7. května 2011

Imaginarius - Osmá iluze




Zdravím Snílky.
Takže poprvé jsem tu s tím novým systémem :D

V podstatě vám to Destinaetus už vysvětlil. Místo posílání příspěvků na e-mail tu máme přehlednou tabulku, kde jsou stále aktuální odkazy v průběhu celého týdne. Nemusíte tedy čekat kdy už konečně budou jednotlivé výtvory zveřejněny. Další výhodou je, že můžete napsat stručnou větičku, která může potenciální čtenáře přilákat. Stručnou myslím stručnou, žádný elaborát na půl sloupce :D

A konečně je tu i možnost nechat se inspirovat výtvorem klidně z předpředpředminulého týdne. Nejste tedy už časově omezeni. A dnešní inspiraci máme jen o kousíček níž.

Autor/ka: AF-studios

Netřeba zdůrazňovat, že máte za úkol napsat příběh, nebo báseň, ke kterým se tento obrázek hodí jako ilustrace. Své příspěvky tedy vkládejte sem.




Omluvte případné technické potíže... Venomek ráčí být technický antitalent, snad odkazy fungují jak mají :D

13 komentářů:

  1. Krásná iluze, jdu něco napsat.

    OdpovědětVymazat
  2. Woooow! Prostě nádhera! nemám slov...

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: jak tvoříte ty obrázky? To děláte ve photoshopu?

    OdpovědětVymazat
  4. krásnej obrázek a i mě docela inspiruje, jenže nejsem členem klubu snílků
    nebude vám vadit, když si o tom na svůj blog něco napíšu? už jsem se přihlašovala před 14 dny, ale dosud nevím, zda jsem byla či nebyla přijata

    OdpovědětVymazat
  5. Poslední jsem nějak nestihla, ale tahle mě dosti zaujímavá, třeba ten nápad, co se mi rodí v hlavě, hodím do počítače ještě o víkendu

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: My je netvoříme. Když klikneš na obrázek, dostaneš se do galerie autora. Ale je pravda, že obvykle s photoshopem pracují.[4]: Já myslím, že hodit odkaz tam klidně můžeš :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tohle vypadá dosti zajímavě... Že bych se pro jednou taky zapojila? xD *uvažuje nad tím a u toho otvírá word*

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: fajn hele a kdy se teda dozvim, zda jsem přijata do klubu?

    OdpovědětVymazat
  9. Obrázek jsem si dala na plochu. Nádhera. Inspirující!

    OdpovědětVymazat
  10. Mám takový dotaz, jak se vkládá ten odkaz? Si s tím nevím rady.

    OdpovědětVymazat
  11. [12]: Omluva veliká, jdu to napravit :)

    OdpovědětVymazat