11. dubna 2011

Creatio - Gerard Way


Milí Snílci,
dnes tu máme další portrét a to od naší (dobře mé určitě) staré znamé princezny Mrs.Kakao z blogu: http://feel-the-romance.blog.cz/. Popravdě nemám tušení, o koho jde, ale jeho obličej už okamžitě poznávám, takže by bylo na čase zjistit si víc.


Včera jsem celý den kreslila můj první portrét. Je na něm Gerard Way, kresleno asi podle tří fotek - něco na obličej, něco na vlasy a na jednom jsem zjišťovala, jak přesně vypadá ta bunda .. 
Je to nic moc, ale i tak jsem na to pyšná ^^ .. Doufám, že se bude líbit :3


Chcete se s námi také podělit o svoje umění? Podívejte se SEM.

9 komentářů:

  1. Toho pána sice neznám, ale kresba vypadá docela dobře

    OdpovědětVymazat
  2. PÁN! To, že mu bylo předevčírem 34 a že má dceru ho nedělá pánem
    Je to zpěvák z My Chemical Romance ^^

    OdpovědětVymazat
  3. Neznám jej, ale kresba je hezká.

    OdpovědětVymazat
  4. Ten nos se povedl :). Samozřejmě i ostatní, ale nos obdivuju nejvíc, protože sama ho vždycky zpatlám .
    Povedlo se :).

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: no jo... to mi minimálně podle oblečení taky mohlo dojít ale já věděla (jemně)

    OdpovědětVymazat
  6. Vcelku podařená kresba, ale máš ještě na čem pracovat ;)Každopádně radím odfocovat foťákem za denního světla, tak to dělám i já - skenr zdeformuje stínování a v noci při focení se ti budou dělat přepaly x místa ponořená ve tmě.Přeji hodně úspěchů :)

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: On má krásnej nos, tak jsem si dala záležet [8]: Foťák nevedu a chtěla jsem to vyfotit co nejrychleji. Že skener všechno zničí už vím, proto jsem to sem raději dala vyfocené i naskenované

    OdpovědětVymazat