4. května 2011

Photo - Housle

Moji Snílkové! =)
Dneska vám představuju moc krásné fotky od Tatra.nky z blogu t-h-e--s-i-m-s-2.blog.cz.

Housle, jedna z mála věcí, kterou opravdu miluji a přináší mi radost do života.
Rozhodla jsem se tedy s ostatními snílky podělit o dvě fotky mých lásek...
Co k tomu říct... Snad jen, odpusťte mým housličkám oprýskaný lak, ne zrovna nejnovější odstín a zkuste v nich objevit tu krásu, kterou v nich vidím já...
vždyť si toho už tolik zažily...však je jim také už 120 let...


***
Chcete se s námi také podělit o nějaké své fotky? Juk sem! =)

16 komentářů:

  1. Jé, moje fotky... teda fotka.. nevím, jestli je to záměrně, ale posílala jsem dvě :)

    OdpovědětVymazat
  2. ta fotka je boží :)) já osobně miluju černobílé fotky, ale ještě víc starý věci :))

    OdpovědětVymazat
  3. Oprýskaný lak je na houslích to nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná fotka. Tohle je jeden z příkladů takových snímků, které bych si doma pověsila na zeď...

    OdpovědětVymazat
  5. Překrásná fotografie! Přímo výstavní.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezky zachycené housle :) Vždycky jsem chtěla hrát, ale nebyly prostředky , tak jsem dostala flétnu ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné, autorce se je podařilo nádherně zachytit :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem moc ráda, že se líbí.
    Děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  9. Oh.. velice kreativní a inspirujicí.

    OdpovědětVymazat