutávku na své snění u nás. A určitě nejen u nás, Stvořeníčko z Alfa Centauri sní i jinde, je to vidět.
Moničin verdikt: Máš rádo vzducholodě? Ať už ano, či ne, s námi poletíš dál. Vzhůru k výšinám! :)


2) Dark Angel - http://nostalgia.blog.cz
Monica Otmili tvrdí: Prvně jsem si podle jména, které jsem vídávala myslela, že jde o někoho, kdo bude psát o gothice či něčem podobném, ale to už je minulost. No jo, neměla bych být tak poblázněná. Slash, drabble, poezie. Tady musel někdo makat, někdo s bohatou a (nejen) romantickou fantazií. :) Koneckonců nápis v záhlaví - Nostalgic dreams vypovídá o snění stejně jako díla. Tak si říkám, je to varování nutné? No totiž páprkrát jsem si přečetla i něco nepřípustného...:D (Ale pšt, ať se to nedozví maminka Nel-ly; a i kdyby nebude mi to mít za zlé, vy taky ne, že ne? ) A můžu všem romantikům a nehomofobům doporučit. problémy žádné nevidím, takže více se v tom hrabat nebudu.:)
Verdikt Moniky Otmy: Letu si užívej dál a taky dál piš ať prodloužíš seznam věrných čtenářů. :)

Monica Otmili tvrdí česky, protože její slovenčina je hrůza i přes svůj poloviční slovenský původ: Ha, můj oblíbený slovenský blog (nejen) o gothice! Takže mě málem trefilo, když jsem si přečetla článek Končím... A nastal zmatek co dál, když nám bloger, který byl právoplatným členem, přestane psát. Už jsme tě chtěli přesunout na Hřbitov (místo odpočinku a vzpomínek pro odešlé autory) a díky tomu jsi taky přeskočila část fronty. Nu což, vím, žes mi to zakázala říkat, ale Snílci nejsou holubník a oznámit to musím. S Chloë jsem se spojila a vyšlo na jevo, že jde o aprílový žert. :D (Teda ale zavařilo nám to!) Tudíž přesun na cintorín se nekoná. (Ty, jestli mi za pár dní napíšeš, že byl odchod myšlen vážně, tak mě trefí rovnou třikrát a cisterna mě bude uklízet ze silnice, kde se budu válet smíchy.) Ale dost blbostí, kontrola je na řadě. Fotky, Japonsko, gothic, tvorba - mangy, příběhy, kresby, návrhy... Tady si dala Chloë Noir pořádnou práci. Nejspíš proto si mě jako čtenářku si získala. :)
Prohrabat se starším archívem mi dalo pěkně zabrat. Ačkoliv patříš mezi mé oblíbené a určitě sníš, vidím v tvých začátcích neozdrojovanost. Je jasné, že hledat v Gothic fun každého autora blud je blbost, ale třeba v Bestiary jsem si všimla obrázků. Ovšem hlavním problémem nám (píšu i za The) přijdou články jen o návštěvnosti... Je fajn, udělat si takový zpravodajík, ale mě to přijde nějak holé, nic do sebe to nemá.
Verdikt Moniky Otmy: Ač to dělám velmi nerada, protože patříš k mým "Top blogerům," rozhodly jsem se s The, že ti dáme měsíční lhůtu na opravu. Pokud bys hodně trvala na stylu těch článků o návštěvnosti, můžeme se s tebou domluvit. Avšak lhůta platí.

Abych nezapomenula, někdo z vás si možná všimnul, že pod přihlašovací článek se nám do kontroly před časem přihlásil také Dancek. Kontrola ovšem neproběhla, protože zmíněný není našim členem. To se mi podařilo zjistit až po dodělání, ale co naplat. A omlouvám se, že se kontrola zase opozdila.

A určitě jste si všimli, že zde chybí verdikty naší The. The je nyní nemocná a v době tvorby kontroly se nacházela mimo naší republiku. Každopádně o této kontrole jsem spolu mluvily a příště se ůžete těšit i na její verdikty.

Jak se vám líbí tři kontrolované blogy? Ukřivdila jsem někomu z nich či jste našli něco, s čím by mohl být problém? Napiště nejen postřehy z kontroly, ale i ze samotných kontrolovaných blogů. Budu ráda.
Sněte s námi nadále, těšte se na namátkové i nenamátkové kontroly (jejichž vydávání se budeme snažit zrychlit).
Mějte se, Monica Otmili.

10 komentářů:

  1. prosímtě, kde se mám přihlásit, jestli se chci stát členem? asi jsem slepá, poněvaž to nemůžu nikde najít

    OdpovědětVymazat
  2. Noooo..nájsť pri tých goth bludoch autora problém nie je..len sa mi to nezdalo veľmi fér zverejňovať v tomto prípade mená a autora...taká necitlivá rozhodne nie som...a tie blogy aj tak nemájú dlhú živostnosť
    Viem, s tými obrázkami staršími..to je problém..ja som kedysi aj skúšala hľadať spätne po internete a DA, ale akosi márne. Tie obrázky som mala v počítači oveľa skôr, než som si založila blog...tie vlkolačie pochádzajú ešte z mojích vlkolačích RPG čias, kedy som pre naše krásne Údolie mesačného svitu robila stránku a tak mi od ostatných vlkolakov boli obrázky a nápady posielané na mail. To sa už ťažko dá vypátrať, kde ich pozbierali (ach to boli časy...najvyššia z radu vlkolakov, mala som slovo, mala som moc...ako mi to len chýba...a tie krvavé jatky počas splnov. Ach Ower, ty jediný si vedel zlú Chloinku dostať pod kontrolu....pardon..dosť bolo spomienok )
    Bohužiaľ na svojích mesačných štatistikách trvám, nakoľko sa mi už neraz vyplatilo niečo si nechávať uložené len v compe (ukazuje sa, že počítače nemajú vždy veľmi dlhú živostnost...a ak aj počítače hej, tak pevný disk nie...alebo je to tak len u nás?) a sledovať pokroky ma baví, pretože ja v tom vidím viac, než len návštevnosť a čísla.
    Môžem avšak pridávať viac zmyslupného textu, niečo, čo by nebolo len o holých číslach. Možno niečo zaujímavé z konkrétneho mesiaca, alebo nejaké plány na mesiac nasledujúci.Každopádne ďakujem :) A rozhodne nemám v pláne nikam odchádzať. Na to som už blogovému svetu príliš prepadla.

    OdpovědětVymazat
  3. Všechny tři blogy znám, to se mi nestává často.

    OdpovědětVymazat
  4. Heheeeeee konečně další kontrola. Ty mě až hanebně bavěj

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Žádost o letenku můžeš podat tu: http://libere.blog.cz/1012/aditum-aneb-kdo-je-hoden-necht-vstoupi [2]: To je pravda, většinou když autorovi nějaké podobné magořiny někdo napíše, co si myslí, blgísek se brzo zruší a nebo o něj autor přestane mít zájem. Pokud se u obrázků nepodařil zdroj najít, aspoň zkus k obrázku napsat, že je to z Deviantartu a bližšího autora pátrání nenašlo. A pokud se přidá k statistikám návštěvnisti v íce textu, tak to berem. :)

    OdpovědětVymazat
  6. [2]: The mi právě poradila na ty obrázky zkusit www.tineye.com Prý to hledá autory obrázků či zdroje a vypadá to slibně, můžeš to zkusit.

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuju za kladné ohodnocení a schválení dalšího letu se Snílky Právě chystám dvě nové povídky, takže snad do budoucna bude co číst... A jelikož si dobře vzpomínám na radu Terezy, abych zkusila psát vlastní věci, musím se touto cestou pochlubit, že jsem si její slova vzala k srdci Postupem času vzniká moje (teprve druhá) autorská povídka.

    OdpovědětVymazat
  8. [5]:Okej... Tak ja sa pokúsim viac zmysluplného textu..a k tým obrázkom som už aj rozmýšľala, že ak nenájdem autora, tak by som mohla zmeniť obrázok na nejaký, u ktorého autora poznám..len to bude musieť počkať, lebo momentálne sa mi treba učiť na oné..zápočty a skúšky a na nete som dosť málo :S

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, chtěla bych se zeptat, kdy bude další repetitio. Už je to víc než měsíc.

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Já vím, těš se zítra nebo ještě dnes, pracuju na tom. A omlouvám se za odmlku...

    OdpovědětVymazat