25. května 2011

Vyhlášení soutěže: Navrhni signaturu pro povídku


Tak nám to uběhlo jako voda a je tu rozhodnutí. Nebudu zde imitovat žádné famfáry ani psát známé věty typu "Není důležité zvítězit, ale zúčastnit se." Na to už jsme snad trochu dál ne :)
Jen připomenu, že úkolem bylo vytvořit signaturu k povídce od Temnářky.
Na prvním a tedy vítězném místě se umístila Annet s 50 hlasy.



Na druhém Labanda © se dvěma výtvory po 14 hlasech.





Na třetím Papája s 11 hlasy.



A nyní přehled zbývajících signatur:


Autor: patka1000@seznam.cz Hlasů: 8



Autor: Labanda © Hlasů: 5



Autor: Papája Hlasů: 3



Autor: Papája Hlasů: 0



Autor: Papája Hlasů: 5

15 komentářů:

  1. Všechny jsou krásné.... :) Gratuluji vítězce :)

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Souhlas. Všechny mají něco do sebe! Moc se mi také líbí ty od Labandy. (gratuluji ke krásnému druhému místu!)
    A samozřejmě také gratuluji Annet ke zlaté příčce!

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji všem, kterým se moje patlanina líbila.

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji k vítězství, ale ráda bych tě upozornila, že Disa vyloženě nesnáší, když někdo používá její fotografie...

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: O tom nci nevím. Tohle jsem našla jako stock image a splnila jsem všechny pravidla, které autorka požadovala.

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasné, na prvních místech se umístily skutečně krásné kousky. Má někdo něco proti tomu, když si signatury šlohnu k sobě do galerie na blog?

    OdpovědětVymazat
  7. jů já jsem 2x druhá? úžasbné klidně at je taky používá jako dodatkové pokud bude autorka chtít ale vyhrála a co měla

    OdpovědětVymazat
  8. ta zelená je prostě krásná barva, ještě s tou černou... krom toho já ráda ty doopravdy jednoduché - i když tak vypadají, ale co se týče práce s nima určitě nejsou

    OdpovědětVymazat
  9. Páni, také gratuluji! Velice se mi líbí ty první .)! Úžasné!

    OdpovědětVymazat
  10. [6]: všechny jsou tvé aspon tedy ty ode mně

    OdpovědětVymazat
  11. [14]: Kdo ví.Ovšem vítězi gratuluji, protože si výhru bezkonkurenčně zasloužil. I když výběr ostatních autorů je také pestrý.

    OdpovědětVymazat