5. května 2011

Týden 17 - Tanec

Minulé téma - vzkříšení:

Tak nám ten "týden" zase utekl a už tu máme nový. Minule jsem vás nechala psát a tvořit na velikonoční téma, ale koukám, že Velikonoce moc netáhnou. Nebo je to tím, že najednou nikdo nemá čas? A víte, že se vám ani nedivím, že nesedíte u počítače a místo toho (snad) raději běháte po venku a žijete skutečné životy? Já taky žiju...
Na téma Vzkříšení napsala Teia povídku, Daletth poslala celou sérii povídek, Zdenina obrázek vzkříšené přírody a zrekonstruovaného hřiště, Cath vypsala svoje vzkříšené vzpomínky a Labanda vytvořila krásnou romantickou koláž. Mě osobně se moc líbil obrázek od Zdeniny, který asi nejvíc odpovídá tomu, co jsem si představovala jako odpověď na svoje zadání. Tady ho máte:



No a teď už nové téma, a tím je TANEC. Viděla jsem totiž něco krásného... Tanec může hodně vyjadřovat, odhalovat i skrývat, tančit mohou stromy ve větru, hvězdy na obloze, sluneční paprsky na tváři blízkého člověka... Možná nás v blízké době čeká tanec na oslavu výhry v hokeji, a možná mě osobně čeká jedna milá, krásná tanečnice...

Odkazy na vaše dílka i případné dotazy dávejte prosím opět pod tento článek. Další možnost kontaktu je na našem klubovém mailu klub.snilku(a)email.cz, do předmětu pište TT (ale používejte to jenom vyjímečně, na delší vzkazy a otázky).
Posílejte i návrhy na další témata, o kterých byste třeba v budoucnu chtěli něco napsat, nebo jakékoliv další nápady...
A ještě něco: pokud si projdete starší TT a napíšete něco, co by se k tématu hodilo, klidně sem (sem, pod tento článek, starší články neprocházím) ten odkaz hoďte taky a já to doplním.
.
Odkazy posílejte do příští neděle (15. května).
.
Tančete. Sněte. Žijte...
vaše Lenny

12 komentářů:

  1. tanec? to se mi líbí, na to bych něco vymyslet mohla, když ted mám ruku v gipsu a co se týče obrázku, vypadá opravdu krásně :))

    OdpovědětVymazat
  2. Uklidňující atmosféra z toho obrázku dýchá. Přesně to co potřebuju... na své zjitřené nervy...

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jsem se po dlouhé době donutila napsat na TT povídku jak už jsem dlouho plánovala. Doufám že se k tomu donutím i příště. Trochu podivná povídka s opravdu "originálním" názvem - Tanečnice
    http://black-lana.webnode.cz/news/tanecnice/

    OdpovědětVymazat
  4. jé asi použiju aj mé video, i když je vzhůru nohama jen ho dodám asík

    OdpovědětVymazat
  5. jestli můžu, tak já použiju článek z archívu (napsala jsem ho 5. května 2010) tady: http://what-about-i.blog.cz/1005/pogo-pogo-pogo-aneb-pogo-mam-rad-pogo-to-mi-dava-pogo-mam-rad-pogo-to-mi-neda-neda-spatdoufám že se to může, jinak se omlouvám, že tu smapuju

    OdpovědětVymazat
  6. Jediné co mě napadá je nějaký obrázek. Uvidím :).

    OdpovědětVymazat
  7. Asi přicházím s křížkem po funuse, ale spatlala jsem taneční obrázek, tak pokud...
    http://excentrique.blog.cz/1105/tanec-svobody

    OdpovědětVymazat