13. dubna 2011

Photo - Makro

Jsem ráda, jak nám tahle rubrika krásně kvete =)
Další přispivatelkou je Sluzy z blogu rainbowmusic.blog.cz.

Zdravím!
Dnes, konkrétne o 9:04 som sa rozhodla že ja, Sluzy,prispejem do tejto rubriky v klube Snílkov.
Čo sa týka fotenia venujem sa mu asi tak,hmm to je tažké, myslím že niečo okolo pol roka. A ani to nie, vlastne sa mu venujem od Vianoc.
Tieto fotky vznikali prebežne a už ani len netuším v akom poradí.
Prvú fotku považujem za jednu zo svojich najlepších. Je to náramok mojej sestry, ktorý strašne rada nosím.
Druhú fotku považujem za taký môj ľahký priemer ale v ten deň som mala skvelú náladu a oddávala som sa svojmu zlozvyku, strhávaniu chrasiet. A toto z toho vzniklo.
Tretia fotka je moja srdcovka a rozhodne sa mi zo všetkých páči najviac. Sú to moje prsty (áno ja viem že vyzerajú strašne).
Tieto tri fotky som zatiaľ nezverejnila na svojom blogu, no považujem ich za to najlepšie, čo som zatiaľ nafotila.
(Ehm nebolo to trochu veľmi nafúkané? Dúfam že nie. Jeden človek mi raz povedal že sa mám prezentovať len v dobrom svetle. Skúsila som to. Nejak mi to nejde)
Želám krásny deň =)




***
Chcete se také podělit o své fotky? Juk sem! =)

20 komentářů:

  1. Bohužel mě tyto snímky nijak nezaujaly. Ale zkoušej dál, nefotíš dlouho, takže to bude určitě fotku od fotky lepší

    OdpovědětVymazat
  2. Povedené fotky! A máš pravdu, ta první je naprosto bezchybná!

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mě moc nezaujaly, myslím, že máš v makru ještě co zlepšovat. Ale pro začátky si myslím, že je to dobrý :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě ty fotky narozdíl od ostatních, co psali komentář přede mnou, zaujali. Myslím si, že je to na začátečníka slušný

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Souhlasím. Nejvící mě ale zaujal poslední obrázek. Nevím ani proč.. ale v něm jsem kousek zamyšlení narozdíl od vyšších dvou našla.

    OdpovědětVymazat
  6. První ani druhá fotografie mě neoslovily, zato ta poslední je opravdu velmi dobrá. Ta fotografie má určitou informaci v sobě, nutí se člověka pozastavit a zamyslet se :)

    OdpovědětVymazat
  7. mě taktéž oslovila třetí fotografie, skutečně zajímavá a to černobílé tomu sluší :)

    OdpovědětVymazat
  8. Dobře, první a třetí jsou moc hezky, ale z tý druhý se mi vážně zvedl žaludek. Ne že by byla špatná, jen se na ní nemůžu dívat dýl jak dvě vteřiny. xD Moc pěkný.

    OdpovědětVymazat
  9. Třetí je tak hrozně...neobvyklá. Ale moc zajímavá. Jinak...ne,ta druhá...Ta prostě není uzpůsobená k tomu,abych se na ní díval a moc dlouho =D. Náramek je krásný ^^

    OdpovědětVymazat
  10. Taky mě nejvíce oslovila ta poslední. Má něco v sobě :). Moc se mi líbí :).

    OdpovědětVymazat
  11. První je zajímavá, i když lehce mázlá, třetí ... hm, nevím, a ta druhá nechutná (bez pardonu). A ještě ten popis. Už sem nic podobnýho prosím nedávejte.

    OdpovědětVymazat
  12. Osobně se mi z druhé nedělá dobře. A třetí se mi poměrně líbí...

    OdpovědětVymazat
  13. vidím, že nie som sama, kto má nutkanie strhávať si chrasty
    A pekné fotky, najviac sa mi páči tá prvá...pekne tam prechádza tieň do svetla a tie ružičky..sakra milujem ružičky

    OdpovědětVymazat
  14. [11]: třeba nejsem z fotografií nadšená jako z jiných tady, ale přesto nevidím důvod, proč by tu nemohly být.. neměl by být klub právě o tom, že se tu může projevit každý, i když je jeho tvorba odlišná? ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Musím uznat, že nafocené je to hezky, ale druhá a třetí, ty prostě nejsou mým žaludkem zrovna oblíbené. Ale ta první se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: odlišná, klidně, ale stržený strup? Na to se mám vážně dívat? Kdyby ta fotka byla aspoň zajímavá... viděla jsem třeba fotku polorozloženýho mrtvýho ptáka, sice to bylo taky nechutný, ale aspoň dobře vyfocený a mělo to myšlenku. Až nám pošle nějaký emař fotku jak se krásně pořezal, tak to tu taky zveřejníme?
    No nic, však každý na to může mít jiný názor, třeba Chloe Noir ta fotka asi potěšila. Mně se to ale prostě nelíbí a byla bych ráda, kdybych už nic podobnýho nemusela nikdy vidět. Nemůžu si pomoct...

    OdpovědětVymazat
  17. The <a href="http://bestfinance-blog.com/topics/business-loans">business loans</a> suppose to be useful for people, which want to organize their career. As a fact, this is not hard to receive a collateral loan.

    OdpovědětVymazat