1. května 2011

Artium - Layout od Lastovičky


+ Náhľad
+ Stiahnete si ho tak, že mi napíšete, na mail: thehostbetareading@gmail.com, že ho chcete. Napíšete mi doň link vášho blogu a ja vám odošlem link, kde si potom môžete stiahnuť všetky potrebné údaje a obrázky.
Tento lay považujem za najkrajší, aký som kedy spravila. Jednak to celkové rozvrhnutie a jednak som bola uchvátená z toho obrázku, ktorý vytvorila Enmi.

Ak sa vám toto dielo páči, tak si pozrite aj moje ďalšie výtvory alebo si odo mňa niečo objednať. Ja budem len rada. :)
Lastovička

19 komentářů:

  1. Mě nejde náhled, přesměruje mě to na e-mail...

    OdpovědětVymazat
  2. Ten obrázek uož na blog.cz, z mailu se to nezobrazí ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Muselo to dát práci, ale není to moc můj šálek čaje.

    OdpovědětVymazat
  4. Ten je zkutečně krásný. Takový jemný a velice krásně sladěný....

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá krásně... Líbí se mi ty odstín zelené :)

    OdpovědětVymazat
  6. Je fakt nádherný :)) Kdybych si designy nedělala zásadně sama, hned bych Tě o něj prosila

    OdpovědětVymazat
  7. Mě se layout také strašně líbí, asi nejvíc rozložení a barvy =).

    OdpovědětVymazat
  8. je to krásně barevný :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mně se tam nelíbí to "nadzáhlaví" - Home, Contact, Info. To bych vypustila a byl by z toho úžasný design.

    OdpovědětVymazat
  10. horní vrstva to vážně kazí

    OdpovědětVymazat
  11. povedený je! Hlavně ty nadpisy nahoře!

    OdpovědětVymazat
  12. Přesně takto pěkně dělané layouty mám ráda. Ke všem plusům i plusíkům musím přičíst barvy. Přesně podle mého gusta.

    OdpovědětVymazat